حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپری گلکسی تب اس ۷ پلاس تایید شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

درباره تبلت گلکسی تب اس ۷ پلاس اخبار متنوعی شنیده ایم. امشب اما باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپری گلکسی تب اس ۷ پلاس تایید شده است. این یعنی یک باتری بزرگ برای تبلتی که نمایشگر ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از 5G را باید ارایه کند.

گلکسی تب اس ۷ پلاس

باتری گلکسی تب اس ۷ پلاس

باتری گلکسی تب اس ۷ پلاس

تبلت بعدی پرچمدار سامسونگ در راه است، که به طور بالقوه قرار است در یک رویداد بزرگ معرفی مشترک در تاریخ ۱۵ مرداد در کنار سری Note20 ، Galaxy Fold 2 و Galaxy Z Flip 5G رونمایی شود. اکثر گزارش ها تاکنون موافق هستند که یک مدل پلاس در کنار Tab S7 معمولی وجود خواهد داشت.

امروز یک جفت سند مجوز و تعدادی عکس از باتری عظیم داخل گلکسی تب اس ۷ پلاس منتشر شده است. هر دو گواهینامه TUV Rheinland و Safety Safety کره مجددا تأیید می کنند که ظرفیت آن در ۹۸۰۰ میلی آمپر ساعت یا ظرفیت اسمی ۱۰۰۹۰ میلی آمپر ساعت است. در حالی که ما اطلاعات باتری مشابهی را در گزارش های قبلی داریم، اما هنوز هم تأیید قوی‌تر خوب است.

اسناد امروز به کنار، ما در حال حاضر تعداد زیادی اطلاعات در مورد دو تبلت خانواده Tab S7، از جمله تصاویر و رندرها در اختیار داریم. به نظر می رسد طراحی بسیار شبیه به Tab S6 در سال گذشته است که شامل طراحی دوربین دوگانه در پشت و شیار بسیار زیبا در زیر آن برای اتصال S-Pen می شود

انتظار می رود تفاوت اصلی بین گلکسی تب اس ۷ و گلکسی تب اس ۷ پلاس در اندازه نمایشگر باشد. گفته می شود که اولی یک صفحه نمایش اولد ۱۱ اینچی را ارائه می دهد که کمی بزرگتر از نمایشگر موجود در Tab S6 است. این در حالی است که گلکسی تب اس ۷ پلاس دارای نمایشگر ۱۲.۳ یا ۱۲.۴ اینچ است.

پیش بینی می شود که هر دو پنل دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز باشند. همچنین بین نسخه عادی و پلاس یک چیپست پرچمدار Snapdragon 865 با قابلیت اتصال 5G مشترک است. شاید بین دو مدل Tab S7 تفاوت های ناچیزی در حافظه وجود داشته باشد.

ما درباره باتری می دانیم که Tab S7 معمولی از باتری کوچکتر 7،760 میلی آمپر ساعتی ارایه می شود. با این حال، این هنوز بزرگتر از نسخه موجود در Tab S6 است.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت های پرچمدار سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alone wolf

من چشام اشتباه می بینه یا واقعا ده هزاره😞😞

amirpers

امیدوارم روزی بشه باتری های با ظرفیت بالا رو تو گوشی ها ببینیم.
مخصوصا سری نوت.

کانال تخصصی گلکسی نوت:
sglnote

HasanHoseinPoor

امیدوارم همه ی نسخه ها 5g باشه و نسخه 4g LTE ارائه‌ نشه . سامسونگ از این مسخره بازیا‌ زیاد داره
کاش بتونم تب اس ۷ رو بگیرم

Milad7

عجب ظرفیت خفنی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)