حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو با اسنپدراگون ۶۶۵ رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو میان رده مورد انتظار تایوانی است که بالاخره رسما معرفی شد. اچ تی سی Desire 20 Pro با تراشه اسنپدراگون ۶۶۵ که پیش از این لو رفته بود همراه است. این دستگاه با اچ تی سی U20 5G تفاوت زیادی ندارد و بیشتر در بخش تراشه و پشتیبانی از 5G با هم متفاوتند. اجازه بدهید با این دستگاه بیشتر آشنا شویم.

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو

مشخصات بسیاری از اچ تی سی Desire 20 Pro قبلا و پیش از معرفی رسمی لو رفته بود ، بنابراین موارد کمی وجود دارد که ما را در اینجا غافلگیر کند. چیزی که ما را شگفت زده می کند این است که تا حد زیادی همان دوربین اصلی را که در HTC U20 5G می بینیم، حفظ می کند.

این دستگاه هم فعلا فقط در بازار تایوان در دسترس خواهد بود. با توجه به شباهات زیاد این دو دستگاه، کاربران در تایوان در هنگام نیاز به انتخاب میان دو تلفن، در بخش دوربین کم و کاستی را مواجه نخواهند شد. اچ تی سی Desire 20 Pro در طراحی خود از برادر 5Gش متمایز است، زیرا این الگوی پشتی به آن هویت منحصر به فردی می بخشد. در تصویر می بینید که می توان تفاوت را در یک لوگو 5G و طرح قاب پشتی دید، در غیر این صورت مثلا زمانی که یک قاب غیرشفاف روی دستگاه باشد، قابل تمایز نیستند.

در بخش نمایشگر شاهد نمایشگر مقداری کوچکتر هستیم. اینجا پنل ۶.۵ اینچی FHD+ با سوراخ نمایشگر حضور دارد. دوربین سلفی نیز به ۲۵ مگاپیکسلی کاهش پیدا می کند. حاشیه های این نمایشگر نیز تا حد زیادی کم است اما حاشیه لبه پایین مقداری زیاد به نظر می رسد.

همانطور که گفتیم اینجا هم دوربین اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو یک دوربین چهارگانه است. دوربین اصلی رزلوشن ۴۸ مگاپیکسلی دارد که با لنز دارای f/1.8 ارایه شده است. دوربین دوم زاویه دید عریض است که ۸ مگاپیکسلی بوده و زاویه دید ۱۱۸ درجه ای به ما می دهد. دو دوربین دیگر یک ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک ۲ مگاپیکسلی عمق سنج هستند.

در بخش سخت افزار این گوشی از کوالکام اسنپدراگون ۶۶۵ بهره می برد، همان تراشه ای که در دستگاه هایی مانند شیائومی Redmi Note 8 که در آگوست سال 2019 معرفی شد، دیده ایم.جالب است بدانید این گوشی جک هدفون 3.5 میلی متری را که در U20 5G وجود ندارد، حفظ کرده است.

باتری اچ تی سی Desire 20 Pro همان باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری است اما درباره شارژر فقط پشتیبانی از شارژ سریع ۳ کوالکام ذکر شده است. خوشبختانه این دستگاه هم طبق انتظار از اندروید ۱۰ بهره می برد.

نظر شما درباره اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1234567890

امید به بازگشت…
شروع از صفر

Mahdi

یعنی متنفرم از ۶۶۵ کاش ۶۷۵ استفاده میکرد

Milad7

خیلی زشته 😡

Milad7

یه زمانی اچ تی سی خدایی میکرد ولی الان 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)