حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی موتورولا One Vision Plus با اسنپدراگون ۶۶۵ رسما معرفی شد: همان Moto G8 Plus

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | موتورولا

امروز گوشی موتورولا One Vision Plus با اسنپدراگون ۶۶۵ رسما معرفی شده است. در حقیقت این دستگاه همان Moto G8 Plus است. به نظر می رسد که موتورولا هم مثل شیائومی می خواهد یک دستگاه را با چند نام در بازارهای مختلف ارایه کند. همچنین بد نیست مرور کنیم که تقریبا یک سال پیش بود که موتورولا وان ویژن (One Vision)‌ با اگزینوس ۶۹۰۹ سامسونگ، سوراخ نمایشگر و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رسما معرفی شد.

موتورولا One Vision Plus

اخبار مربوط به ورود موتورولا وان ویژن پلاس مدتی است که در اینترنت پخش شده است. چند ماه پیش، ما موتورولا وان ویژن پلاس را در لیست Google Enterprise Google مشاهده کردیم که برخی از مشخصات و ویژگی های اصلی آن را در اختیار شما قرار می داد.

این برند اکنون در برخی بازارها به طور خیلی بی سروصدا گوشی هوشمند موتورولا One Vision Plus را معرفی کرده است و اکنون مشخصات کامل آن را داریم. موتورولا One Vision Plus در حال حاضر در خاورمیانه ارایه شده است و ما منتظر هر گونه تأیید رسمی در مورد ارایه گسترده هستیم.

قیمت موتورولا وان ویژن پلاس

لیست آمازون برای موتورولا وان ویژن پلاس فاش می کند که قیمت آن در حدود AED 699 است که تقریباً در حدود 190 دلار می شود. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد، موتورولا وان ویژن پلاس در حال حاضر در خاورمیانه موجود است. دو گزینه رنگ وجود دارد که می توانید انتخاب کنید – Crystal Pink و Cosmic Blue.

موتورولا One Vision Plus

موتورولا One Vision Plus

موتورولا One Vision Plus پنل LTPS IPS LCD در اندازه 6.3 اینچی با کیفیت Full HD+ یا رزولوشن 2،280x 1،080 پیکسل و نسبت ابعاد 19:9 دارد. دوربین سلفی درون ناچ قطره طور نمایشگر قرار دارد که یک دوربین ۲۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 ایجاد شود. این دستگاه ابعاد 158.35×75.83×9.09 میلی متر و وزن آن 188 گرم است.

در پشت، موتورولا One Vision Plus از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7، یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، یک دوربین اکشن 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک لنز فوق عریض  با میدان دید 117 درجه برخوردار است. علاوه بر این، موتورولا One Vision Plus یک اسکنر اثر انگشت مجهز روی قاب پشتی دارد که زیر برند Motorola تعبیه شده است.

در قلب موتورولا وان ویژن پلاس یک پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 665 حاضر است که با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. اگر حافظه 128 گیگابایتی برای نیازهای رسانه ای شما کافی نباشد، با کمک کارت SD خارجی می توانید حافظه را تا 512 گیگابایت دیگر بالا ببرید. باعث تاسف است که بگوییم سیستم عامل هنوز اندروید ۹ است و این واقعا احمقانه به نظر می رسد.

برای باتری دستگاه، موتورولا وان ویژن پلاس از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که دارای شارژ سریع تا 15 وات TurboPower است. جالب اینجاست که درون جعبه موتورولا One Vision Plus از یک شارژر 18W TurboPower قرار دارد.

نظر شما درباره موتورولا وان ویژن پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bh974

چقد گوشی با 665 معرفی کرد امسال!

ممد بمولا

ودف
اندروید 11 داره میاد این هنوز رو 9 مونده :-/

MohammadFarhaadi

خاک تو سرت موتورلا با این سخت افزار و قیمتگذاریه مزخرفت!

Milad7

خر همونه پالونش عوض شده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)