حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری جدید شیائومی برای گوش تاشو

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | شیائومی

شیائومی مدت ها است که یکی از ده بازیگر اصلی بازار تلفن های هوشمند است و بعید نیست در آینده قابل پیش بینی چیزی تغییر کند. با این حال، همه نمی دانند که شیائومی نه تنها با تلفن های هوشمند بلکه با رابط کاربری MIUI شروع به تغییر کرده است. رابط MIUI در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و در آن زمان کاملا تنها محصول اصلی این شرکت بود. امروز درباره رابط کاربری جدید شیائومی برای گوش تاشو خبرهایی می شنویم. این می تواند خیلی جذاب باشد چون دستگاه تاشو با رابط کاربری اختصاصی معنی پیدا می کند.

رابط کاربری جدید شیائومی برای گوش تاشو

دشوار است تصور کنید که شیائومی MIUI را به نفع چیز دیگری رها می کند، یا ظاهر رابط کاربری خود را تغییر می دهد. با این حال، این شرکت حداقل در حال کار بر روی یک رابط کاربری است که با طراحی کاملاً متفاوت ساخته شده است. این توسط حق ثبت اختراع موجود در وب نشان داده شده است.

همانطور که مشاهده می کنید، این رابط کاربری مبتنی بر یک مفهوم کاشی‌طور شبیه به ویندوز فون است. امکان شخصی سازی کاشی ها وجود دارد. در عین حال، یک عنصر بسیار مهم در تصاویر، خود رابط کاربری نیست بلکه حاشیه های تلفن هوشمندی است که ظاهراً این رابط کاربری دارد.

این به وضوح یک طرح از مدل Mi Mix Alpha است، به این معنی که رابط کاربری دیده شده در ثبت اختراع هنوز هم می تواند در دستگاه های فعلی ظاهر شود.

 

نظر شما چیست؟ منتظر رابط کاربری جدید شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ArmanBgold

ببخشید یک سوال داشتم: چگونه قیمت نسخه گلوبال گوشی های شیائومی رو بفهمیم(به دلار)
آیا اگر قیمت نسخه چین رو بدونیم نحوه محاسبه ای داره قیمت نسخه های گلوبال و اروپا و هند رو بفهمیم؟

Mahdi

خیر محاسبه نداره

m.b

محاسبه خاصی نداره و سری با سری و زیربرند با زیربرند فرق داره اما kimovil گاهاً سایت خوبی برای اطلاع از قیمت های نسخه های مختلف گوشی هست…

ArmanBgold

ممنونم😘

m.b

خواهش میکنم… 🌹

Milad7

خیلی هم خوب تست 🙂

Milad7

*هست

+مدل این گوشی تاشو چیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)