حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X10 Max با نمایشگر ۷.۰۹ اینچی و دایمنسیتی ۸۰۰ ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر

آنر X10 به تازگی معرفی شده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. دلیل اصلی توجه همه نسبت به آن، مشخصات قابل توجه‌ش است. منظور ما این است که قبل از این، شیائومی اعلام کرد Redmi 10X اولین دستگاهی خواهد بود که تراشه مدیاتک Dimension 820 استفاده خواهد کرد و این باعث می شود که Honor X10 (این شرکت نامگذاری سنتی Honor 10X را تغییر داده است تا با مدل Redmi اشتباه نگیرد) با Kirin 820 رقابت سختی را ایجاد کند. حالا شایعه شده که دستگاه جدید آنر یعنی آنر X10 Max با نمایشگر ۷.۰۹ اینچی و دایمنسیتی ۸۰۰ ارایه می شود. این دستگاه با نمایشگر بزرگتر می تواند بسیار جذاب باشد.

آنر X10 Max

تاریخ معرفی رسمی خانواده آنر ۳۰

چند روز پیش، در مورد Honor X10 Max و Honor X10 Pro اطلاعاتی کسب کردیم که در حال توسعه هستند. دیروز به شما اطلاع دادیم که طبق گفته منابع داخلی، نسخه Max با تراشه دایمنسیتی ۸۰۰ ارایه خواهد شد. امروز، ما اما می شنویم که مدل Max با صفحه نمایش بزرگ 7.09 اینچ عرضه می شود. این گزارش همچنین می گوید که آنر X10 Pro دارای صفحه نمایش “با اندازه طبیعی” است. قرار است اولی به زودی وارد بازار شود، در حالی که دومی دیرتر به بازار خواهد رسید.

پیش از این، Honor محصولی مشابه صفحه نمایش بزرگ یعنی Honor 8X Max را عرضه کرده است. با این حال، این موضوع به سری ۹ نرسید. و اکنون، این شرکت تصمیم گرفته است از طریق سری X، گوشی های با صفحه نمایش بزرگتر را به کاربران خود ارائه دهد. این به آن معنا نیست که از ویژگی های قدرتمندتری نسبت به مدل اصلی برخوردار باشد.

به هر حال، فرض بر این است که بسیاری از ویژگی ها با اصلی Honor X10 سازگار است. به این معنا ، Honor X10 از کایرین ۸۲۰ 5G استفاده می کند. این تراشه از 5G حالت های NSA/SA دو حالته و همچنین ۹ باند 5G که عبارت است از (N41 ، N78 ، N79 ، N1 ، N3 ، N77 ، N38 ، N80 و N84) پشتیبانی می کند. جدای از این، عملکرد آن در مقایسه با نسل قبلی 27 درصد افزایش یافته است و بازده انرژی GPU بیش از 15 درصد افزایش یافته است.

نقطه اصلی فروش دیگر Honor X10 دوربین است. این دوربین مجهز به دوربین سه گانه پرچمدار ۴۰ مگاپیکسلی RYYB است. در مقایسه با RGGB سنتی، میزان نور گرفتن از حسگر تصویر اصلی RYYB حدود 40٪ افزایش یافته است. همچنین، از ISO 153600 پشتیبانی می کند. علاوه بر این تراشه Kirin 820 همان ISP 5.0 را نیز با Kirin 990 ارایه می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی بزرگ آنر ایکس ۱۰ مکس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

یه زمانی به آنر میگفتن هونور 😀

alone wolf

داشتم با redmi 10x اشتباه می گرفتم

Finch

می‌تونه جذاب باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)