حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی ولوت با تراشه مدیاتک Dimensity 800 دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 75 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ال جی ولوت دو نسخه دارد که نسخه دوم یعنی مدل 4G مجهز به اسنپدراگون ۸۴۵ را ترنجی به جهانیان معرفی کرد. حالا اما گزارشی درباره عضو سوم می رسد. ال جی ولوت با تراشه مدیاتک Dimensity 800 دیده شده و می تواند نسخه 5G ارزان آن باشد.

ال جی ولوت با تراشه مدیاتک Dimensity 800

ال جی ولوت با تراشه مدیاتک Dimensity 800

ال جی ولوت با تراشه مدیاتک Dimensity 800

همانطور که گفتیم ال جی ولوت در حال حاضر در دو نسخه عرضه شده است و به نظر می رسد نسخه سوم در راه است. این مورد توسط یک لیست کنسول Google Play تأیید شده است که نشان می دهد دستگاه آینده توسط تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ تغذیه خواهد شد.

سایر مشخصات موجود در لیست با دو Velvets دیگر با نمایشگر FHD+ همراه با 6 گیگابایت رم و اندروید ۱۰ مطابقت دارد. این لیست همچنین حاوی تصویری از دستگاه است هرچند که انتظار می رود هیچ تغییری را نشان ندهد.

در حال حاضر فقط باقی مانده است که مشخص شود که آیا سایر صفحات مشخصات بازی با دو دستگاه فعلی مطابقت دارند. یادآوری می شود ، آنها از یک صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED ، دوربین های سه گانه با یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و باتری 4،300 میلی آمپر ساعتی بهره می برند.

نظر شما چیست؟ منتظر ال جی ولوت 5G ارزان هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
75 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

احتمالا ولوت لایت باشه وگرنه یه گوشی با 3 چیپست خیلی عجیبه

نیما عرفانی

اگه واقعی باشه عملاً تو این زمینه رکورددار دار میشه😂 اما خب از طرفی هم این تصمیم نشون میده رویکرد و سیاست الجی موبایل تا حدودی دستخوش تغییراتی شده که به فکر عرضه ی یه گوشی با چیپست های متفاوته و به تبعیت از این تصمیم بازارهای مختلفی رو هدف قرار داده اما خروجی و نتیجه ی کار و چگونگی بازخوردهاش زمان می‌بره … .

ممد بمولا

جالب نیست به نظرم
بهتر بود همه ی نسخه ها فایوجی و با اسنپ 765 میبودن تا اینکه یکی 845 باشه یکی 765جی یکی دیمنسیتی 800
قبلا ردمی در نوت 4 یه نسخه مدیاتک با هلیو ایکس 20 داده بود و یه نسخه با اسنپ 625
مردم در به در دنبال نسخه 625 بودن

ممد بمولا

هرچند نسخه مدیاتک با اختلاف خیلی زیادی قویتر بود!

نیما عرفانی

خب دقیقاً مسئله همینه
ردمی زیر مجموعه ی شیائومیه و بازار مادریش چینه و دو تا بازار هدف داره که یکی بازار هنده و یکی بازار گلوبال اعم از خاورمیانه ، اروپا ، آفریقا و غیره اما الجی بازار مادرش کره جنوبیه و بازار هدفش گلوباله كه میشه آمریکا و گلوبال اعم از خاورمیانه ، اروپا و آفریقا و …
الجی با این کارش خواسته قیمت ولوت رو با چیپست دایمن ۸۰۰ کاهش بده که بتونه یه بازار به بازار گلوبالش اضافه کنه و سهمی هم از بازار هند و سایر مناطقی که بازخوردهای مثبتی نسبت به مدیاتک دارن و در عین حال به محصولات اقتصادی تر بیشتر توجه میکنن به دست بیاره همون‌طور که برای مناطق ۴G مثل ایران که فعلاً بستر و زیر ساخت های شبکه ی ۵G فراهم نشده ،با نسخه ی اسنپ ۸۴۵ عرضه میشه .

نیما عرفانی

ای جانم تصویر تیتر جانم رنگو لعاب جانم طراحی 😄👌

YounGGod

میخوام

Finch

یدونه از همینا با اون ۷۶۵ جی به من بدید دیگه هیچی نمیخام 🤤😉⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

نیما عرفانی

“با اون ۷۶۵ جی”
احیاناً این قسمت از کامنتت با اون حمایت هایی که از مدیاتک میکردی ضد و نقیض نیست؟؟!

Finch

منظورم اینه که الجی ولوت باشه کافیه
حتی اگه ۷۶۵جی باشه ( دایمن ۸۰۰ رو نگو دیگه 🤤)
یه جورایی میخام بگم ولوت حتی اگه با اسنپ ۴۲۵ هم بیاد ایران باز عاشقش میشم چون واقعا گوشی خفنی هست طراحیش آرامش بخش هست

_V_

فانوسا دایمن۸۰۰ حتی انتوتوش هم بهتر نیست دیگه😑 اینو چطور میگی از ۷۶۵جی بهتره

AŁɪ

میانگین بنچمارک انتوتو دیمن ۸۰۰ با ۷۶۵ جی
http://uupload.ir/files/8dwp_img_۲۰۲۰۰۷۲۹_۲۰۰۰۲۵.jpg

_V_

کامنتم چرا نیومد 🤔😑

پرسیدم این تصویر مال چه سایتیه؟

AŁɪ

Nanoreview.net
نه تنها بنچمارک هایی مثل انتوتو و گیگ بنچ رو داره بلکه سایر بنچمارک هارو هم میزاره.

_V_

خب طبق ریتینگ همین سایت که گفتی اسنپدراگون ۷۶۵جی از دایمنسیتی ۸۰۰ قویتره که
تازه ۷۶۸جی هم از دایمن ۸۲۰ و کرین ۸۲۰ بهتره
جی۹۰تی هم از ۷۳۰جی و حتی ۷۳۰ بدتره

https://nanoreview.net/en/soc-list/rating

AŁɪ

خیر نیست .

_V_

لینکشم داده که، میتونی ببینی

AŁɪ

شاید بخاطر کلاک هسته اینجوری داده ولی در کل امتیاز گیگ بنچ و انتوتو مورد بحثه و این تنها سایتی هست که معتدل ترین و میانگین ترین امتیاز آنتوتو رو منتشر میکنه.

Finch

واعظ جان حقیقتا این رنکینگ نانو ریوو رو زیاد قبول ندارم به چند دلیل
۱_ میگه اسنپ ۸۳۵ از ۷۲۰جی قوی تره
۲_ میگه اگزینوس ۷۸۸۴b از ۷۹۰۴ قوی تره ( تو آنتوتو حدودا ۳۰ هزارتا ۷۹۰۴ بالاتره)
۳_ میگه اگزینوس ۹۶۰۹ از ۹۶۱۰ قوی تره ( ۹۶۰۹ در حدی فاجعه بود که خود سام هم ازش استفاده نکرده _ فاجعه از نظر قدرت)
۴_ میگه اگزینوس ۹۸۰ تز اسنپ ۷۶۵جی قوی تر هست که حتی این بند برای منم قابل قبول نیست
۵_ میگه اگزینوس ۹۹۰ از دایمن ۱۰۰۰پلاس قوی تر هست که این واقعا خنده دار هست
۶_ و در آخر میگه اسنپ ۸۵۵ از آ۱۲ بایونیک قوی تره که این تست رو شخصا با گوشی خودم و آیفون ایکس اس مکس انجام دادم با اختلاف اون قوی تر بود ( تو بحث رندر گیری و …)

AŁɪ

اون رتینگ هست نه رنکینگ⁦☺️

Finch

غلط گیر کیبردم رو ببخش خیلی فوضول هست

_V_

منم نگفتم این سایت معتبره و،،، ولی بالاخره همون سایتی که اون نمرات رو اعلام کرده اون امتیازارم داده

نه به کلاک ربطی نداره تو لیست میشه دید این نقض شدگی رو

اگر این سایت معتدل ترین نمرات رو داره پس قبول داری که تمام این مدت بحثی که درباره جی۹۰تی و ۷۳۰جی میشده صرفا به خاطر ۶ هزار پوینت بوده؟

AŁɪ

من در جریان بحث های قبل تون نبودم آقای وی شکل 😶🐰 (خب لا اقل اسمتو بگو. لهنتی)
ولی اگه بحث های که ما چند نفر کردیم آره حق با توعه واقعا قبول دارم که اشتباه کردیم بحث کردیم و انسان جایز الخطاست⁦☺️⁩
از شما معذرت می‌خوام که وقتتون رو گرفتم (با توجه به غرور کاذب و الکی دوستات اینجوری بر آورد کردم که از تبادل اطلاعات با ما مور مورت میشه😊)

m.b

واقعاً در بخش طراحی در رده قیمت خودش خیلی عالی کار کرده…
اینکه ui هم تغییر داد برام خیلی جالب و قابل ستایش بود…
به امید بازگشت…

Dr.Nazer

رابط‌کاربری ولوت‌یوآی شاید توی بعضی اسکرین‌شات‌ها از اپ‌‌های اختصاصی و ستینگ و … طراحی بروز و خوبی داشته باشه اما در عمل رابط بسیار سنگین و قدیمی‌طوریه که ۵۰ درصد بخش‌هاش کلاً وان‌یوآیه، و ۵۰ درصد باقی‌ مونده دقیقاً تاچ‌ویز اندروید ۶ و ۷ئه!!

نیما عرفانی

یادته چند شب پیش چجوری به مهدی به خاطر انتقاد راجع به آیکون های رابط کاربری سامسونگ خصوصاً وان یو آی توپیدی؟؟ حالا دقیقاً همون اتفاق دامن گیره خودت شده …
مگه تو تجربه ی استفاده ی طولانی مدت از رابط کاربری الجی و رابط جدیدش ولوت یو آی رو داشتی که با قاطعیت میگی رابط بسیار سنگین و قدیمی؟؟

Dr.Nazer

سنگینی رو قبول دارم یه چیز حسی گفتم فقط😅🤦‍♂️
اما سبک قدیمیش کاملاً مشخصه و در خیلی از بخش‌ها به آخرین رابط‌کاربری سامسونگ که میشه گفت نوعی از تاچ ویز حساب می‌شد، و اگه اشتباه نکنم اسمش GraceUX بود و ولوت‌یوآی الجی بسیار به اون سبک قدیمی شباهت داره و مثل سامسونگ اکسپرینس یا وان‌یوآی اون حس سبکی و دیزاین منسجم مناسب برای سال ۲۰۲۰ رو نمیده…
من خودم تا همین چند وقت پیش یکی از طرفدارای رابط‌های الجی بودم اما وقتی رفتح دنبال ولوت‌یوآی و ازش عکس، فیلم و … دیدم واقعاً یه حس سنگینی و شباهت به تاچ ویز می‌داد و متاسفانه من ازش ناامید شدم…

Mahdi

من که خوشم اومد سنگینی رو نمیدونم از کجا اومد وقتی باهاش کار نکرده

نیما عرفانی

اینو داری به کسی میگی که هم تجربه ی استفاده از رابط تاچ ویز که زمان خودش معروف بود به سنگین ترین و پر باگ ترین رابط کاربری داره و هم تجربه ی استفاده از رابط LG UX …
اون دوران که از جفتش در طولانی مدت استفاده میکردم(جی ۳، جی ۴ و اِس ۳ و نوت ۴) به والله تجربه ی کار با رابط الجی برام لذت بخش تر بود. مگه میشه رابط کاربری جدید و به روز الجی که یه جورایی کاور و مشابه وان یو آی ساخته شده در حد سنگینی تاچ ویز چند سال پیش باشه؟؟!!! آخه این چه منطقیه؟؟
“من خودم تا همین چند وقت پیش یکی از طرفدارای رابط‌های الجی بودم اما وقتی رفتح دنبال ولوت‌یوآی و ازش عکس، فیلم و … دیدم واقعاً یه حس سنگینی و شباهت به تاچ ویز می‌داد و متاسفانه من ازش ناامید شدم…”
گوشی مهدی شیائومیه و اون شب نظر شخصی خودشو راجع به ظاهر آیکون های وان یو آی گفت و تو اومدی مقابلش گارد گرفتی و الآنم تو گوشیت سامسونگه و نظر شخصی خودتو درباره رابط الجی ولوت میگی که برا من قابل قبول نیست چون از الجی و رابطش شناخت دارم و اتفاقاً پارسال قبل از اینکه میت ۲۰ پرو بگیرم قبلش الجی جی ۸ اولویت اولم بود و یکی از عوامل دخیل در خریدم همین رابطش بود … .

Dr.Nazer

گفتم که سنگینی کلاً میره کنار چون تجربه‌ی کار با ولوت‌یوآی رو نداشتم و توی کامنت قبلی در مورد شباهت به تاچ ویز و GraceUX فقط از لحاظ دیزاین و بحث گرافیکی میگم نه سنگینی و سبکی…
بله خب منم تجربه‌ی کار با تمام رابط‌های سامسونگ رو از نوت ۲ که اندروید ۴.۱.۱ و از اولین ورژن‌های تاچ ویز بود را دارم تا همین وان‌یوآی ۲.۱، تقریباً هیچ کدوم رو از دست ندادم!
تجربه‌ی کار با رابط‌های الجی هم از الجی جی ۲ دارم تا جی ۳ و ۴ و ۵ و ۶، آخرین گوشی الجی که باهاش کار کردم جی ۶ بود. و دقت بشه که دارم میگم فقط تجربه‌ی کار داشتم و خودم شخصاً گوشی الجی نخریدم، اما تجربه رابط‌های سامسونگ از همون اول بلندمدت بوده…
خب زیاد حاشیه نرم ۱۰ خط فقط دارم درباره‌ی تجارب شخصیم صحبت میکنم😐😂

خب تاچ ویز رو بله اگه نگیم سنگین‌ترین، یکی از سنگین‌ترین رابط‌کاربری‌ها بود و اونطور که یادمه تا قبل از سامسونگ اکسپرینس روی اس ۸، رابط‌های الجی بسیار روان‌تر بودن. اما خب من بازم دیزاین و بخش گرافیکی تاچ ویز رو ترجیح میدم، فقط بخش گرافیکی و دیزاین، به سنگینی کاری نداریم…

در مورد مهدی هم چندین بخش بود صحبت‌هاش، یه جا گفت که من کلاً از آیکون‌های وان‌یوآی خوشم نمیاد و … خب من با اون بخش مشکلی نداشتم و ندارم که! یه نظر شخصیه و حق داره که بگه که شخصاً از فلان جای فلان یوآی خوشم نمیاد و دوست ندارم و من هم حق تحمیل نظر خودم یا توهین به نظر اون رو ندارم.
اما بخش اصلی که من بهش واکنش نشون دادم این بود که گفت آیکون دوربین وان‌یوآی شبیه دوربین نیست و پیدا کردنش سخته و بین ۱۰۰ تا برنامه باید مدت طولانی‌ای رو به پیدا کردنش اختصاص داد! که خب این حرف واقعاً دیگه از حیطه‌ی نظرات شخصی خارج میشه و در کل اشتباهه…

الان هم دوباره رفتم چندتا عکس از ولوت‌یوآی دیدم و بخشی از حرفام رو پس میگیرم! و میگم که شباهت اصلی و اون حس تاچ‌ ویزی که گفتم میشه گفت فقط مربوط به لانچر الجی و بخشی از آیکون‌هاشه و در باقی بخش‌ها شباهت زیادی به وان‌یوآی داره و دیگه در باقی بخش‌ها خصوصاً ستینگ اون حس تاچ ویز رو دیگه حس نکردم و توی کامنت‌های قبلی کمی اغراق کردم و عذرخواهی میکنم…

نیما عرفانی

درمورد اون حرف مهدی منم بهش حق میدم اینجوری توصیف کنه ؛ خودت برو شکل و شمایل آیکون دوربین هواوی ، اپل الجی،سونی، شیائومی ، ویوو ، اوپو ، رلمی ، پیکسل(گوگل) ، وان پلاس ، موتورولا و کاستوم رام های اندروید خام رو ببین که بعضی هاشون خیلی به هم شباهت دارن و در مجموع یه فرم ثابتی رو حفظ کردن بعد از اون طرف بیا رنگ و شکل و شمایل آیکون دوربین سامسونگو ببین که کلاً با بقیه فرق داره انگار تافته ی جدا بافتست و برای کسی که گوشی یا تبلت با سیستم عامل وان یو آی نداره عادت کردن و سازگاری باهاش سخته و زمان می‌بره!!
من که میگم کلیت حرفش منطقیه و دقیقاً در چارچوب اظهار نظر شخصیه و میشه به حرفش به عنوان یه انتقاد به جا و کاریزماتیک نگاه کرد .
نیازی به توضیح بیشتری هست؟؟

Dr.Nazer

:/

Mahdi

خودم می یوآی فور پوکو استفاده میکنم ازش زیاد راضی نیستم البته فکر کنم فقط واسه پوکو اینجوریه که نمیشه برنامه ها رو انتقال بدی مثلا اونایی که لازم داری رو بیاری اول ، واسم هم فرقی نمیکنه هر برندی باشه ایراداتش رو میگم، رابط سامسونگ خیلی خوبه ولی من با آیکون هاش کنار نمیام

نیما عرفانی

اصلاح
سیستم عامل اندروید با رابط وان یو آی

Finch

#ناظر
نه ، الجی جی۴ من رابط کاربریش اوپتیموس یوایکس بود

Dr.Nazer

#فینج
وات؟ مگه همیشه الجی‌یوآی نبوده تا الان؟

Finch

@ناظر
از اندروید ۵ به بعد شد الجی یوآی
قبلش اوپتیموس یوآی بوده
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Optimus_UI

m.b

من که خوشم اومد ولی حاجی خب مشخصه یه ساله نمیتونه اینهمه پسرفت رابطش رو جبران کنه که… انتظار یه ساله oneui و miui رو زدن رو نداریم اما خب در بعضی جوانب سرعت پیشرفت خوبی داشته… هرچند شبیه سامسونگ شده(هرچند خود oneui هم یه جاهایی از رابط lg ux قبلی ال‌جی الهام گرفته)…
در کل خوبه که شرکتی که داشت توی منجلاب دست و گا میزد الان یکم خودشو جمع‌و جور کرده لااقل…

Mohammadr

به جای تولید گوشی های متفاوت، یک گوشی با چیپست های متفاوت راهی بازار میکنیم… سیاست خوبیه، اگه مرزبندی نشه… ینی مثله سامسونگ اگزینوس برای منطقه خاصی و اسنپ برای…..
هر سه مدل همه جا در دسترس باشه.

پ ن: فقط چند ثانیه باید به تصویر تیتر نگاه کرد و لذت برد از این طراحی…

ممد بمولا

طراحی ولوت یکی از بهترین طراحی هایی هست که دیدم
اما از لحاظ سخت افزاری خیلی ضعیفه
کاش از سنسور اصلی IMX686 استفاده میکرد و تله فوتو 3 برابر می داشت
باتری 4300 هم بهتر بود بیشتر باشه
رفرش ریت 90 هرتز هم کاش می بود
درکل نسبت به قیمتش طراحی فوق العاده ای داره اما سخت افزار ضعیف

AŁɪ

عالی کیف کردم ⁦☺️⁩💕👌
طراحی خشگل و سخت افزار عالی

Mahdi

یه دونه هم با اسنپ۸۶۵پلاس بده بیرون

نیما عرفانی

دوستان دوتا سؤال مطرح میکنم ممنون میشم پاسخ بدین چون بعدش میخوام موضوعی رو توضیح بدم ؛
✓سؤال اول
دوتا ماشین باری رو در نظر بگیرین که میخوان مسیر متفاوتی رو طی کنن ولی مقصدشون یکسانه …
یکی با بارِ سنگین از مسیر صاف و هموار اما طولانی تر می‌ره و اون یکی با بار خالی از مسیر میان بر اما ناهموار و سر بالایی و پر پیچ و خم می‌ره …
به نظرتون کدوم سریع تر به مقصد می‌رسه؟؟
✓سؤال دوم
دو تا ماشین عادی رو نظر بگیرین که باز هردو مقصد مشابهی دارن و مسافت مسیرها هم یکسانه اما مسیرشون متفاوته…
یکی با سرعت بیشتر و متغیر از مسیری می‌ره که چندتا چراغ قرمز و دست انداز داره و ماشین دوم با سرعت کمتر و یکنواخت از مسیری می‌ره که چراغ قرمز و دست انداز کمتری داره …
به نظرتون کدوم سریع تر به مقصد می‌رسه؟؟

AŁɪ

راجب سوال اول بنظرم بستگی داره راننده چیز دست نباشه 😂🐰
سوال دوم هم اگه من باشم با اولی زودتر میرسونمش🙁😬

_V_

اگه راننده حرفه ای باشه شاید موردای اولی تو هردو مثال سریعتر برسن

Dr.Nazer

@_V_
دقیقاً
جواب منم همینه
#تفاهم‌ترین_تفاهم_تاری…
ببخشید اشتباه شد

@نیما عرفانی
اگه راننده حرفه‌ای باشه پس قطعاً با سرعت بالا و بار هم میتونه یه مسیر کوتاه اما با دست‌انداز و موانع مختلف رو به سرعت پشت سر بذاره…

_V_

احتمالا قراره درباره شارژر صحبت شه

Dr.Nazer

مجدداً تفاهم‌ترین تفاهم تاریخ

Mahdi

با سرعت موانع رو پشت سر بذاره ماشین داغون میشه

Dr.Nazer


به همین دلیله که میگم احتمالاً این سوال به شارژرها مربوط میشه، هرچند خیلی هم نمیشه این فرضیه‌ی داغون شدن ماشین رو در مورد شارژهای سریع هم صحیح دونست…

اما در کل در مورد چیزی که گفتی، سوال این بود که کدوم سریع‌تر به مقصد میرسه و فقط سرعت مد نظره نه عواقب پایانی…

Mahdi

من ترجیح میدم باتریم دیرتر شارژ بشه تا اینکه خراب بشه چون الان تعمیر گوشی های جدید خیلی سخت شده

m.b

“احتمالا قراره درباره شارژر صحبت شه”
خب اگرم صحبت شه قطعاً اشتباهه… چون اصلاً اوپو سریعتر از 100 وات نیست… و فرضی که در متال شده کاملاً اشتباه یا به عمد دور زدن حقایق هست چون حتی توی 5 یا 10 دقیقه اول هم اوپو از 100 وات ها سریعتر نیست!…
من حرف توان رو زدم که نمودش همون سرعتی هست که میبینید…
اگر وارد سرعت پر شدن سلولها بشیم در لحظاتی اوپو از 100 وات پیشی میگیره (قله ها) و در لحظاتی هم سرعتش از 100 وات هم کمتر میشه(دره ها) و اگر میانگین سرعت رو حساب کنیم عددی بین دره ها و قله ها میشه و این حرف من‌درآوردی منم نیست بلکه افشاگرا اولین بار گفتن و سرعت اوپو 125 وات با 100 وات مثلاً شیائومی دقیقاً یکیه(حتی کمی کند تر هم هست!)… و همین مثال رو کامل بلامحل میکنه چون فرض شده که یکی کند تر پر میکنه و یکستند تر! در حالی که هر دو با یک سرعت پر میکنند و برای همینم 125 وات اوپو در حد 100 وات شیائومی و حتی کند تره!
در واقع تنها فرقشون اینه که اوپو مدام سریعتر از 100 وات و کند‌تر از 100 وات میشه ولی بقیه دائماً و یکنواخت با 100 وات نیرو پیش میرند… در نهایت سرعت اوپو چیه؟ بله به طور میانگین همون 100 وات چون توان واقعی نه قله ها هست و نه دره ها… بلکه میانگین قله ها و دره هاست… من برای همه کاربرا نوشتم نه برای یک نفر… میخواستم همه بدونن جمله بدون منطق “مهندساش بهتر میدونن!” فقط راه خنده‌داری برای فرار رو به جلو هست!
وگرنه مثلاً سر آنر 10x مکس هم بگیم نه مهندساش بهتر میدونن و rgbrgw نیست! کلاه گشادی روی سر خودمون گذاشتیم چون در عمل rgbw اصلی با rgbrgw تفاوت کیفی داره ولی با شیطنت اسم کامل انتخاب نشده… الانم سر اوپو نیازی اصلاً به پیچوندن نیست… اسمی انتخاب شده که شوی تبلیغاتی داشته باشه وگرنه همه میدونیم توان واقعی رقمی بین قله ها و دره هاست…

m.b

از طرف دیگه حرف منم نیست که سر تعصبو نخولستن به فهمیدن موضوع بشه ردش کرد…
کسی که تخصصش همینه و قطعاً چند برابر ما حقایق گوشی ها رو میدونه اینو گفته وگرنه من کجا و این حدس های شیطنت های اوپو و انر کجا…
البته که برام عادی شده…
وقتی به کایرین میگن هوشمند ترین گردازنده دنیا! و بی منطق کوتاه هم نمیان!
اوپو هم شارژر 125 وات میزنه!
انگاری مثلاً برای بقیه سخت بود که تو یه لحظه به 150 وات! برسن بعد با شیطنت اسمشو بذارن 125 وات اما چون تو یه لحظه به اون توان رسیده! اما در نهایت گوشی با چه توانی داره شارژر میشه؟ میانگین حدود 100 وات حقیقی!
انگار بقیه از این شيطنت ها بلد نیستن…
انگار بقیه بلد نیستن که صفحه 90 هرتز یا 120 هرتر از چینی های بیخیال نتیجه و فقط در فکر فروش بخرند بعد بدون تخصص لازم و توی خود شرکت اورهال کنند روی 144 هرتز بعداً تبلیغشو بکنند بدون در نظر گرفتن اینکه این صفحه قراره تا چه مدت کاربر رو بعداً راه بندازه و شرکت تولید کننده هم براش مهم نیست که با صفحه‌ش چیکار میکنن و تا چه حد دارن بهش فشار میارند چون به فکر فروششه فقط… مشتری هم فکر میکنه صفحه 144 هرتز خریده! (در واقع هم 144 هرتز خریده اما شرکت سازنده پول 90 یا 120 رو داده و خودش اور کرده!)
انگار بقیه تولید کننده ها از این ترفند ها بلد نیستن!
اگر این حربه ها مهندسی هست! تف تو هر چی مهندسی که قراره در این راه شیره مالیدن روی سر کاربر صورت بگیره…

m.b

150 -> اصلاح: 125

Mahdi

سوال اول مسیر مستقیم سوال دوم اونی که چراغ قرمز نداره
ولی فکر کنم سوالت به رابط کاربری گوشی ها مربوطه

Finch

نیما کاش میگفتی دلیل این سوال چیه
از نقطه نظر ماشین باز ها بستگی به راننده ماشین داره
البته باید نوع ماشین رو هم میگفتی ( انتهای مطلب میگم چرا )
مورد اول به نظر من کامیون شماره ۱ زود تر میرسه
چون هرچقدر هم آروم بره ، هیچ کامیونی نمیتونه تو پیچ و خم بیشتر از ۴۰ ۵۰ تا بره با راننده حرفه ای
.
مورد دوم هم در حالت کلی بستگی به ماشین داره
اگه یه ماشین ریزه میزه با گیربکس دنده دستی و پر شتاب باشه که خط قطعا ماشین دوم زودتر میرسه
اما یه سدان یا اس یو وی سنگین و اتوماتیک و بزرگ مثل لندکروز یا بی و دبلیو سری ۷ باشه ، قطعا ماشین اول زودتر میرسه
چرا ؟
چون اون ماشینی که کوچیک هسترامت می‌تونه مانور بده و با ۱ و ۲ رد بشه
حالا اون ماشینی که گنده و اتوماتیک هست اصلا این قابلیت رو نداره براش

نیما عرفانی

درسته مربوط به مبحث شارژر میشه که می‌خوام برای اثبات یه موضوعی ربطش بدم به ساختار فنی و عملکرد خودرو و ادامه ی بحثم تخصصی تر میشه هرچند که منِ حقیر اصلاً در حدی نیستم که بخوام ادعای تخصص کنم اما از این بابت گفتم تخصصی چون یکم پیچیده میشه و اصطلاحات فنی مهندسی داره حتی شاید خوندنش برای بعضی افراد از حوصله خارج باشه مثل حجم موتور(سی سی) و نوع پیشرانه(خطی تنفس طبیعی، هیبرید، پلاگین هیبرید، الکتریکی،توربو، دیزل) ، تعداد سیلندر و سوپاپ ، مقدار شتاب(ثانیه) ، قدرت و توان موتور(اسب بخار) ، دور موتور(دور در دقیقه) ، سرعت(کیلومتر بر ساعت) ، نوع گیربکس و جعبه تقسیم(دستی و اتومات دو کلاچه ، CVT و غیره)، ضریب تعویض دنده ، سیستم انتقال قدرت(دیفرانسیل 4WD , AWD , دیفرانسیل جلو و دیفرانسیل عقب) ، وزن خودرو(کیلوگرم) ، سیستم آیرودینامیک ، فنربندی ، هندلینگ و فرمان پذیری ، نوع و ابعاد لاستیک ، سیستم تعلیق ، آفرود ، درگ ، دریفت ، نوع و کیفیت سوخت و مواردی از این قبیل …

Finch

ینی کسی تو این سایت هست بیاد یکم در مورد انجین های خورجینی وی شکل و دبلیو شکل و قطر سیلندر و کورس پیستون و موتور تخت و تفاوت موتور اتمسفریک و توربو ، تفاوت سوپر شارژ و توربو شارژ ، تفاوت zz1 با L414 و … بحث کنیم ؟ 😍😍😍😍😍😍
.
نیما خودت چقدر از دنیای ماشین ها سر در میاری؟
.
.
.
پ.ن : میزان و بحث کلکل من تو این سایت در مورد پردازنده ها ، ۱ در برابر ۱۰.۰۰۰ میزان بحثی که با دوستام در مورد EF7/TU5/XU7L3/XU7L4/XUM/XUM10/K4M

نیما عرفانی

راستش من تو یه برهه(زمان دانشجویی) زیاد تو فضای مجازی و وب گردی پیرامون ماشین بحث و گفتگو میکردم و از روی علاقه ویدئوهای مختلفی تو یوتیوب و آپارات می‌دیدم و میتونم به جرأت بگم اون زمان علاقم به ماشین و موتور علی الخصوص موتور سنگین و ریس حتی دوچرخه حرفه ای😂 بیشتر از دنیای فناوری و موبایل شده بود…
اما الان حدوداً ۲ سالی هست که دیگه حوصله ی گشت و گذار سابق رو ندارم و گهگاهی اگه حسش باشه میرم پی خبرای ماشین … آره اهلش هستم و اگه یادت باشه قبلنا هم چندباری تو همین ترنجی راجع به ماشین کامنت های عریض و طویل میفرستادم😄
الان خداشاهده تایمشو ندارم که حتی اون مطلبی که میخواستم دربارش حرف بزنم رو تایپ کنم دیگه چه برسه به کلکل درباره ماشین 🙂 البته من با تو کلکلی ندارم عزیزم 😉
از طرفی هم هرچی زمان میگذره هِی حرف رو حرف میاد و منم تجزیه و تحلیل صحبت هام سخت تر میشه چون عادت دارم باید طبق یه جمله بندی و قالب به خصوص و از پیش تعیین شده ای صحبت کنم لذا همش دارم حرفایی که می‌خوام بزنم رو تو ذهنم مرور میکنم که موقع نوشتن و ارسالش چیزی از قلم نیوفته .

ممد بمولا

ایکس یو ام 10 نداشتیما😉

Finch

ممد موتور پژو ۲۰۰۰ کاربراتی ایکس یو ام ۱۰ هست
ایکس یو ۱۰ موتور ۲۰۰۰ اتمسفر زانتیا
ایکس یو ام هم موتور ۲۰۰۰ (۱۹۰۵) پارس ای ال ایکس ۹۴ و ۹۵ ( ۸‌سوپاپ)

ممد بمولا

نچ نچ
یه کم بیشتر تحقیق کن
انجین پژو 2000 خودمون از سری XU9 هست
کد دقیقشو یادم نیست اما ایکس یو ناین هست
با حجم 1905 سی سی 4 سیلندر 8 سوپاپ 🙂

Finch

آها درست میگی ایکس یو ۹ همون ایکس یو ام هست فقط کاربراتور و انژکتور فرق داره
یادم رفته بود
ولی ام ۱۰ رو یه جا شنیدم
از بچه ها میپرسم حتما
اونم کد درستش فک کنم xu9jplهست

ممد بمولا

بله الان یادم اومد کد موتور پژو 2000
XU9 3C هست

نیما عرفانی

خب حالا اگه پسرای خوبی باشین یه نظرسنجی دیگه این دفعه راجع به ماشین راه میندازم که ببینم اینجا چندنفر عشق ماشین به جز شما دوتا و سهیل داریم🤨🙃⁦🙇‍♂️⁩

ممد بمولا

هستیم 🙂

نیما عرفانی

پس تا تب و تابش نیوفتاده تو‌ پست جدید میپرسم که دیده شه

Taha

سوال اول۱
سوال دوم ۱

نیما عرفانی

و اما راجع به جواب این سؤال
دقیقاً میخواستم به همین قضیه برسم که همتون ذهنتون رو فقط درگیر رسیدن به جواب کردین و به عوامل محیطی تأثیر گذار و تحت شعاع در کسب نتیجه فکر نکردین …
هیچ مهر تأیید و قطعیتی وجود نداره که در هر دو سؤال گزینه ی اول زودتر میرسه یا گزینه ی دوم . باید همیشه در هر شرایطی احتمالات رو در نظر گرفت و به قولی استثناء هم جزوی از قاعده دونست چراکه هیچ اتفاقی اتفاقی اتفاق نمیوفته. من خودم از قصد تو صورت سؤال اشاره ای به این نکته نداشتم چون میخواستم ببینم خودتون قبل از جواب دادن عجولانه یکم روش فکر میکنید یا فقط ذهنتون معطوف میشه به سرعت …

Milad7

رنگ نقره ایش خوشگله 😛

AŁɪ

فینچ از رده ماشین هایی که میگم یه عکس بفرست (آپلود کن) بر اساس سلیقه خودت از هر برندی می‌تونه باشه چون سلیقه خودته…..
۱_سدان
۲_کروکی
۳_کوپه
۴_روداستر(Roadster)
۵_هاچ بک

Taha

سهیل چه ماشینی با چه برندب رو دوست داری تو ماشین؟

AŁɪ

حالا شما بگید منم میگم .
جواب بالایی رو از فنچ خواستم ولی شما هم میتونی جواب بدی 💕

Finch

حوصله آپلود ندارم والا
سدان که بر اساس شخصیت آرامش طلب ولی خواستار قدرت زیاد » بنز s560 رو انتخاب میکنم
.
.
کروکی » شورولت کامارو ۲۰۱۵ (مدل کروکی)
.
کوپه » جگوار اف تایپ ۲۰۱۴
.
رودستر » نظری ندارم در کل از این کلاس خوشم نمیاد
.
هاچبک » پیاده برم و بیام ، حاضر به هاچبک سواری نیستم

AŁɪ

(حوصله آپلود ندارم)
مرسی که هستی 😬😂💕
نه در کل سلیقه خوبی داری هرچند می‌تونست بهتر باشه.💕⚡

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)