حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان Redmi 9A یک گام دیگر به معرفی نزدیک شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی

می دانیم که خانواده Redmi 9 قرار است به زودی معرفی شوند. یکی از اعضای این خانواده ردمی 9A است. با دریافت گواهی FCC می توان گفت که گوشی ارزان Redmi 9A یک گام دیگر به معرفی نزدیک شد. این دستگاه به نوعی یکی از ارزان‌ترین محصولات Redmi هم به شمار می رود.

گوشی ارزان Redmi 9A

گوشی ارزان Redmi 9A

گوشی ارزان Redmi 9A

سال گذشته، شیائومی Redmi 8A خود را به عنوان جایگزینی مقرون به صرفه تر برای Redmi 8 به میان آورد. در حالی که امسال Redmi 9 در واقع دو نسخه ارزان تر 9C و 9A را همراهی می کند. اکنون یک تلفن دارای شماره مدل M2006C3LG در بانک اطلاعاتی FCC مشاهده شده است و اگر حدس و گمان صحیح باشد باید Redmi 9A باشد.

لیست کاملا مبهم است و جدا از باتری تلفن که ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی است و شارژر که 10W در نظر گرفته شده، چیز دیگری را نشان نمی دهد. همچنین مشخص شده است که جدیدترین سیستم عامل MIUI 12 را اجرا کنید و می توانیم یک طرح از پشت آن را مشاهده کنیم که دارای برند Redmi در پایین سمت چپ است و به ما نشان می دهد که آنتن های آن در کجا قرار خواهد گرفت.

سال گذشته Redmi 8A در بخش دوربین نسبت به Redmi 8 کاهش‌هایی داشت. این دستگاه با کنار گذاشتن دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی در پشت، چند مورد هزینه‌دار را حذف کرد و نسخه پایه آن نیز فقط ۲ گیگابایت رم داشت. انتظار می رود که این بار حافظه رم در نسخه A به 3 گیگابایت افزایش یابد، اما بازهم تنها یک دوربین تک در عقب خواهد بود و در مقایسه با 4 دوربین برای Redmi 9 یک تفاوت قابل توجه است.

نظر شما چیست؟ منتظر دمی 9a هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alone wolf

اگه رمش2 باشه مزخرفه

Milad7

زیاد جالب نیست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)