حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اقتصادی موتورولا Moto G Go را پیش از معرفی ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

موتورولا اخیراً مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه را در بازارهای جهانی عرضه کرده است و اکنون، به نظر می‌رسد این برند در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند بسیار اقتصادی است. احتمالا نام گوشی اقتصادی باید موتو جی گو باشد. شما می توانید همین حالا گوشی اقتصادی موتورولا Moto G Go را پیش از معرفی ببینید.

موتورولا Moto G Go

یک منبع شناخته شده، گوشی هوشمند آینده موتورولا را در یک توییت لو داد. نام این گوشی Moto G Go بوده و توییت وی طراحی گوشی هوشمند اقتصادی را به همراه برخی از مشخصات کلیدی آن فاش می کند.

با توجه به طراحی فاش شده، گوشی هوشمند دارای قاب پشتی خمیده با ماژول دوربین قرصی شکل ایستاده است. این جزیره دوربین یک دوربین دوگانه به همراه فلاش LED را در خود جای داده است. این دستگاه همچنین دارای حسگر اثر انگشت در پشت است که در لوگو شناخته شده “M” تعبیه شده است.

موتورولا Moto G Go

موتورولا Moto G Go

دکمه تنظیم حجم صدا و دکمه قفل در سمت راست گوشی هوشمند قرار دارد و سمت چپ جایگاه سینی سیم کارت است. در پایین دستگاه یک میکروفون، خروحی بلندگوی تکی و یک پورت USB-C است در حالی که جک 3.5 میلی‌متری صدا در قسمت بالایی دستگاه قرار دارد.

موتورولا Moto G Go دارای یک دوربین دوگانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی دستگاه، یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی قرار دارد. این دوربین در ناچ قطره طور تعبیه می شود.

به غیر از آن، این گوشی دارای یک اسلات سیم کارت هیبریدی است که از مموری microSD پشتیبانی می کند. سایر ویژگی‌های دستگاه هنوز اعلام نشده است، اما تعجب آور نخواهد بود که این گوشی هوشمند با چیپست سطح پایه از برند UNISOC ارایه شود.

شاید این تراشه همراه با حافظه RAM با حداقل ۲ گیگابایت و دارای سیستم عامل مبتنی بر Android Go باشد. این مشخصات هنوز در حد حدس و گمان هستند، بنابراین باید برای اطلاعات رسمی منتظر ماند.

نظر شما درباره گوشی اقتصادی احتمالی جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)