حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین دوربین سلفی زیرنمایشگر با دستگاه اسنپدراگون ۸۷۵ برند کمترشناخته شده ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | شایعات، فناوری‌های نوین

ما مدت زیادی برای دوربین سلفی زیرنمایشگر صبر کرده ایم و دنیای فناوری این را به ما بدهکار است! امیدوارم البته خروجی مانند حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر نباشد که اکثر کاربران به نسخه سنتی‌اش بیشتر خوشحالند. امشب خبر می رسد که اولین دوربین سلفی زیرنمایشگر با دستگاه اسنپدراگون ۸۷۵ برند کمترشناخته شده ارایه می شود. این یعنی شاید یکی از برندهای چینی جویای نام اولین استارت را بزند.

دوربین سلفی زیرنمایشگر

کوالکام در ماه پایانی هر سال میلادی یعنی جایی اواخر پاییز از پردازنده جدید گوشی های هوشمند پرچمدار رونمایی می کند و ما انتظار داریم که دسامبر سال 2020 هیچ تفاوتی نداشته باشد.

اکنون، یک منبع قابل اعتماد ادعا می کند که چندین گوشی در دست توسعه وجود دارد که هم پردازنده Snapdragon 875 آتی و هم یک دوربین سلفی زیر نمایشگر را در اختیار شما قرار می دهد.

ما انتظار داریم پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ اواخر آذر ۹۹ معرفی شود و این می تواند هسته جدید پردازنده Cortex-X1 و هسته های جدید پردازنده Cortex-A78 را نیز ارائه دهد. بنابراین واقعاً تعجب آور نیست که تلفن های Snapdragon 875 در دسته دستگاه های جذاب قرار بگیرند.

حقیقتا این ادعای دوربین های سلفی زیرنمایشگر است که ما را مجذوب خود کرده است، زیرا این فناوری برای مدتی است که در تلاش برای رسیدن به آن قرار دارد. پیش از این Oppo و Xiaomi هر دو این فناوری را در تلفن های نمونه اولیه نشان می دادند، اما موانع قابل توجهی برای این فناوری وجود دارد.

در اوایل سال جاری، مدیر کل Redmi لو Weibing گفت که صفحه نمایش با وضوح بالا باعث می شود که تنها مقدار کمی از نور به سنسور دوربین سلفی در صفحه نمایش برسد. بنابراین می تواند منجر به تصاویر تیره تر و کیفیت پایین تصویر بطور کلی شود. مدیر اجرایی شیائومی افزود: انتخاب صفحه نمایش با وضوح پایین نیز راه حل ساده ای نبود، زیرا این می تواند منجر به لکه های رنگی در “منطقه نمایش” شود.

دوربین سلفی زیر نمایشگر نوکیا ۹.۳ دوباره لو رفت

با این وجود شایعات همچنان ادامه دارد که HMD Global این ویژگی را با پرچمداران نوکیا 9.2 یا 9.3 PureView ارایه می کند، که قرار است در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه شود و اگر HMD قادر باشد فناوری دوربین سلفی را به اندازه کافی خوب کار کند، هیچ دلیلی وجود ندارد که ما این فناوری را در سال ۲۰۲۱ نبینیم. البته اینکه پرچمدار آتی نوکیا از اسنپدراگون ۸۷۵ بهره ببرد کمی جای تردید است.

نظر شما چیست؟ منظر دوربین سلفی زیرنمایشگر هستید یا اسنپدراگون ۸۷۵؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bh974

ولی این هیچی از ارزش های Y7p کم نمیکنه!

persepolis

واقعا عجیب
سایت همسایه هم زده…
یعنی هر که 875 نداشته باشه دوربین صفحه نداره و نمیتونه بزنه!؟.
این فقط تبلیغ 875 است…
باید بگید دوربین…udc سال میلادی حدید و اسنپ جدید

Mahdi

نه خب شایعه هست مثل شونصدتا شایعه ای که هر روز پخش میشه ، اگه قراره دوربین زیر صفحه بیاد چه بهتر که با اسنپ۸۷۵ بیاد

Mahdi

من بیشتر منتظر اسنپدراگون ۸۷۵ هستم

persepolis

عزیز نمیخای عاشقش بشی
875 رو میگم😀

Mahdi

حالا ببینم چند مرده حلاجه

persepolis

فقط نسبت به 865 خیلی گرونه
با اینکه این هم گرونه!.

Finch

حالا میگیم بیان کایرین ۹۹۰ نه ببخشید کایرین ۹۸۰ اوور کلاک بزارن روش
من برم یکم تو یوتیوب فیلم ببینم و کمی از طریق جی‌میل با دیگران مکاتبه کنم و بازی هامو با گوگل پلی گیمز رو دستگاه های دیگم پلی کنم

MohammadFarhaadi

مطمئنا مثل اسکرین فینگرپرینت اولش کیفیت نداره.

online_wireless

خبر خوبیه تا بالاخره ناچ کلا حذف بشه.

eftekharifar

همه برند ها هم ناچ رو حذف کنن، همچنان اپل ناچ عریضشو خواهد داشت!

Milad7

جووون چه شود 🙂

Alireza3000

عجب چیزی بشهههههههههه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)