حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آلمان از توییتر دعوت کردن تا دفتر خود را به این کشور انتقال دهد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

آلمان ها به دلایل واضح جنگ‌طلبانه قبلی خود چهره مثبتی در خاطره چند نسل قبلی ندارد. آن ها اما به شدت تلاش می کنند تا به دنیا بگویند همه این کشور افراد جنگ طلب نیستند. آن ها در این راستا هر تلاشی می کنند تا کشورشان محلی برای آزادی باشد. آلمان به دنبال تنشهای به وجود آمده از سوی ترامپ علیه شبکه های اجتماعی، از توییتر دعوت کرد پایگاه خود را به این کشور منتقل کند.

توماس جارزومبک، مسئول امور فناوری و تکنولوژی در وزارت اقتصاد آلمان با انتشار یک توییت خطاب به شبکه اجتماعی توییتر و جک دورسی، مدیرعامل آن خاطر نشان کرده است:

جک و توییتر؛ شما را به آلمان دعوت می کنم چرا که شما در اینجا قادر خواهید بود آزادانه به انتقاد از دولت پرداخته و با اخبار جعلی و دروغین و محتواهای خشونت‌آمیز بجنگید.

بر اساس گزارش وب سایت TheHill، بدین ترتیب آلمان نخستین کشوری است که به توییتر به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در جهان پیشنهاد داده تا در صورت عملی شدن تهدیدات کاخ سفید به تعطیلی یا وضع محدودیت های سخت گیرانه، مقر و پایگاه خود را از آمریکا به این کشور منتقل کند و با سیاست گذاری و استراتژی های همیشگی به فعالیت های خود ادامه دهد.

رفع فیلتر توییتر

توییتر

پس از کشته شدن یک فرد سیاه پوست توسط پلیس آمریکا و ادامه اعتراضات مردم این کشور، دونالد ترامپ، ریاست جمهوری ایالات متحده با انتشار توییتی به سرکوب مخالفان و معترضان پرداخت و آنها را به تیراندازی و اعمال خشونت تهدید کرده بود.

شبکه اجتماعی توییتر نیز پیام ترامپ را به علت آنکه حاوی محتوای خشونت آمیز و سرکوب کننده بود، پنهان کرد. همین امر موجب شد که ترامپ یک دستور اجرایی را با هدف افزایش توانایی های دولت در زمینه تنظیم و کنترل پلت‌فرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی به امضا برساند. اتفاقی که به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران می‌تواند آغاز جنگی همیشگی میان شبکه های اجتماعی و سیاست مداران به‌ویژه کاخ سفید باشد.

نظر شما درباره این اقدام آلمان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

اروپایی ها پشه رو تو هوا نعل میکنم😁

Milad7

نبرد برای منافع!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)