حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۲۰ پلاس محبوب‌ترین عضو این خانواده اما همچنان خیلی کم فروش‌تر از گلکسی اس ۱۰

نوشته

3 سال قبل | 19 دیدگاه | سامسونگ

قیمت‌گذاری خانواده گلکسی اس ۲۰ از همان لحظه اول برای ما تعجب برانگیز بود. من فکر می کنم که این شرکت کره‌ای برای موفقیت نباید دوباره چنین اعداد و ارقامی را برای فروش پرچمدارانش اعلام کند. بر اساس جدیدترین اخبار، گلکسی اس ۲۰ پلاس محبوب‌ترین عضو این خانواده است اما همچنان خیلی کم فروش‌تر از گلکسی اس ۱۰ ظاهر شده که نگرانی ایجاد می کند.

گلکسی اس ۲۰ پلاس

خانواده Galaxy S20 سامسونگ در مقایسه با دستگاه های سال گذشته از بهترین استقبال برخوردار نبوده و تحقیقات جدید نشانگر شکاف فروش بین محبوب ترین مدل ها در هر خانواده است.

یک منبع کره‌ای گزارش داد که محبوب ترین مدل خانواده گلکسی اس ۲۰ یعنی عضو میانی یا گلکسی ۲۰ پلاس، با استناد به اعداد و ارقام فروش توانسته ۳.۵ میلیون دستگاه در چارک ابتدایی سال ۲۰۲۰ بفروشد. در همین حال، محبوب ترین عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ یعنی باز هم عضو میانی آن یا Galaxy S10 سال گذشته ۵.۲ میلیون دستگاه فروخته است.

به عبارتی این آمار به ما می گوید محبوب ترین دستگاه Galaxy S20 در مقایسه با دستگاهی که قرار بود جانشینش شود، ۳۲.۶ درصد کاهش فروش داشته است.

علاوه بر این، آمار می گوید که خانواده Galaxy S20 در کل سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ فقط ۸.۳ میلیون دستگاه فروش داشته است، در حالی که Galaxy S10 و S10 Plus در چارک ابتدایی سال ۲۰۱۹ مقدار ۱۰.۳ میلیون دستگاه فروخت. جالب اینکه این رقم Galaxy S10e را هم شامل نمی شود، بنابراین شکاف واقعی در فروش گلکسی اس ۲۰ نسبت به گلکسی اس ۱۰ وجود دارد.

گلکسی اس ۲۰ پلاس

گلکسی اس ۲۰ پلاس

دلایل احتمالی متعددی برای افت وجود دارد، اولی اینکه بیماری همه گیر COVID-19 که بیشترین مسئولیت بزرگترین افت فروش گوشی های هوشمند در تاریخ را بر عهده دارد و بدون شک سامسونگ تحت تأثیر این وضعیت قرار گرفت.

این برند کره ای در مقایسه با قیمت حداقل قیمت خانواده گلکسی اس ۱۰ یعنی 749 دلار برای S10e با ارایه خانواده گلکسی اس ۲۰ با حداقل قیمت ۱۰۰۰ دلار به خود کمک نکرد. به اندازه کافی جالب است که نظرسنجی منبع مطلب نشان داد ۷۰٪ از خوانندگان به سادگی تصور می کنند تلفن ها بسیار گران هستند.

سامسونگ تنها برند تجاری نیست که پرچمداران گران قیمت بیشتری را ارائه می دهد، زیرا چندین شرکت دیگر نیز همین کار را انجام می دهند. هر چند این را هم نباید از یاد برد که این پرچمداران و این قیمت ها برای مدل 5G است و سامسونگ انتظار داشت کاربران به این دلیل به آن ها حق بدهند که موبایل ها را گرانتر بفروشد اما حقیقت این است که ما حالا موبایل های 5G زیر ۲۵۰ دلاری داریم سامسونگ، این بهانه خوبی نیست!

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در فروش خانواده گلکسی اس ۲۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

تا ک…… نش پاره شه با این قیمتاش
میخواست پول خون باباشو نگیره

Finch

سری اس مفت نمیارزه
نوت خوبه بح بح

Dr

چی داری چرت و پرت میگی S10 بهترین گوشیه2020 امریکا انتخاب شده – s یکی از بهترین سری های گوشی هست

https://toranji.ir/2020/03/04/%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%db%b1%db%b0-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d9%87-%d8%b9%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b3%d8%a7/

ahmad

عوض نه عضو

pedram_01

واقعا هم بهترین سری اس 20 نسخه پلاسش هست از همه نظر کامل تر و بی ایراد تر و بهتره . من خودمم شخصا انتخابم اس 20 پلاس بود ولی گفتم من که دو ساله دارم پول جمع میکنم اگ قرار باشه گوشی بگیرم یکم دیگ صبر کنم نوت بگیرم که احتمالا چیپست اگزینوس 992 هم کم مصرف تر و هم پایدار تر هست و با صفحه نمایش جدید ltpo کم مصرف تر و خنک تره . خیلی گوشی خوبی میشه از اونجایی که عاشق سری نوت هستم و قلم هم برام کاربردی هست . انتخابم شده نوت 20 حالا ببینیم چی میشه .

Mohammadreza

بزرگترین مشکل سری s20 قیمت اونها بود و نبود جایگزین برای s10e توی اون بازه قیمتی

m.b

به احتمال زیاد احتمال داره vivo x50 pro سنسور 100 مگاپیکسلی سونی و 50 مگاپیکسلی سامسونگ رو با هم داشته باشه…
این سبک از استفاده رو در نیمه دوم باز خواهید دید اما اگر x50 pro اولین گوشی به این سبک باشه نوید یک نیمه دوم جذابتر از نیمه اول رو میده…
چیزی که من راجب شیائومی شنیدم 144 و 108 یا 48 مگاپیکسلی آمنی‌ویژن که 1/1.3 اینچی هست، بود… پایان راه این نوع استفاده در 2020 هست اون گوشی… 2021 سومین سنسور جانبی رو هم بزرگ میکنن…

m.b

بذارید واضح بگم…
مشخصات x50 pro:
اسنپدراگون 865
صفحه full hd plus
120 هرتز
پانچ تکی سمت چپ
دو لبه خمیده
100 مگاپیکسلی گیمبال سونی که 360 درجه میچرخه تا لرزش بگیره…
50 مگاپیکسلی سامسونگ احتمالاً برای زوم 2 یا 3 برابری یا اولتراواید…
اینها مشخصاتی هست که من ازش میدونم و بخش دوربینش احتمالی هست و ممکنه از 100 مگاپیکسلی شدن سنسور 50 مگاپیکسلی سامسونگ بازی داده باشن مارو چون سنسور جدید سامسونگ رو پایه 50 مگاپیکسل هم میتونه با شکاف پیکسی 100 مگاپیکسلی هم عکس بگیره و با باینینگ هم 12.5 مگاپیکسلی…
تقریباً چیزی که از ماه ها پیش بهش اشاره کردم که اینکه سامسونگ و شیائومی سمت مگاپیکسل بالا و سایز پیکسل کوچک رفتن برای آینده‌شون بهتره…

AMER 1

باشه عجیجم،که اینکه بزار واضح بگویم احتمال اینکه 100مگاپیکسل سونی که اینکه و الی اخر چرت و پرت دخترک بنجل پرست مدرسه ای که اینکه الی 50مگاپیکسل سامسونگ که اینکه بزار واضح بگویم که اینکه برو مشقات بنویس خخخ

m.b
m.b

حالا برو مشقاتو بنویس و هزار بار از روی نمونه بنویس “بذار” تا یاد بگیری املای سوم ابتدایی رو!🤦‍♂️
کاملاً مشخصه کی از مدرسه اومده سایت! 😂

pooria

تو از کی تا حالا معلم شدی 😂

m.b

از وقتی ردی کلاس سوم ابتدایی تو سایت زیاد شد!

The Destroyer

دوستان به نظر مترجم نیازه

Dr.Nazer

عالی!

Milad7

زوم اس 20 پلاس خیلی افتضاحه از اس ده پلاس ضعیفتره 😐

pedram_01

Milad7 حرف نزنی نمیگن لالی ‌.

http://uupload.ir/files/xcuy_img_20200527_232507_100.jpg

زوم اس 20 خیلی خیلی سر تر از اس ده و نسخه های قبلی هستش

alone wolf

این خیلیییی چرته😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)