حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی اس ۲۰ در امریکا به صورت رسمی ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | اندروید ۱۱، سامسونگ

امروز با هم در ترنجی نقشه راه آپدیت اندروید ۱۱ سامسونگ را مرور کردیم. از آن جا ما می دانیم که سامسونگ گفته بود سری Galaxy S20 آپدیت اندروید ۱۱ را حوالی آخر آذر و اوایل دی دریافت می کنند. ما اما انتظار تأیید این خبر را نداشتیم. حالا اما گزارشی می گوید که آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی اس ۲۰ در امریکا به صورت رسمی ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی اس ۲۰

به نظر می رسد اپراتور ورایزن در امریکا تصور غیرقابل تصوری (!) را انجام داده و آپدیت اندروید ۱۱ را برای کل خانواده Galaxy S20 ارائه کرده است.

اگر گلکسی Galaxy S20 ، S20 Plus یا S20 Ultra خود را از Verizon خریداری کرده اید، باید بتوانید همین امروز آن را به اندروید ۱۱ به روز کنید. این اپراتور تغییرات را در وب سایت پشتیبانی خود قرار داده و گفته است که این به روزرسانی باید در تاریخ ۲ دسامبر (۱۲ آذر ۹۹ یعنی امروز) برای دستگاه های سری Galaxy S20 انجام شود.

آپدیت اندروید ۱۱ با One UI 3.0

آپدیت اندروید ۱۱ با One UI 3.0

انتظار می رود موارد مهمی در به روزرسانی شامل Bubbles (گزینه پین ​​کردن مکالمات برای قرار گرفتن در بالای برنامه ها و صفحه های دیگر)، رابط کاربری One UI 3.0 (رابط کاربری جدید سامسونگ یا ویژگی های تنظیمات سریع، نوار ابزار، اعلان ها ، تنظیمات و موارد دیگر) ، کنترل های جدید حریم خصوصی و مجموعه ای از اصلاحات بصری دیگر در این آپدیت ارایه شود.

همراه با اندروید ۱۱، سامسونگ جدیدترین وصله امنیتی را در بروزرسانی گنجانده است. مثل همیشه، اگر امروز به روزرسانی در Galaxy S20 خود را مشاهده نمی کنید، چند روز صبر کنید. Verizon اندروید ۱۱ را به صورت مرحله ای در اختیار شما قرار می دهد ، بنابراین ممکن است همه در تاریخ ۲ دسامبر آن را دریافت نکنند.

شما از خانواده گلکسی S20 خرید کرده اید؟ امیدوارم که آپدیت برای همه بازارها به زودی ارایه شود.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

ایول به سامی! 🥰

ترنج ترنجی

😐❤

Mahdi

اس۲۰پلاس عشقه

نویسنده آزمایشی

به شرطی که اسنپ دراگون باشه😟

Mahdi

این پست مربوط به اس۲۰پلاس آمریکا هست پس میشه اسنپدرگون 😉

SHREK

خیلی هم خوب به ازموند.

خیلی هم عالی…

Milad7

لیست تغییراتم میذاشتی دیگه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)