حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی M01 حدودا ۱۱۸ دلار خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ

یک ماه پیش بود که گلکسی J2 Core 2020 با حافظه ۱۶ گیگابایت در هند به قیمت ۸۲ دلار ارائه شد. سامسونگ تلاش می کند برای بازار هند گوشی‌های مقرون به صرفه ارایه کند تا سهم بازار را بیشتر از این از دست ندهد. حتی امروز صبح در ترنجی خواندیم که گلکسی M01s در راه است در حالی که حتی مدل های گلکسی M11 و گلکسی M01 به بازار عرضه نشده اند. امشب در شایعاتی می شنویم که قیمت گلکسی M01 حدودا ۱۱۸ دلار خواهد بود. حتی قیمت گلکسی M11 چیزی حدود ۱۷۱ دلار شاید باشد.

قیمت گلکسی M01

سامسونگ Galaxy M01 به زودی در کنار Galaxy A01 به یکی از مقرون به صرفه ترین تلفن های سامسونگ تبدیل خواهد شد. از این جهت می گوییم بسیار مقرون به صرفه خواهد بود چرا که قیمت شایعه شده در هند برای نسخه پایه حدود ۱۱۸ دلار است. برای این قیمت حافظه رم و حافظه داخلی برابر ۳ گیگابایت رم و حافظه ۳۲ گیگابایتی است.

ما نمی دانیم نسخه دیگری وجود خواهد داشت اما این نسخه از کنسول Google Play است که لو رفت. این اطلاعات به همان چیپست اسنپدراگون ۴۳۹ درون گلکسی A01 اشاره می کند، البته یک گیگابایت رم اضافی نیز دارد و این یعنی که سری M کمی مجهزتر خواهد بود.

پیش بینی می شود که سامسونگ با گلکسی ام ۱۱ حضور باشکوه‌تری در هندوستان داشته باشد و قیمت آن از ۱۴۴ دلار برای حافظه داخلی و رم ۳۲ و ۳ گیگابایتی شروع شود. همچنین یک گزینه ۴ و ۶۴ گیگابایتی برای قیمت ۱۷۱ دلار ارایه خواهد شد.

 

پیش از این گلکسی ام ۱۱ به صورت خاص در سایت امارات ظاهر شده بود. در آنجا 490 درهم قیمت داشت که کمی کمتر از قیمت پیش بینی شده در هند به نظر می رسد اما باید مالیات های محلی را در نظر بگیرید. برای مقایسه گلکسی ام ۲۱ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در هند پس از کاهش قیمت ۱۷۳ دلار قیمت دارد.

پیش بینی می شود سامسونگ گلکسی M01 و M11 هفته آتی در هند رونمایی شوند. شما منتظر این دستگاه های اقتصادی خانواده M هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
82matin

چقد امکان داره چیپست A۱۲x که ۱۲ هسته ای باشه؟؟؟

lovenokia

تو پست قبلی هم اشاره ای کردم .

سامسونگ در رده گوشی های اقتصادی تا Galaxy j pro 2017 عالی عمل میکرد .با اومدن گوشی های چینی و قیمت های بسیار ارزان تر ، سامسونگ مجبور شد کیفیت رو فدای قیمت بکنه و کیفیت گوشی ها رو پایین تر آورد و در نتیجه قیمت هم قابل رقابت با برند های چینی شد .

Galaxy j pro 2017 بدنه فلزی ، کیفیت دوربین بسیار خوب ، باتری عالی .

شاید باورتون نشه الان A7 2018 دارم . با سه لنز دوربین ، به ولله Galaxy j5 pro 2017 که دارم از نظر دوربین کیفیت بسیار بالاتری داره . وقتی اولین گوشی چند لنزی سامسونگ رو خریدم واقعاً حالم بد شد از کیفیت متوسط دوربینش .

alone wolf

بالاخره خود سامسونگ هم سر عقل اومد گوشی های مزخرفشو ارزون تر کنه
خدا رو شکر🙏🙏

afsoon

الان تو چه قسمتی می‌تونه با نوت۹ اس رقابت کنه؟ یا نوت۹ ؟ چجوری میخاد شکوهمند باشه تو هند؟ همین الان ردمی ۸ آ پلاس با همین مشخصات ۷۹ دلار نسخه پایه تو هند هست اگر روپیه رو به دلار کنیم .

Finch

تو خودت شخصا واسه ۵۰ سِنت زیاد و کم مارو از ۵۰ روش سامورایی ماجرا می‌کنی بعد این رو با نوت ۱۷۵ دلاری مقایسه میکنی؟

afsoon

داخل متن که قیمتش در حد نوت۹ و نوت۹ اس هست .

bh974

رسما تو پایین رده میانرده بازارو واگذار کرده

Alireza3000

نمیدونم چرا سری آ و ام سامسونگ به دلم نمیشینه هیچکدومش مخصوصا سری آ

Milad7

باز سری a الان بهتر شدن ، سال قبل خیلی بد بودن خصوصا دوربینشون که افتضاااااح بود

Milad7

یه بنجول دیگه از راه رسید 😐 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)