حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ هواوی Y7p را تماشا کنید

هواوی Y7p به عنوان اولین دستگاه بدون گوگل پلی سرویس (GMS) و جایگزینی آن با خدمات موبایل هواوی (HMS) در ایران ارایه خواهد شد. طراحی و مشخصات خیلی خوب در کنار قیمت بسیار رقابتی می تواند تامل قابل توجهی روی آن ایجاد کند. امشب در ترنجی آنباکسینگ هواوی Y7p را خواهیم داشت و به زودی درباره موضوع جایگزین شدن GMS با HMS در آن صحبت خواهیم کرد.

آنباکسینگ هواوی Y7p

هواوی Y7p یک دستگاه اقتصادی به شماره می رود که البته با طراحی به روز و مشخصات قابل رقابت ارایه شده است. این دستگاه با نمایشگر کم حاشیه که برای دوربین سلفی به جای ناچ از یک سوراخ در گوشه سمت چپ نمایشگر استفاده می کند عرضه شده است.

همچنین دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی می تواند توجه کاربران را به خود جلب کند. البته تراشه Kirin 710F مشخصا قدیمی است و با توجه به اینکه این دستگاه در هنگام خرید اندروید ۹ بوده و خدمات گوگل پلی ندارد، شاید کمی توی ذوق بزند. البته اینکه خدمات گوگل پلی روی وای ۷ پی قرار ندارد به آن معنا نیست که شما اصلا از نرم افزارها یا سرویس های گوگل مانند گوگل کروم، جستجو گوگل، جی-میل یا حتی یوتیوب نمی توانید استفاده کنید بلکه به این معناست که یا برخی از ویژگی های آنها را ندارید یا باید تحت وب از آن ها استفاده کنید.

اجازه بدهید آنباکسینگ هواوی Y7p را با هم ببینیم:

نظر شما درباره هواوی Y7p چیست؟ در روزهای آتی مطالب بیشتری درباره آن خواهیم خواند.

اشتراک در
اطلاع از
64 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shadow

یعنی چی وقتی (GMS) نداری حداقل تراشه قدرتمند بزار مثل کرین ۸۱۰ …
🙄🤣

Shadow

این همون گوشی بود که انگار پشتش گلس چسپوندن 🤔🤣 آری همان است، خاطره ها زنده شد 🥺💙

smartiz

Spam
تیزر جدید یکی از اعضای خانواده ردمی 10x که میگه پردازنده دایمنسیتی 1000 پلاس هست

http://uupload.ir/files/5rhf_img_20200521_214928_889.jpg

Finch

فکر نکنم از ۱۰۰۰ پلاس استفاده کنن چون دیگه میشه پرچمدار ( در اصل قاتل پرچمدار ، مثل ۹تی پرو ، پوکو اف۱ و نوا ۵تی)

#Huawei#Xiaomi
یه گوشی داخل کیس بدون پانچ هول ، ناچ و پاپ آپ دیده شده که احتمالِ وجود دوربین زیره نمایشگر(USC) رو قوت میبخشه . گفته شده یا میت ۴۰ هست یا میکس ۴ (میکس ۲۰۲۰)…
✓http://uupload.ir/files/57mw_20200521_220733.jpg
✓http://uupload.ir/files/4ffh_20200521_220731.jpg

#Vivo
عملکرد بسیار قدرتمند دوربین ویوو ایکس ۵۰ پرو در ثبت تصاویر با جزئیات زیاد در شب …
✓http://uupload.ir/files/qp8b_img_20200521_222941.jpg

سلام نیما خوبی؟
یه سوال هفته پیش کردم ( واسه خودم) اکثرا نظرشون به می۹تی نزدیک‌تر بود ولی من هیچکدوم نگرفتم
حالا یکی از بچه ها باز بین همین دوراهی مونده و متاسفانه سقف توانش ۵.۵۰۰ هست
بین می۹تی ۱۲۸ و نوت ۹اس ۱۲۸ ( هر دو هم قیمت هستن الان ، بی گارانتی) مونده
کارش هم گیم ، فیلم دیدن و نت گردی هست
خودم بهش نوت ۹اس رو بخاطر صفحه بزرگتر و باطری لایف بیشتر در کنار پردازنده یکم‌کوچولو بهتر پیشنهاد دادم
نظرت رو میشه لطفاً بگی ؟
ممنون

afsoon

کی گفته هم قیمت هستن؟ نزدیک یک ملیون تومان تفاوت قیمتی دارن .ردمی ۹ اس ۱۲۸ رو میشه ۴۵۰۰ خرید ریجستری شده .می ۹ تی کجا این قیمت ها میدن؟؟ ضمنا .اگر نمایشگر بهتر و صفحه نمایش بدون سوراخ و حاشیه کمتر و کیفیت ساخت بهتر واست نیاز هست می نه تی بخر .اگر باطری و اسپیکر و ارزان تر بودن مهمه ردمی نوت ۹اس

Finch

ببین افسون خودم هم دیدم تو نت می۹تی گرون تره
ولی تو بازار شیراز (داریوش)
۹تی رو میدن ۵.۲۵۰
اون رو میدن ۵.۰۰۰
تو خودت شخصا با ۹تی کار کردی؟

سلام ممنون تو خوبی؟
والا من رفتم از چندتا سایت قیمت درآوردم ؛ نوت ۹ اس نسخه ی ۱۲۸ بین ۴۴۰۰ تا ۴۷۰۰ قیمتشه که میانگین میگیریم ۴۵۵۰ و از طرفی هم قیمت نسخه ی ۱۲۸ نوت ۹ اس برابری می‌کنه با نسخه ی پایه ی ۹تی . ولی مدل ۱۲۸ ۹تی بین ۴۹۰۰ تا ۵۲۰۰ متغیره . از نظر مشخصات هم تو بعضی موارد نسبت به هم برتری دارن و نوت ۹ اس جدیدتره اما کفه ی ترازو بیشتر به سمت ۹ تی هستش.
درسته که باتری نوت ۹ اس ۱۰۲۰ میلی آمپر بیشتره اما خب نمایشگره بزرگتر داره اونم از نوع LCD. از نظر پردازنده هم اختلاف خیلی کمه اما به شخصه ۷۳۰G رو بهتر از ۷۲۰G میدونم. از نظر بصری هم ۹تی چه در نمای جلو و چه در نمای عقب زیباتر و در عین حال خوش دست تره.

مرسی 💙 دوتا سوال دیگه هم دارم جواب بدی ممنون میشم
اولیش تفاوت kryo 465 با kryo470 چیه ؟ در کل این دوتا تفاوتشون با کورتکس a76 چیه ؟
و مورد دوم با توجه به اینکه فرکانس سی پی یو و چی پی یوی ۷۲۰جی از ۷۳۰ بالاتره ، چطوری میگی از نظر شخصیت ۷۳۰ بهتره
لطفاً دلایلت رو توضیح بده
مرسی 💙😀

جواب قسمت اول؛
تفاوتشون تو فرکانسه و Kryo کلاسترهای سفارشی کوالکامه که معادل هر سطحش با هسته های آرم به این شکله :
Kryo = Qualcomm custom
Kryo 2 = Cortex-A73
Kryo 3 = Cortex-A75
Kryo 4 = Cortex-A76
Kryo 5 = Cortex-A77
هسته های A55 هم که ثابته و کلاستره با فرکانس پایینه .
و شباهت Kyro 470 با ۴۶۵ هم در ساختار و ترکیب هسته هاشه که هردو به صورت 2+6 سِت میشن . یعنی دو کلاستر A76 + دو کلاستر A55.
جواب قسمت دوم :
تو اون دوتا لینکی که فرستادم ریز به ریز پارامترهای مختلف رو بررسی کرده که تو اون لینک اولی همون بالا امتیاز کلی هم داده .
اسنپ ۷۳۰, ۴۰ درصد فرکانس گرافیک بالاتری داره و تا ۷ درصد هم پهنای باند مموری و حافظه ی بیشتری رو ساپورت می‌کنه و در عین حال تو بنچمارک ها هم عملکرد بهتری داشته .
اسنپ ۷۲۰ جی هم تا ۵ درصد کلاک CPU بالاتری داره و ۵جی هم پشتیبانی می‌کنه و کلاً چیپست به روزتری نسبت به ۷۳۰ هستش.

سلام عزیزم عذرمیخوام دیر پاسخ دادم الان کامنت های شمارو دیدم . شاید مرورگرتون مشکل داره یا آپدیت نشده و یا کل لینک رو انتخاب نمیکنی . حافظه‌ی کشِ مرورگر، گوگل پلی استور و گوگل پلی سرویس رو پاک کن و یبار ریست کن و مجدد امتحان کن .
قبلاً برای یکی دیگه از دوستان هم همچین مشکلی بود و چندتا راهکار بهش گفتم .
درست میشه ایشالا 🙂

bh974

ارزش خرید نداره با این مشخصات

Vito

سلام من گوشی شیائومی دارم تازگیا تممو عوض میکنم برمیگرده به یه تم خاص که من نزاشتم هر وقت عوض میکنم اینطور میشه ریحن هم هنده و ویروس هم نداره تو گوشیم کسی میدونه مشکلش چیه؟

Finch

تنظیمات » صفحه اصلی » لانچر پیشفرض » انتخاب گزینه لانچر سیستم
:)))

Vito

مرسی🙏

Finch

:)))

Finch

راستی ریجن هم بزار روی آمریکا تم و والپیپر های باحال تری داره نسبتا

persepolis

میگم فینچ
این gcam را پیدا نکردم…
لینکی یا عکسی ازش داری؟
ممنون

Finch

گوشیت چیه که کانفینگش رو اول پیدا کنم

persepolis

گوشیش نوت هشت پرو شیائومی

Finch

نوت ۸ پرو جیکمش زیاد با دوربین اصلی فرق نداره ها

persepolis

دیشب با نوتش گرفتم انچنان توفیقی نبود شاید با اون فرجی شد…

#Huawei#Honor
هواوی فردا یه رویداد بزرگ در خصوص رابط کاربری EMUI داره ، شاید خبرهایی از EMUI 11 باشه …
✓http://uupload.ir/files/qbqf_20200521_220926.jpg
رندر و برخی از مشخصات آنر پلی ۴ پرو؛
Honor Play4 Pro render.
– Dual-punch display
– LCD display
– 40MP rear dual camera (Sony IMX600y)
– kirin 5G
– 40W wired charger
✓http://uupload.ir/files/6ckx_img_20200521_223725.jpg

من اسنی از اند…نیاوردم عزیز
یه خبر خوندم 11 با اندروید 11 است برای میت جدید
یه حا دیگه هم رابط کاربری 11 و 12 برای هارمونی باهم است…یعنی من گفتم اگه 11 باشه حتما در مورد بعذی هم که 12 است باید باشه،در این صورت که اگر درباره ی هارمونیزصحبت یشه.

@پوریا
رابط EMUI 10.1 استیبل تا هفته ی دوم خرداد برات میاد ، فعلاً تو چین ارائه شده.
✓https://www.huaweicentral.com/stable-emui-10-1-released-for-huawei-p30-and-p30-pro-cn-models/

من فعلا بزرگ ترین ایرادی که پیدا کردم مصرف باتریه اندروید 10 لامصب همش داره باطری میخوره اون درست بشه دیگه چیزی نمیخوام 😂😂😂

m.b

پس مشکل عمومی هست… 🤔
رو سامسونگ هم شنیدم…

سلام دوست عزیز حالا اسمتون رو نمی دونم کارن صداتون می کنم عزیز جان شما چرا جواب این شخصm.bرو می دید ؟لطفا بهش توجه نکنید به هیچ وجه پیام هاشم نخونید این شخص اصلا نباید بهش توجه بشه چون برا ها ثابت شده کلی اشتباه کرده در بحث های علمی و اطلاعاتی ولی با این وجود نه پذیرفته نه اینکه ذهنتیش که به قول خودتون خود متخصص پنداره از بین رفته و به طرف مقابلش همیشه تهمت می زنه بی احترامی می کنه حاشیه درست می کنه همیشه از بحث اصلی خارج و به سمت حاشیه می ره

pooria

والا وقتی استفاده میکنی مصرفش عادیه ولی وقتی خاموشش میکنی مثلا صبح تا شب چند ده درصد مصرف میکنه کلا خیلی داره باتری میخوره نمیدونم مشکل از اجرا شدن برنامه ای تو پس زمینس یا یه ویژوی جدید بهش اضافه شده که به صورت خودکار فعاله

آره اینو که وقتی گوشی رو حالت استند بای و قفل قرار داده احساس کردم نسبت به اندروید ۹ در مدت زمان مشابه چند درصد بیشتر خالی می‌کنه به خصوص که AOD هم فعال باشه اما بازم اونطور نیست که آزار دهنده باشه. دلیلشم هم به بیسش مربوط میشه ؛ یه سری کدها و ویژگی ها بهش اضافه شده که مصرفو بالاتر برده ولی خب قبول دارم در مجموع اندروید ۹ بهینه تره .

m.b

گوشی من رو اندروید 9 که همین الانم هست روزای اول 4 درصد شب تا صبح خالی میکرد… الان 2 درصد…
یکم صبر کن شاید بهتر شد…
اینطور مواقع ریست فکتوری هم امتحان میکنن… اگر خیلی اذیت میکنه یه امتحانی بکن به عنوانِ آخرین راه…

ریست فکتوری اسمش روشه یعنی برگشتن به تنظیمات کارخانه و حالت اولیه و اگه قبلاً طرف شخصی سازی انجام داده باشه رو گوشیش یا مشکل نرم افزاری بر حسب گرفتن ویروس یا پرشدن حافظه داشته باشه می‌تونه برگردونه به این حالت که باید قبلش از اطلاعات ضروری backup گرفته بشه. وگرنه ریست فکتوری به خودیه خود به تغییرات و هسته ی ورژن سیستم عامل ربطی نداره. خوده اندروید ۱۰ به ذاته مصرفش بالاتر از اندروید ۹ هست.

m.b

مشکل از خود هسته اندروید 10 که نیست که اگر بود مشکل عمومی نامگذاری و خبرش پخش میشد… مشکل از ناسازگاریش با بعضی گوشی ها اونم در بعضی آپدیت هاست که ریست فکتوری تا حدی میتونه این مشکلات با سخت‌افزار رو به دلیل پاک کردن تمامی تنظیمات و تغییرات و ارائه رام صفر کیلومتر برطرف کنه… به عینه دیدم… روی mi 9se همینکار جواب داد و مصرف تا حد زیادی کمتر شد… البته که راه درمان همه نیست اما جواب میده خیلی اوقات…

m.b

رو سامسونگ هم دیدم… جواب داده…
در کل خیلی اوقات چون آپدیت ها بعد از نصب باید تمام تنظیمات و تغییرات گوشی رو اعمال کنن روی رام جدید، این مشکلات گاها پیش میاد که چون حذف این تغییرات و تنظیمات با ریست فکتوری صورت میگیره و رام خام کارخانه مجدداً استفاده میشه، اگر حتی در پیوند بهتر نرم‌افزار و سخت‌افزار تاثیر نکنه در مصرف کمتر باز تاثیر میکنه به دلیل حذف اضافاتی که در مدت زمان استفاده تا الان روی گوشی سوار شده که همگی بخشی از نیروی گوشی رو مصرف میکنند…

حرف سطحی و نسنجیده ای بود . طرف ریست فکتوری هم کنه نمیخواد صفر کیلومتر ازش استفاده کنه که ! طبیعتاً باز روش نرم افزارها و بازی های کاربردی مورد نیازشو نصب می‌کنه دیگه که به مورد بخشی از حافظه ی داده و حافظه ی کش رو پر می‌کنه.
“مشکل از خود هسته اندروید 10 که نیست که اگر بود مشکل عمومی نامگذاری و خبرش پخش میشد… مشکل از ناسازگاریش با بعضی گوشی ها اونم در بعضی آپدیت هاست”
خب این دقیقاً به بیس و کدنویسیش مربوط میشه و به ناسازگاری با گوشی ها ربطی نداره و ناسازگاری با برخی از نرم افزار های شخص ثالثه که توسعه دهنده هاش با این ورژن سیستم عامل بهینه اش نکردن وگرنه نرم افزارها و فایل های سیستمی برای رفع این مشکل چندتا آپدیت از طرف خوده کمپانی سازنده میگیرن که رابط کاربریشون با اندروید ورژن جدید کاملاً سینک بشه .
وقتی مصرف انرژی دوتا گوشیه یکسان رو یکی با اندروید ۹ و دیگری با اندروید ۱۰ و بدون نصب هیچگونه نرم افزار شخص ثالث قیاس کنی ، کمترین میزان تفاوت رو دارن و حتی شاید اندروید جدید مصرفش بهتر باشه اما به محض اینکه چندتا برنامه و بازی ریخته میشه تازه تفاوت به چشم میاد و این یعنی مشکل از عدم تطابق پذیری برخی از نرم افزارهای ثالث با اندروید ورژن جدیده.
.

m.b

شما که عملاً تاثیرشو ندیدی پس مشخصا از روی ندیدن بایدم همچین حرفایی بزنی…

“طبیعتاً باز روش نرم افزارها و بازی های کاربردی مورد نیازشو نصب می‌کنه دیگه که به مورد بخشی از حافظه ی داده و حافظه ی کش رو پر می‌کنه.”

بله اما با یک تفاوت… در حالت عادی این برنامه ها رو ریشه رام قدیم تغییر اعمال کردن که آپدیت جدید نصب میشه اما در حالت جدید بعد از ریست فکتوری این تغییرات که فقط هم نصب برنامه و بازی نیست و حتی داده های استفاده از گوشی و… رو هم شامل میشه مستقیما رو رام جدید اعمال میشه…

مشکل مصرف هم کی گفته مربوط به تداخل با برنامه های شخص ثالث هست…
مورد داشتیم بعد از اضافه شدن مصرف ریست فکتوری کرده و رو رام صفر کیلومتر هم حتی مشکل مصرف بالای باتری داشته…

در هر صورت میگم چون شما تجربه اینکار رو نداری و ندیدی که اینکار تا چه میزان میتونه تاثیر داشته باشه این حرفای ناپخته طبیعیه…
منی که تفریحم بازی با رام های مختلف رو mi 4 خودمه میدونم تا چه حد حتی نصب آپدیت با دانلود و نصب آپدیت به صورت دستی با پکیجی که قبلاً دانلود شده و حتی نوع نصب ریکاوری و فست بوت چقدر تاثیر داره…

شما هم یکبار اگر تاثیر ریست فکتوری در هماهنگ شدن سخت‌افزار با نرم‌افزار رو نه با این حرفای عملی نشده! بلکه عملاً بعد از ریست رو یک گوشی ببینی، متوجه میشی که در اشتباه هستی هموطن…

فقط یه دلیل هم نیست در کاهش مصرف…
اینکه تغییرات همه به حالت صفر برمیگردن و از نو اینبار روی سیستم جدید اعمال میشن و نه سیستم قدیمی که روش آپدیت اومده، فقط یکیشه…
بعضی اوقات اصلاً خود نسخه های اپدیت با اطلاعات درون رام های گذشته که باید نگه‌داری بشند یا با سخت‌افزار به مشکل میخورن که اینجا هم تاثیر داره کمااینکه شده خود شرکت ها در اپدیت گند زدن و به کاربرایی که دچارش شدن و گوشی کار نمیکرده گفتن گوشی رو فلش کنید تا رام صفر بیاد روش…
اینها فقط برخی دلایله… دنیای موبایل انقدر ساده نیست که راحت سر تعصبمون به فردی که به عینه اونم چندین بار دیده گاهی ریست فکتوری تاثیر بسزایی داره در کاهش دائمی مصرف، بگیم نه هیچ تأثیری نداره!
نه ماجرا همینقدر ساده و سطحی نیست…
اینجا هم کوپن تموم شد و طاعات قبول و شب بخیر… 🌷

خسته شدیم از بس گفتیم قبل از اینکه از سر عادت دیگران رو قضاوت کنی و اتهام ناپختگی و کم تجربگی بهشون بزنی و تظاهر به دانایی خودت کنی قبلش یکم از طرف شناخت پیدا کن جناب خود متخصص پندار و از خود راضی . خسته شدیم از بس گفتیم این رفتارهای حالی به حالی بودنت رو اصلاح کن که هروقت باهات بحث میشه از یه جایی به بعد لحنت عوض نشه که مجبور بشی بحث و گفتمان آروم و به دور از جنجال و هیاهو رو به سمت کل کل و مشاجره بکشی . اگه به کوپن باشه خیلی وقته کوپنِ توجه کردن به جنابعالی به آخرش رسیده .
جوری وانمود نکن که طرف انگار هیچی نمیدونه و داره از روی ناآگاهی صحبت میکنه .‌اتفاقاً تو خودت دنیای موبایل و سخت افزار و نرم افزار رو سحطی و سر سری گرفتی . اگه تو سرگرمیت هی ریست فکتوری کردن و تعویض رام رو می ۴ بوده ، من چندسال درسشو خوندم . یعنی عملاً با این کامنتت هدف از تحصیلات دانشگاهی و تئوری و سناریوی معماری کامپیوتر و ریزپردازنده هارو بردی زیره سؤال .
اگه قرار بود بابت کندشدن دستگاه و توازن در مصرف انرژی با یه ریست فکتوری حل بشه که دیگه شرکت ها به خودشون زحمت نمیدادن هر از گاهی آپدیت سیستمی ارائه بدن‌ .
خودت جواب خودتو دادی
“مورد داشتیم بعد از اضافه شدن مصرف ریست فکتوری کرده و رو رام صفر کیلومتر هم حتی مشکل مصرف بالای باتری داشته”
این عیناً به ذات تغییرات کدنویسی و چگونگی تطابق سیستم عامل ورژن جدید با قدیم و سینکش با مشخصات سخت افزاری دستگاه مربوط میشه . صرفاً با یه ریست فکتوری نمیشه تمام فاکتورهای دخیل در مصرف انرژی رو به حالت اولیه برگردوند و اینکار مستلزم دانگرید سیستم عامله . اصلاً تعریف و کاربرد ریست فکتوری این نیست. برای اعمال بروز مشکلات نرم افزاری اعم از ویروس و فایل های مخرب که قابل حل نباشه و بدون نیاز به فلش طرف اقدام می‌کنه به ریست فکتوری و اِلا ریست فکتوری کاره شاقی نیست برای افرادی که بیشتره تایم زندگیشونو با گوشی میگذرونن تا حالا حتی برای یکبار تجربه اش رو نداشته باشن و از کارهای پیش افتاده ی هر کاربری هست که گوشی هوشمند داره و حتی دیده شده بعضی افراد به اشتباه و اتفاقی گزینه ی ریست فکتوری رو میزنن.
“مشکل مصرف هم کی گفته مربوط به تداخل با برنامه های شخص ثالث هست”
من میگم، چون هم علمشو دارم هم تجربشو. اصلاً می‌دونی سِیف مود یعنی چی و به چه کاری میاد ؟؟فایل ها و نرم افزارهای سیستمی که عملاً بعد از گذشت چند تا آپدیت از زمان ارائه ی سیستم عامل جدید مشکلی ندارن چون دیگه سازگاری نسبتاً کامل پیدا میکنن باهاش اما نرم افزارهای شخص ثالث چون دولوپرهای جداگانه ای دارن و حجم، تنوع و تعداد نرم افزارهای شخص ثالث هم بالاست به تبع مواردی هستن که پیش نیازات سیستم عامل ورژن جدید رو ندارن و به همین دلیل ماه به ماه یا هر دو سه هفته یکبار بیلده به روز براشون میاد که یکسری اصلاحاتی رو در قالب اضافه شدن ویژگی های جدید و در موازاتش برطرف کردن نواقص انجام میدن . سیف مود میاد نرم افزارهای شخص ثالث رو غیر فعال می‌کنه تا مشخص بشه بروز مشکل به اونا مربوط میشه یا مشکل سخت افزاریه…
مورد داشتیم با ارائه ی آپدیت های نرم افزاری و سیستمی مصرف انرژی نسبت به سیستم عامل قبلی حتی بهترم شده .‌
هر نسخه ی سیستم عاملی که ارائه میشه پایگاه داده ای داره که حاویه نودها ،کدها و دیتا بیسی هستش که به صورت صفرو یک بین سخت افزار و نرم افزار تعامل ایجاد میکنن . ریست فکتوری نمیتونه به تنهایی تو هسته ی سیستم عامل تغییر ایجاد کنه چون یه قاعده ی از پیش تعریف شدست کمااینکه بحث به همین جا ختم نمیشه و هر مبحث شاخه های خودشو داره که صحبت درموردش یه مقاله علمی میطلبه!!
اینارو گفتم باز می‌دونم میای یکسری حرفای من درآوردی میزنی اما برا آدمی که عادت داره خودشو بزرگ جلوه بده و دیگران رو تخریب اطلاعاتی کنه من بیشتر از این وقت ندارم .
شب خوش

The Destroyer

پس هواوی هم داره این مشکلو… دیگه مطمئنم مال اندروید ۱۰ هست… هم میوآی هم وان‌یوآی و هم اندروید خام بعد از آپدیت اندروید ۱۰ مصرف باتریشون افزایش پیدا کرده

alone wolf

من ازش خوشم اومد☺☺

Milad7

خیلی هم خوب دستت درد نکند 😛

Milad7

گوشی نسبتا ارزان قیمت و اقتصادی خوبی هست خصوصا برای مردم ایران!

lovenokia

سلام
آقای سینا عطایی خبر جالبه برای همین امروز هست . گوشی تا شدنی سونی اریکسون که هیچ وقت عرضه نشد
خبر های جدید از گوشی تاشوی سونی
https://www.gsmarena.com/unreleased_sony_ericsson_w707_prototype_has_a_unique_button_display_on_the_outside-news-43347.php

اگر صلاح دونستید پوشش بدید . ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)