حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی وای ۷ پی (Huawei Y7P) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و طراحی جذاب به قیمت ۱۶۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 66 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

هواوی در خانواده Y که دستگاه های اقتصادی خود را ارایه می کند، یک عضو جدید معرفی کرده که طراحی جذابی دارد و یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی نیز این دستگاه را در رده قیمت خودش بسیار جذاب می کند. هواوی وای ۷ پی (Huawei Y7P) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و طراحی جذاب به قیمت ۱۶۰ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هواوی وای ۷ پی

هواوی وای ۷ پی

هواوی وای ۷ پی

 

نکته قابل توجه در طرحی وای ۷ پی را می توان جلوه ویژه مستطیل روی قاب پشتی دید که گرادیانت رنگی خاصی آن را به شکل ویژه ای نشان می دهد. معمولا کم پیش می آید که شرکتی در دستگاه های خود تغییر طراحی خاص این چنینی ارایه کند که به نظر ما در این دنیای موبایل های مشابه، زیباست.

هواوی وای ۷ پی به یک نمایشگر 6.39 اینچی LCD با رزولوشن HD+ مجهز شده است. حفره‌ای در سمت چپ بالای نمایشگر قرار گرفته که جایگاه دوربین سلفی این گوشی که یک سنسور 8 مگاپیکسلی است، می‌باشد. در قاب پشتی گوشی به غیر از سنسور اثر انگشت، دوربین‌های سه‌گانه با چیدمان عمودی در بالا، سمت چپ واقع شده‌اند. سنسور اصلی دوربین این گوشی 48 مگاپیکسلی است که با یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخص عمق همراه شده.

قلب تپنده این دستگاه چیپست Kirin 710F است که با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده. البته حافظه داخلی به لطف شیار microSD تا 512 گیگابایت قابل افزایش می‌باشد. Y7p با رابط کاربری EMUI 9.1 بر پایه اندروید 9 Pie در درون جعبه عرضه خواهد شد.

گوشی اقتصادی جدید هوآوی در رنگ‌های آبی (Aurora Blue) و مشکی (Midnight Black) و با یک باتری 4000 میلی آمپرساعتی به بازار عرضه خواهد شد. هوآوی برای Y7p یک پورت microUSB و یک شارژر 10 واتی نیز در نظر گرفته است.

هواوی Y7p ابتدا در تایلند ارایه خواهد شد و قیمت این دستگاه در آنها در حدود 160 دلار (145 یورو) می‌باشد. فروش این گوشی از اول اسفند آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره هواوی وای ۷ پی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
66 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

چه طراحی جالبی… 🤔

[MR.8]

رنگاش یکم زشته مشخصاتشم خیلی قوی نیس

نیما عرفانی

اتفاقاً به نظرم این دو رنگش علی الخصوص رنگ Aurora Blue درکنار دیزاین قاب پشتیش جلوه ی خاصی داره . مشخصاتش هم نسبت به قیمتی که داره در نظر بگیرین . وجود دوربین ۴۸ مگاپیکسل در این رنج قیمتی نکته ی کم اهمیتی نیست و نکته ی دیگه ؛ اگه اشتباه نکنم فکر میکنم تا به حال گوشی در این بازه ی قیمتی، دوربین سلفی به سبک حفره ی نمایشگر(Punch hole) نداشته باشیم.

[MR.8]

سلیقه شما قابل احترامه

نیما عرفانی

🌹🤎

Dr.Nazer

جالب نیست

Dr.Nazer

قیمت منطقی این گوشی حدوداً ۲ دلاره بیشتر از این دیوانگیه

smartiz

2.50 سنت 😂

Dirilis

طبق معمول کایرین ۷۱۰ ..رو گوشی ۳۰۰ دلاریش همین پردازنده رو گوشی ۱۶۰ دلاریش هم همین پردازنده دمت کرم هواوی بنازم منطقت رو تنوع وخلاقیت یعنی هواوی

نیما عرفانی

بله درسته اما شما در نظر بگیرید باعث و بانیِ این تصمیم جز اعمال تحریم ها علیه هواوی چی می‌تونه باشه؟؟ اگه هواوی بیاد رو همه ی گوشی های پایین رده و میان رده اش از کایرین ۸۱۰ استفاده کنه اون موقع نرم افزارهای گوگل رو ساپورت نمیکنه ،در حالیکه میشه عدم وجود سرویس های گوگل رو در پرچمدار ها و بالارده های هواوی تحمل کرد چون مشخصات واقعاً در خور توجهی دارن اما درمورد میان رده و پایین رده اصلاً منطقی به نظر نمی‌رسه چون شما داری هزینه ی کمی می‌کنی اون وقت سرویس های گوگل هم نداری در حالیکه رقبای هم سطحش از سرویس های گوگل بهره میبرن پس قاعدتاً شما میری سمت خرید محصولات برندهای دیگه .
متوجه شدین چی شد؟ در واقع در حال حاظر هواوی چاره ای نداره که هِی میاد از کایرین ۷۱۰ و ۷۱۰f استفاده می‌کنه چون به نوعی میخواد با این حرکت نه سیخ بسوزه نه کباب. کایرین ۸۱۰ و ۹۹۰ بعد از اعمال تحریم های آمریکا علیه هواوی معرفی و استفاده شدن.
این استدلال بنده هستش
اگه اشتباه میکنم دوستان گرامی میتونن اصلاح بفرمایند🙂

Aпɢεʟ

طراحیش چرا اینجوریه انگار گلس زدی پشتش.

Dirilis

آره دقیقا خوب گفتی از کجا معلوم شایدم گلس زده باشه از هواوی هیچی بعید نیست ولی جدا از شوخی طراحی پشتش عجیب

Dr.Nazer

به طور دقیق و کامل و مطمئن میتونم بگم چرت‌ترین گوشی‌ای که تاحالا دیدم اونم تو سال ۲۰۲۰، قاب پشتی که انگار یه تیکه گلس ناقص چسبوندی روش، کیفیت صفحه HD، اندروید ۹، پورت MicroUSB و جالب‌ترین بخشش کایرین ۷۱۰ اِف که هواوی بزرگوار فقط تو سری پی و میت و پرچمدارای آنر ازش استفاده نمیکنه وگرنه بقیه گوشیا از ۱۰ دلار تا ۵۰۰ دلار همین چیپستو دارن..!

Dr.Nazer

پرچمدارای آنر و نوا*

Dirilis

دمت گرم کامنت جالبی بود کاش میتونستی همین کامنت به بخش پشتیبانیشون بفرستی شاید یه تکونی به خودشون دادن

Dr.Nazer

هی منفی بدید! باشه اصن این گوشی با اس ۲۰ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس رقابت میکنه خیلی هم قویه کیفیت پنلش هم 8Kئه همراه با اندروید ۱۲ و اسنپ‌دراگون 895!!

نیما عرفانی

منفی؟
به نظرت مهمه؟🙂
ما هم که نمی‌دونیم کاره چه فردی یا چه افرادی می‌تونه باشه 😉

Dr.Nazer

هواوی داشت سریع‌تر از همه برندا رو به جلو حرکت می‌کرد و می‌رفت که مرزهارو رد کنه و رکوردهارو بشکنه، اما بعد از بحث تحریم دیگه نه‌تنها بالاجبار مشکلاتی براش پیش اومد بلکه خودش هم دیگه شل کرد و کلاً انگار کنار کشید‌…

Mani

انگار یه گلس کوچیک پشتش انداختن

Chalton

قیافه طرفدارای هوآوی و شیائومی موقع معرفی اس 11 🤣🤣
http://uupload.ir/files/14f8_20200207_142406.jpg

نیما عرفانی

.b
@ناظر
@واعظ
@The Destroyer
@امیر گلکسی
و سایر دوستان عزیز نظرتون چیه امروز در رابطه با رزولوشن های نمایشگر و تفاوت 2k،۳k,4k با QHD و QHD+ و … صحبت کنیم که یکم فضای کامنت ها بار علمی به خودش بگیره؟
چند وقت پیش بین چند نفر از کاربران بحثش شده بود گفتم شاید موضوع جالبی برای بحث و گفتگو باشه.

The Destroyer

ایده جالبی هست و موافق همچین بحثی هستم…

والا حقیقتش طبق تحقیقاتی که من همون موقع انجام داده بودم تعریف رزولوشن‌ها گویا در سینما و مانیتورها تفاوت داره… مثلا رزولوشن 2k در سینما 2080 در ۱۰۸۰ هست (البته عدد دقیقش رو یادم نیست ولی یه چیزی تو همین مایه‌ها بود) و در مانیتورها ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ هست… برای اثبات این موضوع از آمازون هم منبع داده بودم که در واقع QHD همون 2k در مانیتورهاست…
اما اون رزولوشنی که در پرچمداران استفاده میشه کمی از این اعداد بیشتر هست… مثلا پرچمداران سامسونگ رزولوشن صفحه‌شون ۳۱۲۰ در ۱۸۰۰ هست که به گفته کاربر Jason bourn در دسته 3k قرار میگیره و منطقی هم هست…

نیما عرفانی

بله تا حد زیادی باشما موافقم و همون موقعی هم که داشتین بحث میکردین کامنت های شما بیشتر مورد پسندم واقع شد👍👌.

The Destroyer

متشکرم…
حقیقتش من هم تخصصی در این زمینه ندارم و فقط از منابعی که این مسائل رو بیان کردن به این نتایج رسیدم… به علاوه این که خب اگه قرار بود رزولوشن ۲k و FHD+ تفاوتی با هم نداشته باشن قطعا افشاگرها این دو تا رو به صورت جدا از هم استفاده نمیکردن…

نیما عرفانی

بله دقیقاً همینطوره
همین که شما رفتین دنبال مطالب این موضوع و تحقیق کردین و با لینک و منبع صحبت کردین از اطلاعات من درآوردی و اصالت پوچ و واهی و منطق دروغین یه عده چندین برابر ارزش بیشتری داره یعنی اونایی که باید درست رو از غلط تشخیص بدن متوجه ی همه چی میشن.

The Destroyer

من دیگه رسماً از اصطلاح ۲k استفاده نمیکنم… همون QHD یا QHD+ بهتر هست… اون قشنگ مفهوم رو می‌رسونه اما 2k مثل این که توصیف‌های متفاوتی ازش وجود داره و شاید استفاده از 2k با جای رزولوشن QHD درست نباشه… هرچند بعضی منابع و جاها این دو اصطلاح رو به جای هم دیگه استفاده میکنن…
واعظ خیلی خوب و کامل بود دستت درد نکنه…

_V_

🙏

نیما عرفانی

علیرضا لینکی که فرستادی مطالب رو به صورت گسترده باز کرده و نگاه تخصصی بهش داشته .
توضیحاتی که صریح و بهتر قابل درک باشه برای بیننده و خواننده راحت تر هستش مثل کامنت های کاربر CAT .
دیگه اینقدر هم تخصصی نیاز نیست 😊.

نیما عرفانی

علیرض.ا لینکی که فرستادی مطالب رو به صورت گسترده باز کرده و نگاه تخصصی بهش داشته .
توضیحاتی که صریح و بهتر قابل درک باشه برای بیننده و خواننده راحت تر هستش مثل کامنت های کاربر CAT .
دیگه اینقدر هم تخصصی نیاز نیست 😊.

_V_

بله، اما من میخواستم سریعتر با یک لینک نظرمو داده باشم و البته خودتون هم گفتید که فضای کامنت ها علمی شه😅

نیما عرفانی

ممنون و سپاسگزارم که اهمیت دادی 🌹🙂👌.

CAT

سلام و بزارید قشنگ تر توضیح بدم
(منبع_زو**میت)

QHD و WQHD
در انقلاب گوشی‌های هوشمند طی سال‌های اخیر، تولیدکنندگان به‌شدت در پی استفاده از نمایشگرهای با وضوح تصاویر بالاتر در گوشی‌ها بوده‌اند، در حالی که نیاز به آنها چندان احساس نمی‌شد. اغلب بحث‌هایی صورت گرفته است که وضوح تصویر بالاتر از Full HD در یک پنل تقریبا کوچک بی‌مصرف خواهد بود، زیرا حتی کاربرانی که دید بی‌نقضی دارند نیز قادر به تشخیص تفاوتی بین آنها نخواهند بود. با این وجود، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، احتمالا بنا به دلایل تبلیغاتی این کار را انجام داده‌اند. در نتیجه نمایشگرهایی با وضوح چهار برابر HD یا QHD امروزه در ابزارهای مدرن به یک انتخاب محبوب تبدیل شده است.

QHD وضوح تصویری چهار برابر وضوح استاندارد HD یا 720p دارد، به این معنی که می‌توانید تعداد پیکسل‌های چهار نمایشگر HD را درون یک نمایشگر QHD با همان سایز مشابه جا داد. در نتیجه وضوح تصویر شما ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل یا به اختصار 1440p خواهد بود. درست همانند وضوح تصاویر HD، این وضوح جدید نیز از نسبت تصویر عریض ۱۶:۹ بهره می‌برد، بنابراین QHD می‌تواند WQHD نیز نامیده شود. در نتیجه این دو یکی هستند، اما تولیدکنندگان از حرف W در ابتدای QHD استفاده می‌کنند تا نشان دهند که وضوح تصویر مورد نظر از نسبت عریض (به انگلیسی: Wide) بهره می‌برد.

اکثر دستگاه‌های اندرویدی پرچمدار که در سال‌های اخیر عرضه شده‌اند از نمایشگرهای QHD بهره می‌برند که اولین بار با انتشار گوشی هوشمند پرچمدار الجی G3 در سال ۲۰۱۴ محبوب شد. علاوه بر این گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس‌ ۶ و گوگل نکسوس 6P نیز از چنین وضوح تصویری بهره می‌برند.

بفرمایید و فیض ببرید😘

CAT

اینم در مورد

+QHD
در سال جاری ما شاهد ظهور گوشی‌هایی با نمایشگرهای +QHD هستیم. این نمایشگرهای جدید از نمایشگرهای معمول فعلی کشیده‌تر هستند و ظاهری عریض به دستگاه مورد نظر می‌بخشند که برای تماشای فیلم بسیار مناسب‌تر است.

وضوح تصویر دقیق یک نمایشگر +QHD بستگی به نسبت تصویر آن دارد و انواع مختلفی از آن وجود دارد. برای مثال گوشی ال‌جی جی۶ از یک نسبت تصویر ۱۸:۹ (یا به بیان ساده‌تر ۲:۱) و وضوح تصویر ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد.

وضوح پنل +QHD ال‌جی جی۶ به اندازه‌ی نمایشگر نوت ۷ سامسونگ است که هر دو از وضوح تصویر چهار برابر HD یعنی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ و اندازه‌ی نمایشگر یکسان بهره می‌برند. تنها در این میان جی ۶ به دلیل ابعاد عریض‌تر به تعداد پیکسل بیشتری برای قرارگیری در نمایشگر احتیاج دارد.

CAT

اینم راجب
2K
گاهی اوقات وضوح تصویر QHD یا WQHD عبارت 2K نیز نامیده می‌شود، به این معنی که نصف میزان وضوح تصویر 4K که در تلویزیون‌های پیشرفته یافت می‌‌شود، پیکسل دارد. اما اغلب اوقات به‌طور کلی به اندازه‌های بیش از ۲۰۰۰ پیکسل 2K می‌گویند. از نظر فنی، وضوح تصویر استاندارد برای 2K مقدار ۲۰۴۸ در ۱۰۸۰ پیکسل است، به این معنی که QHD وضوح تصویر بسیار بهتری دارد. QHD گاهی اوقات می‌تواند 2.5K نیز نامیده شود، اما برخی افراد اصرار دارند که این نمایشگرها همچنان با همان نام 2K خوانده شوند

CAT

این یکی هم راحب.
qHD
qHD نباید با QHD اشتباه گرفته شود. با وجود بهره‌گیری از اسامی یکسان، qHD به معنی یک چهارم وضوح تصویر Full HD است و به نمایشگری با وضوح تصویر ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل گفته می‌شود.

این وضوح تصویر امروزه کاربرد چندانی ندارد و در گوشی‌های هوشمند پیشرفته و کنسول‌های دستی نظیر پلی‌استیشن ویتا در سال ۲۰۱۱ مرسوم بود و اگر این روزها به کار برده شود، اغلب در دستگاه‌هایی با نمایشگرهای بسیار کوچک و تراکم پیکسلی به‌نسبت بالا یافت می‌شود.

CAT

اینم راجب اینا

4K و UHD
4K و وضوح تصویر اولترا اچ‌دی (UHD) از آنجایی که اغلب به جای یکدیگر به‌کار برده می‌شوند، می‌توانند گمراه‌کننده باشند، در حالی که دو چیز متفاوت هستند. بنابراین باید در مورد آنها توضیحاتی ارائه دهیم.

نمایشگرهای واقعی 4K که در محصولات پیشرفته و سینمای دیجیتال به‌کار برده می‌شود، مقدار ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ پیکسل در خود دارند. اما UHD از آنجا که مخصوص نمایش مصرف‌کننده و پخش‌کننده‌ی استاندارد با مقدار وضوح تصویر چهار برابر یک وضوح تصویر Full HD است، از مقدار ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل بهره می‌برد. تفاوت جزئی این دو، به تفاوت در نسبت تصویر بین سینمای دیجیتال و نمایشگرهای خانگی برمی‌گردد. UHD نیز وضوح تصویر دیگری با نسبت تصویر استاندارد ۱۶:۹ است، به این معنی که نمایشگرهای آن قابلیت پشتیبانی از محتوای قدیمی Full HD را دارند.

CAT

هم عبارت 4K و هم UHD می‌توانند به‌اختصار 2160p نامیده شوند تا با استانداردهای گذشته سازگار شوند. اما این مسئله، می‌تواند فهم تفاوت بین آنها را پیچیده‌تر کند، زیرا در حالی که تفاوت پیکسل‌‌های آنها چندان زیاد نیست، با این حال هنوز متفاوت هستند. برخی برندها در تبلیغات تلویزیون‌های خود برای اجتناب از گمراهی، ترجیح می‌دهند از نام UHD استفاده کنند. برای تبلیغات آسان‌تر، شرکت‌ها این دو عبارت را همچنان به جای یکدیگر استفاده می‌کنند.

تاکنون اغلب تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند از به‌کارگیری بی‌فایده‌ی وضوح تصویر بالای 4k در نمایشگر محصولاتشان اجتناب کرده‌ و ترجیح داده‌اند تا عمر باتری را فدای کیفیت بیشتر تصویر نکنند. البته به جز شرکت سونی که دو سال پیش در گوشی هوشمند اکسپریا زد۵ که از نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره می‌برد از وضوح تصویر UHD استفاده کرد. استفاده از این وضوح تصویر، یک تراکم پیکسلی خیره‌کننده‌ای را به وجود آورده بود که اغلب اپلیکیشن‌ها و مرورگرهای وب شخص ثالث قابلیت پشتیبانی از آن را نداشتند

CAT

نام وضوح تصویر

QHD

HD

Full HD

QUAD HD

4K Ultra hd
میزان وضوح تصویر

540×960 QHD

720×1280 HD

1080×1920 Full HD

1440×2560 QUAD HD

2160×3840 4K Ultra HD

نام دیگر

Quarter HD

720p, 720p HD

1080p

WQHD, 1440p

UHD, 4K

CAT

عامر بیا مخصوص خودته

Aпɢεʟ

2k همون ۱۰۸۰p هست …
UHD یا 4k دو برابر qhd سایز داره..

cozmos

کرک و پر های اهل تکنولوژی ریخت
مومن برو پی ۳۰ که فول اچدیه رو با نوت ۱۰ پلاس مقایسه کن
اون ۱۰۸۰ با ۱۴۴۰ که کواد اچ دی هست خیلی اختلافه تعداد پیکسل ها دوبرابره حدود ۴ میلیونه و تو 4k میشه ۸ میلیون تو فول اج دی یا ۱۰۸۰ حدودا ۲ میلیون

Aпɢεʟ

خودت فهمیدی چی گفتی ،⁦☺️⁩

نیما عرفانی

@آنجل
۲-۴-۸-۱۶
میلFHD = ۲
میل QHD=۴
میل ۴k= 8
میل ۸k=۱۶

نیما عرفانی

سپاس بیکران از کاربر CAT عزیز
البته فکر کنم منبع اصلی زومیت نباشه ولی در مجموع اطلاعات نسبتاً کامل و مفیدی بود و شخصاً بنده استفاده کردم از این مطالبی که به اشتراک گذاشتین 👍🙂.
واقعاً برای ارائه ی دانشجویی و درست کردن پاورپوینت برای کنفرانس موضوع مناسب و جذابی هستش.
بازم ممنون از وقتی که گذاشتین 👌🌹

CAT

قربان شما عزیز❤ بله اولش اشاره کردم نوشتم منبع زومیت☺

CAT

نمیدونم منبع زومیت کجاست معلوم نیست!!! اشاره نکرده🤨

نیما عرفانی

اوه راستی شرمنده فراموش کردم جواب سلامتون رو بدم⁦🤦🏻‍♂️⁩
سلام و وقتتون بخیر 😄

نیما عرفانی

ایرادی نداره . مهم کلیت و مفهوم مطالب بود که مثبت ارزیابی میشه.

CAT

دشمنت شرمنده اشکال نداره جناب خیلی ممنون 😎🌹

_V_

از این گربه جدیدایه؟

cozmos

خیلی ها میگن ۱۰۸۰ با ۱۴۴۰ خیلی تفاوت نداره
ولی واقعا الان هرچی گوشی فول اچدی دستم گرفتم قشنگ من میتونم پیکسل هارو تک تک ببینم
که برای من عذاب اوره
از ۲k به بالا نمیشه فرق تشخصیش داد
به نظر من همین قد خوبه
الان بعد استفاده حدودا ۴ سال از موبالای های که 2k بودن میتونم بگم خیلی بهتره
و تو تلویزیون ۴k دالبی ویژن یا hdr10 بهتره و کاملا نیازه
تو موبایل با این که سامسونگ ضعف هایی داره ولی صفحات اولد خیلی قوی داره حتی a50 هم کیفیت بالایی داره رنگ هارو خوب نشون میده همین باعث فروش میشه قدرت سی پی یو خیلی به چشم نمیاد اما اسکرین چیزیه که حتی برای یک وب گردی لازمه
برای موبایل اولد خوبه بهتر از ال سی دیه
اما کیفیت های پایین بیشتر یجور تیغ زدن الان پرچمدار زیر 2k به درد نمیخوره

نیما عرفانی

👍
صحیح
مناسب ترین رزولوشن برای موبایل بسته به نوع نسبت نمایشگر QHD , QHD+ هستش و همچنین برای مانیتور و تلویزیون 4k با قابلیت ها و فناوری هایی که روی بالابردن کیفیت تصاویر تأثیر مستقیم داره. البته شخصاً رزولوشن ۵k برای مانیتور رو بیشتر میپسندم مثل مانیتورهای الجی و آی مک که اونم تکنولوژی سوپر رتینای الجی رو داره.

Amir galaxy

اصلا خوب نیست
چقدر مشخصات مسخره ای داره😐

Amir galaxy

کسایی که میگفتن هواوی با تحریم ها هیچ بلایی سرش نمیاد ببینم این گوشی رو…
همچین p smart pro

V800B

ب نظر من از گلکسی اس ۱۰ و حتی ۲۰ هم بهتره(حکایت سخنان گوهر بار فن ی برند)
پشتش قشنگه ولی من ک خودم برا خودم دوس ندارم
همع چیش خوبع و تقریبا ارزش خرید داره

smartiz

بنظرم یا باید مشکل شو با آمریکا حل کنه یا سیستم عامل خودشو گسترش بده اینطوری از صحنه رقابت کنار می‌ره(حداقل تو بخش میان ده و پایین رده)

Mani

ه‍واوی پس فردا برو پشت گوشیت سوتین بچسبون……

CAT

رنگش خوشگله سبز آبی

_V_

دیزاین خوبی داره

CAT

😂😂😂 نه از این گربه قدیمیایم

CAT

عجب گوشی خارق العاده ایه😲😲😲 از آیفون 11 پرو مکس هم عالی تره واقعا تبریک میگم به هوادار های هواوی احسنتم

CAT

دوستان باور بفرمایید این‌ گلس ناقصه!

اما از آیفون دو هزاری ارزشش بیشتره هه🙄😏

Mahdi

طراحی واسه یه گوشی ۱۶۰ دلاری خوبه ولی نمایشگر hd+ و lcd

Milad7

قیمت خوبی داره

Mortazavi

هم خوشگل هم خوش قیمت
دوربین ۴۸ اونم با الگوریتم فوق العاده هوآوی که شماره یک دوربین دنیاست
فقط کاش fhd میزد

من الان mi a3 دارم و میفهمم hd چه خیانتی به مشتریه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)