حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت هواوی Y7p با وصله امنیتی ماه مارس ۲۰۲۱ ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، هواوی

اواخر زمستان ۹۸ بود که هواوی Y7p رسما معرفی شد. این دستگاه در بازار جهانی با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارایه شد. دوربین ۴۸ مگاپیکسلی این دستگاه یکی از اصلی ترین نقاط قوت فروشش بود. اگر شما این دستگاه را در ایران خریدید، خبر خوبی برای شما داریم. آپدیت هواوی Y7p با وصله امنیتی ماه مارس ۲۰۲۱ ارایه شده است.

آپدیت هواوی Y7p

به گزارش Huawei Central، این شرکت چینی در حال ارایه آپدیت نرم افزار جدیدی برای گوشی هوشمند هواوی Y7p است. این به روزرسانی درباره وصله های امنیتی منتشر شده در مارس ۲۰۲۱ است. این آپدیت امنیتی از دستگاه در برابر بدافزارها و ویروس های احتمالی محافظت می کند.

آپدیت هواوی Y7p

آپدیت هواوی Y7p

آپدیت جدید EMUI برای کاربران گوشی های هوشمند Huawei Y7p ارایه شده که بزرگترین تغییر آن را می توان در همین وصله امنیتی دانست. کاربران هواوی Y7p می توانند این به روزرسانی را با EMUI 10.1 نسخه 10.1.0.182 (C636E2R2P1) با حجم ۱۲۵ مگابایت دریافت کنند.

این به روزرسانی برای افزایش امنیت و عملکرد بهتر در دسترس کاربران است. لازم به ذکر است هواوی Y7p اولین دستگاه هواوی است که پچ امنیتی مارس ۲۰۲۱ را دریافت کرده است. این در حالی است که این شرکت هنوز آپدیت امنیتی فوریه 2021 را ارایه می کند.

قلب تپنده این دستگاه چیپست Kirin 710F است که با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شد. البته حافظه داخلی به لطف شیار microSD تا 512 گیگابایت قابل افزایش می‌باشد. Y7p با رابط کاربری EMUI 9.1 بر پایه اندروید ۹ در درون جعبه عرضه شد.

شما هواوی Y7P دارید؟ آپدیت امنیتی مذکور را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

بچه ها…!
برای Y9 2019 یه آپدیت زیر 2 مگابایتی اومده…!!
بعد از یک سال
متنش هم اینه
یه پچ سیستمی مهم

ali_s

امنیتی هم پوشش داره آخه😐؟

Milad7

وصله در وصله شد که😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)