حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۵ با اسنپدراگون ۷۶۸ جی ارایه خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | 18 دیدگاه | شایعات، گوگل

هفته گذشته بود که در ترنجی خواندیم پیکسل ۵ شاید با اسنپدراگون ۷۶۸ جی ارایه شود. امروز گزارش جدیدی منتشر شده که آن را تایید می کند. به این ترتیب دوباره می بیینیم که Pixel 5 احتمالا با جدیدترین تراشه میان رده گوگل ارایه می شود.

پیکسل ۵ با اسنپدراگون ۷۶۸ جی

از ابتدای امسال، گوگل پیکسل ۵ و پیکسل 4a در اینترنت لو رفتند و هر بار اطلاعات جدیدی را آشکار می کنند. در اوایل ماه جاری، گزارشی را دیدیم که حاکی از آن بود که پیکسل ۵ ممکن است با دیگر دستگاه های پرچمدار رقابت نکند و در عوض ممکن است از لیگ خارج شود. خوب، به نظر می رسد که ممکن است واقعا اتفاق بیفتد.

طبق شواهد جدید، پیکسل ۵ آینده ممکن است به یک چیپست میان رده و احتمالا به یکی از اعضای خانواده اسنپدراگون ۷۶۵ ختم شود. این بدان معنی است که ممکن است دستگاه با سری ۸۰۰ خداحافظی کند. شایان ذکر است که این شواهد از یک عضو ارشد XDA است که به نام cstart27 می رود.

عضو XDA موفق به یافتن اطلاعاتی از Google Camera 7.4 APK منتشر شده شد. طبق اطلاعات، مدل “sunfish” Snapdragon 730 را در اختیار شما قرار می دهد و دو “redfin” و “bramble” باقیمانده SD 765 را نشان می دهند. اگر نمی دانید، SunFish یک نام رمزگذاری شده برای دستگاه Pixel 4a است در حالی که دو دستگاه دیگر به ترتیب پیکسل 5 و 5 XL هستند.

پیکسل ۵ می تواند از چیپست Snapdragon 765 استفاده کند. ما در مورد SD 765 ، 765G و 768G صحبت می کنیم. تمام این چیپست ها کاملاً شبیه به یکدیگر هستند و تفاوت اصلی آن در سرعت CPU و GPU است.

اگر گزارش صحیح باشد، ممکن است پیکسل 5 با توجه به عملکرد دوربین، در نهایت مصرف کنندگان بیشتری را جذب کند. غول موتور جستجو پیش از این با ترکیب قبلی خود پیکسل ۴ شاهد کاهش فروش بوده است. در حقیقت، این دستگاه حتی از زمانی که استفاده از سنسور حرکت در مناطق مختلف محدود شد، حتی به همه بازارهای اصلی راه پیدا نکرد. با این گفته، پیکسل ۵ اگر گزارش اخیر در نظر گرفته شود، از Motion Sense استفاده نخواهد کرد.

سنسور Motion Sense در پیکسل ۵ جایی نخواهد داشت

اگرچه هیچ اطلاعات رسمی در مورد قیمت گذاری از این شرکت در دست نیست، اما یک شایعه اخیر قبلا آنچه را که می توان انتظار داشت، را نشان داد. به نظر می رسد که پیکسل 4a با قیمت ۳۵۰ دلار برای نوع ۱۲۸ گیگابایتی وارد می شود. این بدان معناست که ممکن است برای ذخیره سازی پایه 64 گیگابایتی 300 دلار قیمت ببینیم. از طرف دیگر پیکسل 5 با قیمت 700 دلاری شروع می شود. گفتنی است، پیکسل 4 در زمان عرضه رسمی با 800 دلار قیمت آغاز شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید یک میان رده به جای پرچمدار انتخاب خوبی است؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HOSEIN

سری های قبلیش چون طراحی ساده ای داشتن خیلی خوشگل و شیک بودن اما با این مرزای طراحی رو جابجا کرد

mostafa3

یعنی از نسل قبل ضعفتره
765 در مقابل 855 مگه میشه 😐

Mahdi

لعنت به طراح دوربینت

غیر منطقیه
با عقل جور درنمیاد بخواد اسنپ ۷۶۸ میان رده رو به جای ۸۶۵، رو پرچمداره نیمه ی دوم ۲۰۲۰ خودش استفاده کنه در این صورت فاتحه اش جلو رقبا از همین الان خوندست.
به جز این موضوع دوتا فرضیه دیگه هم به وجود میاد ؛
فرضیه ی اول : پیکسل ۴a , 4a xl چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G و ۷۶۵ دارن و پیکسل ۵ و ۵xl چیپست اسنپدراگون ۸۶۵.
فرضیه ی دوم : پیکسل ۴a xl , 4a چیپست ۷۶۵ و ۷۶۵G دارن و گوگل برای پیکسل ۵ و ۵xl با سامسونگ می‌بنده …

دوحالت داره پیکسل۴a اسنپ۷۳۰ داره و قیمتش ۳۵۰ دلاره و پیکسل ۵ هم با اسنپ ۷۶۸جی قیمتش از ۷۰۰ دلار بیشتر نره یااینکه همون ۸۶۵ رو بزاره

با چه منطقی ؟؟
ردمی رو میان رده ی جدیده نیمه ی اوله ۲۰۲۰ خودش ۷۶۸G گذاشته بعد گوگل میاد رو پرچمداره نیمه ی دومه ۲۰۲۰ خودش ۷۶۸G بذاره؟؟ مگر اینکه بخواد پیکسل ۵ رو با ۷۶۸G بزنه و ۵xl رو با ۸۶۵ یا یه چیپست سفارشی از سامسونگ. ضمناً ۷۳۰ برای نیمه ی اوله پارساله پس استفاده از ۷۶۵ و ۷۶۵G که اواخر ساله ۲۰۱۹ معرفی شد برای 4a , 4a xl محتمل تره تا ۷۳۰ و ۷۳۰G .
در هر صورت اون چه که واضحه ؛ گوگل تصمیم داره در بازه ی قیمتی ۳۵۰ الی ۵۰۰ دلار و ۶۵۰ الی ۸۰۰ دلار و ۱۰۰۰ دلاری و بالاتر نماینده داشته باشه .

دیجیکالا مگ برسی کرده که باید سری اس 20 به حای 865 از همین 768 جی استفاده میکرد…
که هم قیمتش عالی میشد و هم بهتر بود…
حمله نکنید برید مطلبش را ببینید

خب پرچمدار نمیزنه نرم افزار عالی همراه با پردازنده اسنپ۷۶۸جی عالی میشه هم قیمتش کمتره و هم دوربین عالی و از پس تموم بازیا برمیاد در ضمن کسی که پیکسل میگیره دوربین واسش مهمه

@مهدی
“در ضمن کسی که پیکسل میگیره دوربین واسش مهمه”
خب آفرین خودت جواب خودتو دادی …
پردازش تصویره چیپ پرچمدار(۸۶۵ یا هرچی) به مراتب قوی تر از چیپ میان رده(۷۳۰،۷۶۵،۷۶۸) هست. علاوه بر این چه تضمینی هستش که زمان معرفی گوشی های جدیده گوگل ، میان رده های سرتری از برندهای دیگه در فاکتورهای مهم(دیزاین،پرفورمنس, دوربین و قیمت) وجود نداشته باشه یا اون موقع در شرف معرفی نباشن؟؟؟

کارن جان خودت دیدی پیکسل ۳آ دوربینش یه امتیاز با پیکسل ۳ فرق داشت ، اسنپ ۶۷۰ کجا و ۸۴۵ کجا ، پیکسل همیشه به نرم افزار تکیه کرده

من خودم که دوربین واسم مهم نیست و بیشتر پردازنده واسم مهمتره دوست دارم اسنپ ۸۶۵ رو بزاره ولی اگه ۷۶۸ رو هم بزاره میتونه نیاز های خیلی از مردم رو برآورده کنه اگه قیمتش پایینتر باشه ،
یه چیز دیگه اگه ۸۶۵ رو هم بزاره و قیمتش ۶۰۰ دلار باشه بازم نمیخوام چون کادر دوربینش خیلی زشته😂

Mahdi

دکسومارک هم گاو شده ، لعنتی امتیاز سلفی ریلمی ایکس۲ پرو رو پارسال باید می دادی ، الان موقع پی۴۰پروپلاس و وانپلاس۸پرو هست

AMER 1

عالی
اگه نمایشگر بزرگ 6.5به بالا و باتری و دوربین عالی
داشته باشه ارزش 600دلار داره
وقتی پردازنده 765تمام نیازهای کاربر همانند پردازنده 865 بدون هیچ کم و کاستی انجام بده و جوابگوی 2یا 3سال اینده باشه و از طرفی اپدیت پردازنده به همراه داشته باشه چرا که نه ،گزینه خوبی هست

persepolis

انچنان محکم نی
حتما یه مشکلی داره
هر سری یه مشکلی داشت یه سری بلندگو و…

AMER 1

پیروز جان انشا…این دفعه بدون مشکل باشه

bh974

چقد بده پشتش

Milad7

جالب نیست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)