حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزان رضایت کاربران از گلکسی نوت ۹ حتی بیشتر از آیفون ۱۱ پرو مکس

نوشته

3 سال قبل | 27 دیدگاه | سامسونگ

گاهی ما یک چیز فکر می کنیم اما عموم کاربران چیز دیگر. مثلا قاعدتا شما باید از موبایل جدیدتان راضی باشید اما به نظر می رسد که اینطور نیست و موبایل های چند سال پیش حتی میزان رضایت بیشتری دارند. به نظر می رسد که میزان رضایت کاربران از گلکسی نوت ۹ حتی بیشتر از آیفون ۱۱ پرو مکس است. حتما می دانید که گلکسی نوت ۹ متعلق به سال ۲۰۱۸ است و این برای پرچمدار اپل کمی خجالت آور است و حتی شاید خجالت آور برای پرچمدار جدید سامسونگ! اجازه بدهید ببینیم اوضاع به چه شکل است.

میزان رضایت کاربران از گوشی

به نظر می رسد مردم عاشق Galaxy Note 9 سامسونگ هستند و با تغییرات بزرگی که همراه با سری سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ بوجود آمده است – همه از آنها استقبال نمی کنند – ممکن است نوت ۹ آخرین گلکسی نوت در فرم‌فکتور خود باشد، بنابراین مردم روی آنها نگه می دارند.

اکنون، یک نظرسنجی از مصرف کننده از شاخص رضایت مشتری مشتری آمریکا (ACSI) اثبات بیشتری را در اختیار ما قرار می دهد که نشان می دهد افراد فقط نمی توانند گلکسی نوت ۹ را کنار بگذارند. ACSI در سالانه نظرسنجی سالانه خود از رضایت مشتری تلفن های هوشمند را در ایالات متحده انجام داد و Galaxy Note 9 در صدر این لیست قرار گرفت.

از مقیاس 0 تا 100 امتیاز، گلکسی نوت ۹ سامسونگ نمره ۸۵ را دریافت کرده است. در این نظرسنجی صدها صاحب تلفن هوشمند که تلفن های خود را با استفاده از معیارهای مختلف مانند سهولت در موارد زیر بررسی می شوند:

  1. ۱- برقراری تماس تلفنی
  2. ۲- عمر باتری
  3. ۳- طراحی
  4. ۴- کیفیت فیلم و غیره

جالب اینجاست که به طور مستقیم در رتبه بعدی گلکسی نوت ۹ گلکسی اس ۹ با نمره ۸۴ امتیاز می ایستد، دستگاهی که حتی از نوت ۹ قدیمی تر است نیز استفاده می شود. مطابقت با نمره ۸۴ این سامسونگ گلکسی S10 و آیفون XS حداکثر است.

همانطور که انتظار می رود اینجا را در ایالات متحده ببینیم، بقیه لیست با تلفنهای سامسونگ و اپل پر شده اند و تنها ال جی با دو تلفن اقتصادی خود وارد بازار شده است. سایر ارایه‌کننده‌های بزرگ در صنعت تلفن های هوشمند – مانند OnePlus، گوگل، شیائومی، هواوی و غیره – در جایی یافت نشد.

این نظرسنجی چند روند را که اغلب در ایالات متحده مشاهده می کنیم، ثابت می کند. اولین مورد این است که افراد تمایل دارند برای مدتی گوشی های خود را نگه ندارند، زیرا هیچ یک از تلفن های ۲۰۲۰ لیست نمی کند. دوم اینکه ما اینجا دو قطبی داریم که تنها دو برند واقعاً شاهد سهم عمده بازار هستند. سوم این است که مردم تلفن های اقتصادی را تقریباً به اندازه پرچمداران دوست دارند، حتی گلکسی J7 Prime نمره 81 را کسب می کند.

البته این داده ها برای بازار امریکاست. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
27 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pedram_01

واقعا سری 9 فوق‌العاده . دوسال نیم اس 9 پلاس دارم هنوز که هنوز دلیلی بر تعویض نمیبینم و فوق‌العاده راضی هستم .

pedram_01

البته بزرگ ترین دلیلش اینه که گوشی های پرچمدار همه بالای 18 میلیون شدن 😂

3INA

واسه ما ۱۸ میلیونه
اونا که تغییر قیمت و اینا رو ندارن تازه کمپانی هایی مثل سامسونگ و‌اپل گوشی قدیمی رو میگیرن و یه تخفیف بهت میدن اینجوری ارزون تر هم در میاد

کی گفته ندارن؟ گلکسی اس۹ موقع لانچش ۷۴۰ دلار بود و اس ۹ پلاسم ۸۴۰ دلار
نوت ۹ هم ۹۹۹ دلار
ولی اس ۲۰ شروعش از ۹۹۹ دلار بود اس۲۰ پلاس ۱۱۹۹ دلار

Dr.Nazer

ای جان اس ۱۰ هم که سومه…😉

Babak

واقعا نوت ۹ گوشی کاملی ه. من خودم از پانچ هول و طراحی قطره ای یا پاپ آپ خوشم نمیاد. به نظرم طراحی نوت ۹ و اس ۹ خیلی خوب بود

سپیده دم

یک نکته برای نوت نه خیلی ها در ایران گزارش دادن سوزش چشم و سردرد گرفتن با استفاده از این گوشی چون خودمم به این مشکل برخوردم هرگز فکر نمی کردم از گوشی باشه بیشتر که بررسی کردم یک کاربر گفت چشم چپش خیلی بیشتر بوده سوزشش دقیقا منم به همین شکل گفت یک روز گوشی رو به صورت افقی گرفته جوری که دوربین عقب به سمت راست باشه و بعد چشم راستش سوز زده متوجه شده از عینبیه چشمه بعد بالا گوشی رو با نوارچسب پوشونده تا مقداره زیادی این مشکلش برطرف شده این مشکلات سردرد و سرگیجه و چشم درد و سوزش چشم ممکنه برای همه ایجاد نشه چون طبق دستور عمل خود سامسونگ در استفاده از عینبیه چشم توضیح داده افرادی که چشمون ضعیفه استفاده نکنن باعث ضعیف تر شدن چشم و سردرد و سرگیجه می شه البته اون کاربر گفت برری کرده و فهمیده این موضوع صحبت داره و دلیلش سنسور عینبیه چشمه ظاهرا وقتی حتی غیرفعاله باز کمی به فعالیت خودش ادامه می ده ! البته نمی دونم این موضوع واقعا پشتیبانه علمی داره یا نه ولی به شخصه چون تجربه خودمم دقیقا مشابه همون کاربر بوده می تونم این رو بپذیزم چون چشم چپم یکم عجیب اذیته حالا از دوستان می خوام کمی راجب این موضوع تحقیق کنن ببینن صحت داره یا نه

سپیده دم

البت این موضوع شامل حال سری های قبل مثل اس 9 8 نوت 8 و غیره هم می شه ولی ظاهرا در نوت نه این موضوع خیلی بدتره

Finch

چرا شیائومی تو لیست نمیبینم؟

Finch

ماشالا ماشالا
گفتم که کشورهایی که مردمش سرشون به تنشون میارزه گوشی خوب و استاندارد دست میگیرن
برنامه هند و تایلند و … جداس

Mahdi

تو چرا تنت به سرت میارزه شیا گرفتی

Dr.Nazer


به دلیل #خوددرگیری_مزمن😂

Finch

۱_ امتحان کردن مکانیزم پاپ آپ
۲_ تست کردن اسنپ ۸۵۵ با قیمت کمتر

Finch

ناظر هنوز فیلم و اسکرین شاتات آماده نشد؟ :)))

Mahdi

عاشقتم ناظر اوه ببخشید اشتباه شد😂

Dr.Nazer

نه متاسفانه ۱۵ تا می ۹ تی و نوت ۸ پرویی که تو خونمون داشتین همه خراب شدن و نمیتونم چیزی آپلود کنم!
روانی کوهستانی مگه نمیگی تا پنجشنبه؟!

Dr.Nazer

داشتیم*

Mahdi

نوت۹ گوشی عالی بود محصوصا نسخه اسنپدراگون که تو امریکا هست، نوت ۱۰ فقط مشکلش بنظر من و نه تنها نوت۱۰ بلکه کل گوشیای جدید حسگر زیر نمایشگره دقت سرعت و امنیتش از حسگر های خازنی پایینتره

Dr.Nazer

امنیت؟!
سلام

Mahdi

همین که با قاب ژله ای باز میکرد یا مثل همون حسگر های وانپلاس که راحت بازش میکردن

Mahdi.L

امروز صبح فکر می کردم که واقعا گلکسی نوت۹ کاملترین پکیج رو در اختیار قرار میده و تقریبا نقصی نداره (مخصوصا مدل اسنپ دراگون) و حالا هم این خبرو می بینیم که برام خیلی جالبه!

Shadow

شما فامیلتون «اصلاحی» نیست؟؟؟

Mahdi.L

نه دوست عزیز

Milad7

داغ دلم تازه شد 🙁

Milad7

نوت9 !
واقعا خیلی ازش راضی بودم واقعا کم عیب و نقص بود فقط یکم حاشیه داشت همین

HasanHoseinPoor

گلکسی نوت ۹ کاملترین گوشی بود
قلم و رابط قلم
سنسور اثر انگشت تو پشت
دوربین ۳بعدی و مادون قرمز و اسکنر عنبیه تو جلو
دکمه اضافی قابل برنامه ریزی رد بدنه‌
جک هدفون حافظه داخلی ۵۱۲ و رم ۸
و پشتیبانی کارت حافظه

حیف شد سامسونگ تو نوت بعدی تمام دوست داشتنی ها رو از بین برد
ای کاش کنار نوت ۱۰ و پلاس یه نسخه نوت ۹ به روز شده معرفی میکرد
قلمش سنسور حرکتی اضافه میکرد شارژرش‌ ۴۵ وات میکرد و لنز زوم بهتری روش میزاشت‌
با یه دوربین ۳بعدی تو پشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)