حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000 Plus عملکرد قابل قیاس با Snapdragon 865 و Kirin 990 را نشان می دهد

نوشته

3 سال قبل | 58 دیدگاه | بنچمارک، شایعات، مدیاتک

هفته گذشته در ترنجی خواندیم که چیپست مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس 5G با پشتیبانی از دو سیم کارت 5G رسما معرفی شد. اگر هیچ ایده ای ندارید که این چیپست از نظر قدرت پردازش کجا قرار می گیرد باید بگویم که بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000 Plus عملکرد قابل قیاس با Snapdragon 865 و Kirin 990 را نشان می دهد.

بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000 Plus

اوایل ماه جاری، مدیاتک نسخه به روزرسانی شده از پردازنده خود یعنی دایمنسیتی ۱۰۰۰ را رسما معرفی کرد کرد. به این چیپست جدید دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس گفته می شود و اولین بار در تلفن iQOO Z1 ظاهر می شود. هفته گذشته iQOO نتیجه AnTuTu این دستگاه را که بیش از ۵۳۰ هزار امتیاز کسب کرده بود، به اشتراک گذاشت. امروز، نتیجه Geekbench منتشر شده است.

در Geekbench چندین نتیجه وجود دارد اما نتیجه با بالاترین امتیاز نشان می دهد دستگاه در تست تک هسته ای 784 امتیاز و در تست چند هسته ای 3085 امتیاز کسب کرده است. نتیجه بنچمارک همچنین نشان می دهد که iQOO Z1 با مدل عددی vivo V1986A دارای ۸ گیگابایت رم است و اندروید ۱۰ را اجرا می کند.

بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000 Plus

بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000 Plus

اگر دوست دارید بدانید که چیپست در مقایسه با سایر پردازنده های پرچم دار مانند Kirin 990 5G و Snapdragon 865 چگونه می کند، در زیر نتایج بنچمارک برای دو دستگاه نمونه Mate 30 Pro 5G با Kirin 990 5G و Motorola Edge Plus با اسنپدراگون ۸۶۵ وجود دارد.

بنچمارک Antutu موتورولا اج پلاس با اسنپدراگون ۸۶۵

بنچمارک Antutu موتورولا اج پلاس با اسنپدراگون ۸۶۵

بنچمارک Antutu هواوی میت ۳۰ با کایرین ۹۹۰

بنچمارک Antutu هواوی میت ۳۰ با کایرین ۹۹۰

در حالی که دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس در مقابل Kirin 990 5G قرار دارد، امتیازات آن به ویژه امتیازات تک هسته ای نسبت به Snapdragon 865 پایین تر است.

ویوو iQOO Z1 نمایشگری با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر مجهز شده است. همچنین از شارژ سریع ۴۴ وات و ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه پس فردا، سه‌شنبه ارایه خواهد شد و پیش بینی می شود برای نسخه 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایتی ۳۵۲ دلار قیمت گذاری شود.

نظر شما درباره عملکرد دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس چیست؟ به نظر برای دستگاهی با این مشخصات و قیمت ۳۵۲ دلار می تواند قابل توجه باشد.

اشتراک در
اطلاع از
58 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

در حد خودش خوبه :))))

چیپست قابلی به نظر میرسه البته در صورتی که تقلبی در کار نبوده باشه !
این گوشی ۵جی دوگانه رو ساپورت می‌کنه و آمپلی فایر داخلی ۲ کاناله مبتنی بر هوش مصنوعی داره …
ویوو این اواخر گوشی های جذابی زده ؛
-Next 3s 5G که یه ارتقاء جزئی نسبت به نکس ۳ بود
-گوشی کانسپت و مفهومی Apex 2020
-iQOO neo 3 که نسبت به قیمتش فوق العادست
و ۲،۳ روز دیگه هم iQOO Z1
ولی گل سربدشون که ۱ ژوئن معرفی میشه سری ویوو‌ ایکس ۵۰ هست…

m.b

http://uupload.ir/files/548w_img_20200517_222249.jpg

برگ های مرز های تبلیغ ریخت…🤦‍♂️
خدا آینده رو بخیر کنه…🙆‍♂️

Mahdi

خب نزار بریزه😂

UnderTaker

احتمالا تراشه خیلی خوبی هست.
مخصوصا اینکه مدیاتک قول داده که یکی از کم‌مصرف‌ترین چیپ‌های 5G هست.

اگه واقعا در عمل هم توی اَنتوتو 530 هزار تا باشه ، میشه گفت حدود 40 تا 50 هزار تا امتیاز بالاتری نسبت به کایرین 990 5‌G کسب کرده.

من آینده خیلی خوبی رو برای مدیاتک تصور می‌کنم. دیر یا زود تبدیل به رقیب قدرتمندی میشه.

وقتی AMD هم به رقابت برگشت، اوایل کمتر کسی بهش باور داشت ولی الان شده یکی از مدعیان و تهدیدی برای اینتل و توی خیلی از کشورها فروشش از اینتل هم بالاتره.

“اگه واقعا در عمل هم توی اَنتوتو 530 هزار تا باشه ، میشه گفت حدود 40 تا 50 هزار تا امتیاز بالاتری نسبت به کایرین 990 5‌G کسب کرده.”
30 هزارتا ، کایرین ۹۹۰ ۵جی به مرز ۵۰۰ هزار هم رسیده …
هرچند که مدیاتک کاره شاقی نکرده چون کایرین هسته های A76 و گرافیک مالی G76 داره و مدیاتک A77 , Mali-G77 و ۸ ماه هم اختلاف زمانی دارن .

برای هوآوی نتایج پرفورمنس ملاک نیست…
نتایج میانگین رو ملاک بگیریم درست گفته اگر مدیاتک 530 هزار بیاره اختلاف 40-50 هزار هست…
من حتی اضافه کنم بلکه هم در بعضی گوشی ها بیشتر…
نتایج میانگین ملاکه وگرنه همین الان شرکتایی داریم که با اسنپدراگون 865 ادعای 620 هزار رو دارن!

http://uupload.ir/files/4enk_screenshot_2020-05-17-22-59-08-406_com.android.chrome.jpg

اولاً کسی از اسنپ ۸۶۵ صحبت نکرد ثانیاً فعلاً مشخص نیست این ۵۳۰ هزاره مدیاتک هم با اسپورت مود یا شیطنت به دست نیومده باشه . اون چه واضحه اینه که بعد از گذشت ۸ ماه و با هسته های به روز بایدم حداقل تو بنچمارک آنتوتو عملکرد بهتری داشته باشه کما اینکه تو گیک بنچ امتیازشون در یه سطحه.
مثل این میمونه بگیم اگه هواوی بخواد یه نسخه ی ارتقاء یافته از کایرین ۹۹۰ ۵جی رو با هسته های A77 , G77 ارائه کنه که نمیکنه ، امتیازش از دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس هم بالاتر میزنه …

m.b

“اولاً کسی از اسنپ ۸۶۵ صحبت نکرد”
با کمی فکر متوجه میشی مثال زدم که بگم بنچمارک های تک و توک ملاک نیست و مثال رو از اسنپدراگون زدم چون مثالش وجود داره که ادعای 620 هزار داشتن ولی برلی اونم میانگین ملاکه… کاری به مقایسه کایرین و مدیاتک نداشت…
راجب اسپورت مود و… هم اول گفتی اختلاف 50 هزار نیست و 30 هزاره… الان که اون جواب نداد شد اسپورت مود؟!
خب خوبه… چون من تو همون کامنت اول گفتم “اگر” مدیاتک 530 بیاره!
اون اگر مشابه همون ماجرای پرفورمنس مود هوآوی و در گذشته تقلب هاشه… ذکر کردم که بگم برخلاف شما که پرفورمنس مود رو قبول دارید برای ما چه اسپورت مود و چه پرفورمنس مود و چه هر نوع ترفند دیگری که شرایط غیر عادی باشه معتبر نیست…
باز باید بگم به همین دلیل نوشتم “اگر” 530 هزار باشه…

میانگین کجا بود؟؟اگه به میانگین باشه پس باید میانگین آنتوتو اسنپ ۸۶۵ رو حول و حوش ۵۶۰-570 هزار حساب کنیم نه ۵۹۰-۶۲۰ هزار… صحبت از حداکثر بنچمارکه خوده پردازندست که چون عکسِ امتیاز پی ۴۰ پرو ۵جی رو از سایت آنتوتو فرستادی منم دقیقاً امتیاز همین گوشیو از دوتا منبع می‌فرستم .
این از سایت خوده آنتوتو که پی ۴۰ پرو ۵جی ۴۹۳۳۱۶ اورده
✓https://www.antutu.com/en/ranking/rank1.htm
اینم از امتیاز جاسم آرنا که ۴۹۶۳۶۵ اورده
✓https://m.gsmarena.com/huawei_p40_pro-review-2089p4.php
اگرم باز میخوای بگی جاسم رو پرفورمنس مود این امتیاز رو به دست اورده منم در جواب ارجاعت میدم که لینک دوم رو با دقت بیشتری ملاحظه کنی که میت ۳۰ پرو ۴جی(کایرین ۹۹۰ ۴جی) با پرفورمنس مود و EMUI 10 امتیاز ۴۸۴۵۲۹ گرفته بعد میخوای کایرین ۹۹۰ ۵جی با پرفورمنس مود و EMUI 10.1 رو پی ۴۰ پرو اختلافش با پرفورمنس موده ۹۹۰ ۴جی فقط ۱۰ هزارتا باشه ؟؟!! خیلی جالبه … حالا بماند که همین کایرین ۹۹۰ ۵جی رو آنر وی ۳۰ پرو و پی ۴۰ به ترتیب امتیاز ۵۰۰ هزار و ۵۰۲ هزار اورده.
✓https://m.gsmarena.com/honor_v30_pro-review-2056p4.php
✓https://unite4buy.com/Huawei-P40-antutu/

m.b

اولاً بقول خودت حرف از اسنپدراگون نبود و من فقط مثال زدم که بگم برای هر پردازنده‌ای من امتیاز عادی رو ملاک قرار میدم و الان که کفگیرت خورده ته دیگ خودت داری امتیاز میانگین اسنپدراگون 865 رو میکشی وسط که متأسفانه اونم اشتباهه…
خوبه خودت لینک فرستادی!
تو لینکت سه تای اول همه اسنپدراگون 865 هستن و پایینی ها پردازنده های دیگه…
بر اساس لیست خود انتوتو که تو عکست هست و تعداد بسیار بالایی گوشی رو بنچ گرفته و میانگین گرفته و وارد لیست کرده، و همچنین میانگین اون سه بزرگوار رو هم بگیری میاد 585 هزار نه 560-570 که ساختی برای خودت! لطفا دیگه انقدر حق بجانب نباش که امتیاز های سایتای دیگه رو از امتیاز حداقل چندصد عدد از هر گوشی معتبرتر بدونی! پس میانگینش 585 هست نه اون ارقام من درآوردی شما! البته اگر انصاف داشته باشید!
البته از شمایی که خبر هوشمندترین بودن کایرین 990 رو از یه سایتی که قبل رسیدن گوشی به دست مردم نمره میده!!! میکنید تو چشم و چال مردم و حرف منطقی بقیه راجب نامعتبر بودن این سایت رو نمی‌پذیرید اونم بدون هیچ دلیل منطقی! بعد موقعی که همین آنتوتو به زور کایرین 990 رو آورده جزو ده تای هوشمند! هم حتی باور نمیکنید سر کار رفتید!، اینطور حسابگری کیلویی بعید نیست!
تازه اگر فقط آنتوتو بود یه چیزی… مسترلو هم همین نتایج رو داره اما اینا که موقع برتری بقیه برند ها غیر هوآوی بدرد نمیخورن نه؟! 🤔 فقط ai benchmark با زیر پا گذاشتن مهمترین قانون بنچمارک ها که تست عمومی و عادلانه هست معتبره! نه مگه؟!
خوشحال میشم اونجا هم نظر جالب شمارو بشنوم که آنتوتو و مسترلو درست میگن که کایرین هوشمندیش به گرد اسنپدراگون هم نمیرسه یا فقط ai benchmark با تست های قبل رسیدن گوشی به دست مردم! درست میگه؟
البته که اگر راه مماشات بود تلویحاً الان داشتید به زور باز بدون هیچ دلیل معتبری از اعتبار ai benchmark برامون داستان میگفتید!!! اما خداروشکر اختلاف نظر این سایت اونقدر با انتوتو و مسترلو 180 درجه اختلاف داره که جای هیچ مماشاتی نیست…
اینا رو گفتم و مشخصه کامنت بعدی میخوای بگی چرا ai رو کشیدم وسط… پیشاپیش جوابت رو بدم! برای اینکه به کاربرا ثابت کنم با چه آدمای حق به جانبی طرفن! ادعای انصاف برچسب ناجوری برای شماست با اینهمه مماشات و حق به جانبگرایی…
من اینجا نه از مدیاتک دفاع کردم و نه کایرین و نه حتی اسنپدراگون اما چیزی که مشخصه اینه که یه فرد مدعی انصافی، بزور میخواد عقب موندن کایرین رو کمتر جلوه بده! که زورکی که نمیشه هموطن…
اها راستی راجب کایرین 1000 یا 1020 هم باید بگم اینجا دارید نتایج ضعیف کایرین 990 رو به تحریم ها و عدم اجازه دسترسی به هسته های 77 ربط میدید بعد جای دیگه ادعا میکنید نیمه دوم اسنپدراگون 865 در مقابل کایرین 1000 کار خیلی سختی داره!
خب عزیزان اگر کایرین به هسته های 77 دسترسی داره، که دم مدیراش گرم که با حرف “همین قدرت براتون کافیه” یه ملت رو سرکار گذاشتن و شدن ضعیف ترین پردازنده پرچمدار نیمه اول! تا هزینه هسته های جدید رو ندن و نیمه دوم از هسته های 77 استفاده میکنن و به ریش ملت میخندن…
اگر هم اجازه دسترسی به هسته های 77 رو نداره پس لنگه ادعا های رابط هونگ‌منگ که هیچوقت عملی نشد باز دم مدیراش گرم که با وعده بنچمارک های دو برابر بهتر از 980! قشنگ دوباره سر ملت شیره مالیدن… چون بدون هسته های جدید با جزغاله کردن پردازنده هم نمیتونن 800هزار! بنچمارک بیارن!
در هر دو صورت طبق سنت خوب بلده سر ملت رو گرم کنه… اما اون ملت خوشبختانه امثال من نیستن…
تجربه ثابت کرده منطق ما که برای همه پردازنده ها یه طور لیلی به لالا میذاریم تو کَت حق به جانب گیر هایی مثل شما نمیره!
پس تا همین حد کافیه… من از آنتوتو منبع زدم… هیچ پسری که از مادرش مسن‌تر نیست! پس فرستادن عکس ها از بنچمارک یکی دو دونه گوشی در مقابل بنچمارک صدها و حتی هزاران گوشی شوخی خوبی نیست!
تو و کایرین موفق باشید…👌🙂

m.b

اصلاح:
“دو برابر بهتر از 970”
بنچمارکی که قول داده بیاره با توجه به وعده 50 درصد قویتر از 990 بودن باید بر اساس معیار شما در 500 هزار بودن بنچمارک 990 که نیست! اطراف 750 هزار باشه! (800 هزار رو هم به رقم 750 هزار اصلاح کردم که حرفی توش نباشه)

مگر اینکه بپذیری یا کارین سرتون رو شیره مالیده و از هسته های 77 با اینکه میتونسته استفاده نکرده توی 990 و شما دارید با بهانه تحریم ها توجیه میکنید عقب ماندگیش رو…

یا بر اساس حرف خودت بپذیری کایرین تحریمه و هرگز از هسته های 77 استفاده نمیکنه و طبعا بنچمارک هایی که وعده داده دروغه چون میدونم خودتم میدونی که امکان نداره با هسته های 76 حتی به مرز 700 هزار هم رسیدن…

از این دو حالت خارج نیست… و در هر دو صورت یک اشتباه واضح پاگیر شماست که به وقتش میام و باز میکنم ماجرا رو…

اوهوو پس با این تفاسیر دیگه باید خودمو آماده کنم که دیگران ذهنیتی مثل غول بی شاخ و دم یا یه موجود وقیح نسبت به من داشته باشن .‌ همیشه با همین سیاست که صحبت های دیگران رو از درجه ی اعتبار خارج و تفکراتشونو منسوخ شده می‌دونی و بحث رو به گونه ای جلوه بدی که دیگران منطق و انصاف ندارن و حق به جانب قضاوت میکنن … بالاخره از آدمی که با اینجور رفتارها برا خودش اعتبار مجازی دست و پا کرده و به خودش اجازه میده خیلی راحت معلومات ، محاسبات و اطلاعات دیگران رو زیر سؤال ببره و هرکسی که باهاش بحث می‌کنه(اونایی که مخالف نظرشن نه اونایی که هم پیمانشن) رو تو پست های مختلف نادان خطاب کنه از این بیشتر هم انتظار نمیره که بخواد با هر دوز و کلکو ترفندی بحث رو به نفع خودش خاتمه بده اما هیچ وقت زیر باره اشتباهات و بلوف های خودش نره … بالاخره هرچی که باشه سابقه ی درخشانت برای من یکی ثابت شدست و مثل روز برام روشنه که با چه آدمی طرفم . جنابعالی هروقت فهمیدی و متوجه شدی سناریو و تئوری پرفورمنس مود چیه و اصلاً چرا هواوی به عنوان یه متد مجزا گذاشته تو منوی تنظیمات باتری بعد بیا تز بده که مقایسه ی امتیاز بنچمارک رو با میانگین امتیازات میسنجن نه حداکثر امتیازات .
ضمناً اون محاسباتِ برگرفته از تراوشات ذهنیت مربوط به مباحث سنسور دوربین که تو بوق و کرنا کردی و وجهه ی اعتبار بهش دادی و بقیه هم به به چه چه برات در اوردن به درد خودت میخوره . هنوز در همین حد نمیدونی که رزولوشن حداکثری سنسورهایی که پیکسل باینینگ دارن فرد نمیشه و زوجه بعد میای چندین بار با اعتماد به نفس تکرار میکنی که آره اون ۱۵۱ محاسبه شدست و مو لا درزش نمیره . بعد اومدی چندبار منو مورد عنایت قرار دادی که آره هویت فلانی رو بسطش دادی به من و میگی مثل من سرعت تایپش پایینه و محاسباتشم مورد داره که مثلاً بقیه گمراه بشن پیش خودشون بگن آخ آخ ببین عرفانی چقدر ادعای پوچ و بیخودی داشته . دیگه پیش خودت نمیگی این کارا و مثل گربه سیاه رفتار کردن برای مطرح شدن تو یه سایت و جمع کردن حامی دورانش خیلی وقته به سر رسیده(یه چیز تو همون مایه هایی که اون اوایل لاگین کردن واعظ بهش میگفتی تو هم باد داری و بادت می‌خوابه ولی مثل اینکه برا خودت اوضاع برعکس شده و باد نداشتی اما خیلی وقته متورم شدی) ، دیگه به خودت زحمت نمیدی قبل از قضاوت کردن و گفتن ادعای بی مبنا پیش خودت فکر کنی کسی که میگم کفگیرش به ته دیگ خورده و به خیال خودم ادعا میکنم سرعت تایپش پایینه و محاسباتش در حد من نیست، تو همین سایت سابقه ی فعالیت بیشتری از من داره و اون زمانی که تازه تو اندر خمه گفتن اسمش بودم(عرفان) همین آدم داشت طومار طومار اینجا کامنت های علمی می‌فرستاد. دیگه از وقایع رستاخیزی که به وجود اوردی میشه به ایراد گرفتن اونم با طعنه و کنایه از اشتباهات تایپیه من اشاره کرد که به ندرت پیش میاد اشتباه تایپی در نوشتن درست واژگان داشته باشم چون خودم به شدت تو این مورد حساسیت و وسواس فکری به خرج میدم مگر اینکه به دلیل شباهت در تلفظ و نوشتار اشتباه کنم مثل همون ماجرای نوناسل که به اشتباه میگفتم نانوسل در حالیکه اشتباهات تایپی برای هرکسی پیش میاد مِن جمله خودت و عیب و عارو گناهم نیست ، مثل زمانی که ذوق کنفرانس دادن ویژگی های MIUI 12 رو داشتی و قبل از اونم چندجا ازت اشتباه تایپی دیدم ولی یکبار به روت نیاوردم.
بله کم نبوده از این دست رفتارهای خودخواهانه ات هموطن ؛ حالا بقیه به روت نمیارن دلیل نمیشه منم به روت نیارم بالاخره هر کنشی واکنشی داره دیگه.اینکه اسمش عدالت نیست شما هرچی میخوای بگی و بریزی بیرون و خودتو خالی کنی و در مقابل منم لام تا کام صحبت نکنمو دست به سینه فقط نظاره گرت باشم. جالبش اینجاست به محض اینکه میبینی طرفت به همین راحتیا وا نمیده و داره پا به پات میاد و دیگه نه راه پس داری نه راه پیش شروع میکنی از رفتارهای دیگران وام گرفتن مثل اون موقعی که اومدی گفتی آره آقای عط.ایی در جواب به من فقط به یه ایموجی(🙂) بسنده کرد و این نشون میده حق با من نیست و من اشتباه میکنم ولی اون زمانی که همون آقا(س.ینا) به اشتباه خودش پی می‌بره و میاد بابت حرفم تشکر میکنه و می‌ره تیتره دوتا از خبراشو اصلاح‌ می‌کنه جنابعالی غیبت میزنه و دیگه ازش حرفی به میون نمیاری. یا مثلاً جایی که ادعای بی اساس و پایه میکنی که من اومدم به خیلیا علی الخصوص نوجوونا گفتم بوقلمون در حالی که فقط و فقط به یه نفر که شناخت کامل و ارادت خاصی بهش داری و میدونی که چه جور شخصیتی داشت(چالتون) همچین صفتی رو بهش نسبت دادم که اونم نوجوون نبود و به گفته ی خودش ۳۳-۳۴ سالشه …!!
خودت با رفتارات نظریه و تزهایی که دادی رو نقض می‌کنی ، چطور؟ فاز مرامو معرفت و خودنمایی گرفته بودی که نمیتونی ببینی بعضیا میان اطلاعات غلط به مردم میدن و در حالیکه خودت داری بقیه رو گمراه می‌کنی و تصورتم اینه؛ اونایی که دارن کامنت هارو میخونن توانایی تشخیص درست رو از غلط ندارن و محتاج اینن که تو بیای چشم و گوششون رو باز کنی و راه درست رو بهشون نشون بدی .‌ آخه فردینِ کی بودی تو؟؟!
به والله مثل جنابعالی هیچ علاقه ای ندارم سفره ی دلمو بیام در حضور عوام بازم کنم و گذشته رو هی مرور کنم و اعتقادم داشته باشم هرکی که با من مخالفه حرفاش سندیت نداره و از رو باد معدست اما همیشه خودت شرایطی رو ایجاب می‌کنی که چاره ای جز یادآوری سابقه ات برام باقی نمونه. حالا از اون بحث های تاریخی که داشتیم فاکتور گرفتم چون تکرارش هیچ افاقه ای نداره و فقط مایه ی ننگ و اعصاب خورد کُنیه.
دفعات قبل به صورت مکرر بهت گفتم که آدما خودشون تعیین میکنن دیگران چجوری باهاشون رفتار کنن حالا اینکه هر روز و هرشب عمرتو اینجوری بگذرونی که بیای هی از اینو اون ایراد بگیری که آخرش کار به کل کل و سخره گرفتنو توهین بکشه برات نون و آبو زندگی نمیشه هرچند که می‌دونم زندگی و تایم خودته و اختیارشو داری و به منم مربوط نمیشه اما بحث سر اینه ؛ اینکه کدوم برند و کدوم کمپانی چه سیاست و رویکردی داره و کی چیکار می‌کنه و فلان پردازنده بهتره یا اون یکی ، فلان سایت و منبع معتبره یا اون یکی ،فلان گوشی بهتره یا اون یکی ، فلانی راست میگه یا دروغ اونم تو بستر نت و فضای مجازی فقط وقت تلف کردنه و اِلا نه تو میتونی منو قانع کنی نه من تورو میتونم قانع کنم ، دلیلشم مشخصه؛ چون هرکدوم استدلال خودمونو داریم و دو قطبی بودن و اختلاف نظر همیشه بوده و هست و باید یاد بگیریم به نظرات دیگران احترام بذاریم و خودمونو باهاشون وفق بدیم نه اینکه تا تقی به توقی میخوره بدون وقفه بیایم گارد بگیریم و بهشون هجمه وارد کنیم .
دیگه خوددانی اما اینو بدون تخریب کردن چند جانبه ی دیگران و بازگو کردن واقعیت اونطور که خودت تمایل داری باشه شاید باعث بشه تو سایت و فضای مجازی واسه خودت اسمو رسمی به هم بزنی اما اگه خدایی نکرده یکی این وسط کینه و کدورت یا دلخوری ازت به دل بگیره دیگه تسویه حسابت تو واقعیت و جای دیگست نه مجازی .
شب خوش

“مگر اینکه بپذیری یا کارین سرتون رو شیره مالیده و از هسته های 77 با اینکه میتونسته استفاده نکرده توی 990 و شما دارید با بهانه تحریم ها توجیه میکنید عقب ماندگیش رو…”
ببین یعنی طرز تفکرت در همین حده
اون زمان که کایرین ۹۹۰ معرفی شد هواوی از ۴ ماه قبلش تو اوج تحریم ها بود و عملاً دستش بسته بود و نمیتونست از هسته های جدید استفاده کنه . از اون موقع تا الان بارها مراودات و مذاکراتی بین دوطرف انجام شده که اوضاع طبق منوال سابق نباشه و بتونه تو چیپست آینده اش از هسته های جدید استفاده کنه.
حالا این وسط کی گفت با هسته های A76 تا ۷۰۰-800 هزار میاره؟؟؟
کایرین ۹۷۰ تو ورژن ۸ آنتوتو امتیاز ۲۳۵۸۱۲ اورده که بازه ی امتیازات کایرین ۹۹۰ با هسته های A76 دقیقاً دوبرابره ۹۷۰ هست و ۹۹۰ ۵جی که یکم از ۲ برابرشم بالاتر میزنه
✓https://nanoreview.net/en/soc-compare/qualcomm-snapdragon-730-vs-hisilicon-kirin-970
طبق همین توضیح و صورت مسئله میشه گفت کایرین ۱xxx اگه هسته های A78 داشته باشه می‌تونه نزدیک به دوبرابره کایرین ۹۸۰ بهره وری بده که اصلاً هم ادعای پوچی نیست و شدنیه.

ممد بمولا

@نیما عرفانی
#نیما_فردوسی
ببخشید اشتباه شد…

Dr.Nazer

نمیدونی چقد درسته…

Dr.Nazer

حق میگی مولایی

m.b

نیما من اومدم اشتباهات فنیت رو نوشتم…
نشستی راجب تفکرات خودت راجب شخصیت من طومار نوشتی؟ 🤔 😂
مگه من گفتم که بی اشتباهم؟ که فکر میکتی که چون فکر خودت اینه که من بادم زیاده پس اشتباهات خودم رو قبول نمیکنم؟!
یه نگاه به همون گذشته‌ای که میگی بکنی (و اصلاً هم نیازی به نگاه تو نیست چون کاربرا خوب یادشونه) مشخصه که کی بابت همه اشتباهاتش از کاربرا عذر خواسته اونم چندین بار و کی همش در رفته تا حدی که براش دلپذیرتر این بود که اکانت جدید بسازه تا اینکه یک کلام بابت اشتباهش از کاربرا عذر بخواد!…
برخلاف تو که بر یادآوری گذشته داری مصرانه دست وپا میزنی که چیزی پیدا کنی، من طبق قول خودم اکانت جدید رو نشانه آدم جدید میدونم (البته برای آدمایی مثل تو و نه ترول ها و اونا همیشه برام یه رنگن) و به محض ساخت اکانت جدیدت هیچ فشاری از تو بابت گندایی که زدی و بابتش کل سایت تو اون پست جلوت وایستادن تا جایی که مجبورت کردن اکانت اصلیت رو رهاکنی ندارم…
میدونم یقیین داری که منم بخوام از گذشته ایراد طومار کنم لیستش قطعاً کوتاه تر از لیست تو نیست!
ایراد فنی گرفتم برادر… با منحرف کردن ماجرا به سمت مسائل اخلاقی و تست شخصیت شناسیای که ساختی😅 فقط داری بسته بودنِ بیشترِ دست خودت رو نشون میدی…
بابت اینکه علی رو با تو اشتباه گرفتم هم عذر میخوام… هرچند تیکه اما بجا بود… لازم بود عذر بخوام…
و اما راجب اسم و رسم و سابقه…
اولاً کسی امضا نکرده که شما یا من زودتر پیگیر این سایت بودیم و داشتن اکانت ربطی به سابقه اگر هم داشته باشه ربط به لزوماً با سابقه‌تر بودن نداره کمااینکه کاربرانی داریم که قبل از ایجاد اکانت سال ها فقط مطالب این سایت رو دنبال کردن…وحی الهی نیست که شما زودتر اومده باشی یا من… و بحث خیلی خیلی پیش پاافتاده و بچه‌معابانه‌ای هست اینطور مقایسه ها بلکه گفتم علاقه‌ای به مقایسه خودم با هیچکس ندارم اگر میخوای خودتو با من مقایسه کنی لااقل از لحاظ فنی و علمی نه یه مقایسه کوچه خیابانی و سطحی مثل اینکه کی زودتر اومده سایت… 🤦‍♂️تازه زور اثباتشم به دلایلی که گفتم نداری آخه…
و اما راجب اسم و رسم… برادر والا تا اینجا بابت اونشب یادم نمیاد فشاری روت آورده باشم اما این من نبودم که تا حدی گند زدم که مجبور شدم اکانتم رو ول کنما… سابقه شما از این نظر ماشاالله درخشانه و راجب رسم هم لطف کاربرا نسبت به منه و تا حد توان قدردانشون هستم و اگر شما به این لطف چشمداشتی داری میخوای تا حالا دو بار به کاربرا پیشنهادِ دادنِ اکانتم بهشون رو دادم و فردی که فعال باشه پیدا نشد، شما بردار تا امتحان کنیم که کاربرا واسه لاگژری بودنم بهم احترام میذارن یا دلیل دیگری داره…
با اینکه با شرایط فعلیت برام هیچ کاری نداره که طوری بنویسم تا شخصیتت رو مثل بلایی که سر تک تک ترول ها آوردیم، تا سرحد ترک دوباره اکانت خورد کنم اما برام حتماً هنوز خیلی منطقی تری که دارم با آرامش برات مینویسم…
و همینکه شما از شنیدن ایراد فنی خودت فاز رو بردی به یه سمت دیگه ناخودآگاه گویای درست بودن ایراد فنی منه…
انقدر درددل کردی بیشتر از اینکه راجب ایرادایی که از من گرفتی ناراحت باشم برای اون ذهنت ناراحتم که چقدر سختی میکشه…
جدا اکانت منم انقدر برات سنگینه که من هیچ حرفی نزدم تا حالا اونوقت خود به خود حس درونیت نسبت بهش رو بروز دادی، میخوای بدم به تو…
شاید اثر کرد و کمی تعصباتت کمتر شد!!!
خنده‌دار تر از همیشه شدی نیما… جای تمرکز بر رفع ایرادات خودت (که همه‌مون ایراد داریم و عار نیست) نشستی شب و روز به اکانت من فکر میکنی؟ 🤦‍♂️
خجالت آوره…
تا حدی که شرمم میاد ادامه بدم چون آبرو دیگه نمیمونه با این رفتار های بچه‌گانه‌ت…
بریم سراغ بحث اصلی تا بیشتر از این خودتو مزحکه نکردی… 🤦‍♂️
اما راجب مذاکرات جالبه… 😅
خبر میاد که هوآوی تا 120 روز دیگه حتی از همینی که هست هم در ساخت پردازنده بدبخت‌تر میشه اونوقت تو از مذاکرات حرف میزنی؟ نوعی از مذاکرات جدیده که بعدش تحریم میکنن؟ 😂
اونم خیلی سطحی حرف زدی انگار پردازنده یچی مثل ماشین های بدون رادیو تو انبار های ایران‌خودروئه!!! و سریع رادیو ها رو میرسونن و یا علی ماشین میرسه به بازار!
واقعاً انقدر سطحی‌نگر شدی؟! 🙄🤦‍♂️
تولید عمومیش شروع شده عزیزم بعد وسط تولید عمومی گفتن شما بسازید تهش ما مذاکره میکنیم هسته های 77 میاریم میندازیم روش؟ 😂
برنامه‌ریزی و ساخت یه پردازنده حداقل 2 سال پروسه داره قربونت برم…همونطور که خبرای 1020 هم از حدود یک سال و نیم پیش اومد…
اینطوری نیست که کمتر از شش ماه مونده به معرفی یهو هسته جدید برسه و بسازن و اونوقت همه رقبا رو هم بزنه کنار!
اما جدا مذارکرات رو خوب اومدی اونم وقتی چین هم آمریکا رو داره تحریم میکنه… 🤦‍♂️😂
شبیه این دعوا های زن و شوهری لابد چین گفت بذار آشتی کنیم باهاشون بعد تحریمشون کنیم! که تهش اونا بسوزن… 😂
احمقن مگه وقتی مشکلات هوآوی کمتر شده برن تحریم کنن؟ خب بیشتر شده که رفتن تحریم کردن دیگه…
از اون بدتر مگه خبر نرسید که تا 120 روز حتی وضع هوآوی از اینم بدتر میشه؟
این مذاکرات کدوم سیاره‌ای به نتیجه رسیده که ما ندیدیم و قراره پروسه دو ساله ساخت پردازنده رو شش ماهه تغییر بده من نمیدونم!
یعنی اینکه بخاطر حرفای اشتباههت یه گوشه گیر کردی و دیگه راه دررو نداری کاملاً مشخصه که این حرفای غیر فنی و حتی غیر واقعی رو داریم میشنویم…
همونطور که گفتم مشخصه که یا از هسته های جدید استفاده میکنه که یعنی اشکول شدن مردم سر 990 و با اینکه میتونستن استفاده کنن و میدونستن پردازنده‌شون ضعیف‌تر از رقباست اینکار رو نکردن…
و یا اینکه تو درست گفتی و تحریم هستن که اونم با توجه به پروسه دو ساله طراحی تا ساخت یک پردازنده و با توجه به تحریم های مجدد هوآوی و وخیم تر شدن اوضاع تا حدی که دیگه چین هم پاسخ میخواد بده، هوآوی همچنان نمیتونه از هسته های جدید استفاده کنه که در هر دو صورت تو دو اشتباه متفاوت کردی که تا چند ماه آینده یکیش به وقوع می‌پیونده…

بعد اسم اون سیاره‌ای که توش مذاکره میکنن و بعدش بدتر همدیگه رو تحریم میکنن تا جایی که های سیلیکون هم به مشکل خورده! رو بهم بگو… جای جالبی به نظر میرسه!!! پر از تعصبه اونجا پر از سیمان و ماله کشی و عوض کردن حقایق… 👌

m.b

وای خدای من… 🙆‍♂️🤦‍♂️
بدتر از اون گند مذاکرات!!!
هسته های 77 هم هوآوی استفاده نکرد و گفت همین قدرت 76 براتون کافیه اونوقت یهو میخواد دو پله بپره بالاتر و بدون استفاده از 77 یهو از 78 استفاده کنه؟!
نمیگم اینکارو نمیکنه ها… از هوآوی با دست همیشگی پر از ادعا های که خیلیاشون همیشه پوچ باقی میمونه بعید نیست ولی اگر کرد واقعاً برای کسایی که 990 رو دست گرفتن متأسفام… چون سیاست کثیف خیلی بهشون آسیب زد! وقتی خواستن پول به جیب بزنن گفتن همین 76 براتون کافیه بعد قراره برن یهو سراغ 78…مرسی… چقدر منطقی به نظر میرسه…از هوآوی همچین عنایاتی نسبت به یه سری کاربرا بعید نیست!

m.b

واقعاً جا داره یه عذررررررخواهی از تو و کاربرا بکنم…
که نمیدونستم طرف حساب ما اینروزا چطور آدمی شده! 🤦‍♂️
در هر صورت… موفق باشی نیما جان…
من مثل مقایسه 820 با اسنپدراگون 855 و کایرین 980 که مزحکه شد و مثل هوشمندی 990 که میگفتید هوشمند ترین پردازنده پرچمداره بعد دهم شد و از میانرده های اسنپدراگون و مدیاتک هم شکست خورد و باز مزحکه شد… باز میام روز معرفی سری 1000… کمااینکه راجب 990 هم حرف هایی زدند و عملی نشد اما چون تعصب بیجا و حرف های بی اساسی نبود تا الان حرفی نزدیم که بدترین عملکرد نیمه اول رو داشته!
اما راجب 1000 بخاطر این تعصبات بی جای شما هم که شده من دست پر روز معرفی میام بتا ببینیم یا شما مثل همیشه تحت تاثیر تبلیغاتی مثل هوشمندی 990 که دهم شد! و مثل قدرت 820 که قرار بود 855 رو هم بگیره! یا ما درست میگیم… کمااینکه سر پردازنده ها تا حالا یکبارم اشتباه نکردم… از پارسال حتی بنچمارک های 570 هزاری راجب 865 که گفتم هست و درست در اومد و بیشتر هم شد و اولین نفر اولین نتیجه همکاری amd و اگزینوس رو هم فرستادم سایت و اولین نفر گفتم هوشمندی 865 حداقل دو برابر با 990 فاصله داره که شد بیش از 3.5 برابر اختلاف!
دریغ از یکبار عذرخواهی جنابعالی بابت ارائه اطلاعات اشتباه راجب توانایی هوشمندی کایرین 990 که جایگاه بسیار رفیع دهمی رو روی هوا میزنه!
به زودی بر میگردم…
شب خوش… ❤️

m.b

https://www.gizmochina.com/2020/05/17/poll-of-the-week-which-custom-smartphone-ui-is-your-favorite/

جدا بعد این پست اون آدم سابق نمیشم…
رای بدید تا بفهمید چرا! 🙆‍♂️

m.b

خب حالا میتونم اون آدم سابق بشم… 😅
رای گیریشون به کیفیت رای گیزی گذشته ما هم نیست حتی.. 🤦‍♂️ هر نفر میتونه تنهایی 1000 تا رای بده… 🙆‍♂️😅

Mahdi

طرفدار پروپاقرص هواوی هم به رابطش رای نمیدن نمیدونم کی اینقدر بهش را اده

persepolis

مطمئنی!؟.

m.b

همه جا بی جنبه هایی مثل من پیدا میشه… 😅
(رفتم از خجالت رای های فیک یکمی در اومدم… 😂خداییش فقط 10 تا رای دادم… هر کی بوده خیلی عاشق بوده که اینهمه سایت رو رفرش کرده و هی رای تکراری داده… 🤦‍♂️)

Dr.Nazer

@The real winner in politics is a person who doing checkmate without the minister!USA or China?

جالب و هیجان‌انگیز بود
لازمه اسکرین بدم؟😂🤦‍♂️

Mahdi

رابط فقط irui شاهین ۲ ، اوه دكتر ناظر ببخشید اشتباه شد

persepolis

ویدئو لو رفته از گلکسی نوت 20 هم اومد..

persepolis

عکسه گوشی میت سی پرو است…
رقابت بین هواوی و شیائومی است…

AAAA_.reza._AAAA

آخه EMUI?

m.b

رای ها فیکه… 🤦‍♂️خودت امتحان کن…

از اونجایی که مبدأ نظرسنجی یه سایت چینیه پس قاعدتاً چینی ها بیشتر طرف برندهای خودشونو میگیرن و هر چند دقیقه هم داره بالاترین درصد بین EMUI , MIUI , Oxygen OS سوییچ میشه …
کلاً EMUI تو بازار چین خواهان زیادی داره چون هواوی با اختلاف سهم بازارشو در اختیار داره پس یعنی مردم خودشون انتخاب کردن که برن سمت هواوی و رابط کاربری هم قطعاً در این مهم نقش داشته.

m.b

قبلاً این سایت ها رای‌گیری داشتن دوست عزیز! 🙂
ضمناً وقتی میشه هر فرد به راحتی و فقط با باز کردن دوباره صفحه یا رفرش باز رای تکراری بده نتیجه هر چی که میخواد باشه! مهم اینه از اعتبار ساقطه…
چه الان که یهویی تو یه ساعت وانپلاس از جایگاه پنجم! رسید اول! و چه هر رابط دیگری برسه!

اصلاً متوجه نشدی چی گفتم
کاری به ماهیت و اعتبار نظرسنجیش ندارم که تو این لحظه هر سه رابط کاربری درصد برابر اوردن . دارم میگم مبدأعش یه سایت چینیه که چینیا پشت برندهای خودشونو میگیرن که این ۳ تا رابط کاربری نسبت به بقیه ی چینی‌ها محبوب تر و شناخته شده تره اما براساس اینکه تو خوده بازار چین هواوی سهم قابل توجهی از بازارو در اختیار داره پس طبیعیه که EMUI خواهان زیادی داشته باشه وگرنه که نگفتم این نظرسنجی معتبره کمااینکه رأی های فیک در خصوص Oxygen OS , MIUI هم صادقه.

سپیده دم

پس اگزینوس چی ؟خخخ

persepolis

سپیده دم تو نیروگاه اتمی داره کار میکنه خخخ

afsoon

چیپ خوبی هست واسه این رده قیمتی .باید با کایرین۸۲۰ و اسنپ ۷۶۵ جی رقابت کنه که به راحتی شکستشون میده .زد وان با چنین قدرت سخت افزاری و نمایشگر و فست شارژ میتونه انتخابی بسیار عالی باشه

persepolis

افسون داره با پرچمدار رقابت میکنه بعد بیات با میان رده!؟.

AAAA_.reza._AAAA

از نظر قیمت😑🤦‍♂️

این باید با کایرین ۸۲۰ و اسنپ ۷۶۵ جی رقابت کنه؟؟!!! مرزهای منطق جا به جا شد …
این چیپستِ پرچمداره مدیاتکه که با هدف رقابت با اسنپ ۸۶۵،کایرین ۹۹۰ ۵جی و اگزینوس ۹۹۰ ساخته شده نه میان رده البته قطعاً دامنه ی استفاده اش به گستردگی اونا نیست . اونی که با کایرین ۸۲۰ و اسنپ ۷۶۸ جی(نه ۷۶۵ جی) رقابت می‌کنه ، دایمنسیتی ۸۰۰ پلاس یا ۸۲۰ هستش.

سلام وقت بخیر
مطمئناً برا خودت نمیخوای چون تازه می ۹ تی پرو گرفتی !
فروشگاه فیزیکی و خرید حضوری که فکر نکنم بتونی نوشو گیر بیاری چون دیگه خیلی کمیاب شده . فروشگاه آنلاین هم باید تو همون سایت هایی که خودت می‌دونی بگردی دنبالش

Finch

آره درست حدس زدی
یکی از بچه ها به گوشی با صفحه خیلی بزرگ میخاد و در عین حال از تبلت خوشش نمیاد و میخاد از نظر پرفورمنس و کارایی حرفایی واسه گفتن داشته باشه بهش اونو معرفی کردم
زیر ۱۰ تومن بجز اون دیگه چی پیشنهاد میدی
صفحه خیلی بزرگ و پردازنده قوی مد نظرش هست و میخاست a80 بگیره که بهش گفتم فک نکنم قدرتش راضیش کنه و تقریبا خیلی ضعیف تر از کایرین ۹۸۰ هست مخصوصا واسه گیم
حالا نظرت چیه؟

آره با اون معیارهایی که گفتی زیره ۱۰ تومن جز میت ۲۰ ایکس گزینه دیگه ای سراغ ندارم مگر اینکه بره سراغ نوبیا رد مجیک ۳ یا ۳s یا بلک شارک ۲ البته اگه بتونه تو بازار پیدا کنه .
میت ۲۰ ایکس خنک کننده و اسپیکر استریو دو گانه هم داره و باتریشم قویه و تو بیشتره مشخصات با میت ۲۰ پرو یکیه و دوربینِ با اختلاف قوی تری هم نسبت به اون ۳ تا داره.

Finch

اوه پس یه جورایی گیمینگ هست
اون واسه گیم بهتره یا گوشی من؟
در کل از نظر گیم بین گوشی من ، آ۸۰ و اون به ترتیب کدوم؟ ( بیشتر از نظر پردازشگر)

می ۹ تی پرو
میت ۲۰ ایکس
A80
البته از نظر پردازشی A80 اصلاً قابل مقایسه با اون دوتا نیست وگرنه می نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو گزینه ی بهتری نسبت A80 هستش.
اینم در نظر بگیر که میت ۲۰ ایکس هم ماهیت گیمینگ داره هم اسپیکر ، باتری ، دوربین و خنک کننده ی قوی داره و در عین حال بزرگترین نمایشگر هم داره.

AAAA_.reza._AAAA

اگر از اسپورت مود استفاده نکردع باشه خیلی خوبه

eftekharifar

بنظر توانا هست، ولی من تا حالا از هر مدیاتکی که استفاده کردم فقط خاطره بدی واسم موند
همچنان اسپ دراگونو ترجیح میدم

mpsn1366

من به شخصه از چیپست های مدیاتک بدم نمیاد
درسته داغ میکنه ولی این داغ کردنش به گوشی صدمه نمیزنه( حداقل گوشی هایی که من داشتم طوریشون نشد) ولی در عوض قیمت هاش ارزونتره و قدرتشون در حد خودش خوبه

online_wireless

خوبه و پیشرفت کرده ولی همچنان مثل همیشه اسنپ تو اندروید از همه بهینه تر و‌ قدرتمند تره

online_wireless

اینجور که پیداست چیپست مدیاتک از رقبا ارزونتره و اگه بتونن قیمت تمام شده گوشی هایی که ازش استفاده میکنن رو پایین بیارن ارزش بالایی پیدا میکنه.

ممد بمولا

ولی بازم یه مدیاتکه 🙂

_V_

چقدر طومار بمولا

m.b

امشب رو تو ذهنت نگه دار…

Milad7

در کل بد نیست ولی تو دنیای اندروید هیچی اسنپ نمیشه 🙂

Milad7

در مورد بنچمارک هم احتمال تقلب و اورکلاک وجود داره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)