حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز شیائومی Airdots 2 SE با قیمت ۲۴ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

بدون شک می دانید که شیائومی یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین لوازم جانبی‌ها را تولید می کند. در ادامه همین روند امروز می بینیم که ایربادز شیائومی Airdots 2 SE با قیمت ۲۴ دلار رسما معرفی شده است.

Airdots 2 SE

شیائومی از نسخه مقرون به صرفه تر از ایربادز خود که طراحی مشابه AirPod دارد یعنی Airdots 2 SE رونمایی کرده است. آنها برای پیش سفارش در چین در دسترس هستند و عرضه از هفته آینده آغاز می شود. در قیمت ۲۴ دلار آنها نیمی از قیمت AirDots 2s را دارند.

تفاوت اصلی این است که SE از کدک LHDC با کیفیت بالا پشتیبانی نمی کند، اما آنها AAC را ارائه می دهند. بلوتوث 5.0 برای اتصال به تلفن شما استفاده می شود و سیگنال به طور همزمان به هر جوانه منتقل می شود (که اتصال پایدار تری را ارائه می دهد).

هر گوشی فقط 4.7 گرم وزن دارد و برای 5 ساعت گوش دادن به موسیقی مناسب است. کیس ۴۸ گرمی تا ۲۰ ساعت به عمر باتری اضافه می کند و با استفاده از کابل USB-C در مدت ۱.۵ ساعت شارژ می شود. با این وجود، شارژ بی سیم پشتیبانی نمی شود.

شیائومی Airdots 2 SE دارای کنترل های لمسی و همچنین تشخیص “درگوش‌بودن” می باشد که هنگام برداشته شدن به طور خودکار موسیقی شما را مکث می کند و پس از بازگرداندن آنها دوباره آن را از سر می گیرید.

Airdots 2 SE

Airdots 2 SE

یکپارچه سازی عمیق با تلفن های MIUI شرکت وجود دارد که می تواند شارژ باتری هر گوشی و کیس را به شما نشان دهد. همچنین، اولین باری که کیس را باز می کنید، تلفن آنها را تشخیص داده و یکپارچه با آنها جفت می شود.

شیائومی Airdots 2 SE از همان ویژگی “لغو نویز محیطی” پشتیبانی می کند که مدل Airdots 2s دارد. این شیوه گفتن شیائومی برای قطع صدای مزاحم در تماس (با استفاده از دو میکروفون) است. با این حال هیچ اکتیو نویزکنسلینگی اینجا وجود ندارد.

نظر شما درباره شیائومی Airdots 2 SE چیست؟ به نظر من می تواند جذاب باشد و شاید حدود قیمتی زیر ۴۰۰ هزار تومان در کشور ما برای آن جذابتر هم باشد!

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yusef

درست زمانی که من ردمی ایرداتز خریدم این معرفی شده . اینم شانس ما

Amir galaxy

فک کنم این خیلی تر از ایرداتس بفروش برع

Amir galaxy

خیلی گرونتر*

Yusef

در حقیقت اینجا خیلی گرونه . اگر با دلار ۱۷ تومنی حساب کنیم میشه ۴۰۸ تومن . نمی دونم توی ایران طبق چه معیاری محاسبه میشه. خیلی از آشناهای ما شغلشون توی کویته و مدام میرن و میان به خاطر همین اکثر خریدای موبایل یا لوازم جانبی که با اینجا خیلی اختلاف داشته باشه رو به اونا میگم که از اونجا برام بیارند. ردمی ایرداتز الان ۳۶۰ تومنه اینجا

Amir galaxy

صحیح

Mahdi

جالبه هر بار ارزونتر میشن ولی تو ایران هر بار گرونتر

Finch

چقدر زشته
ردمی ایرداتز که اصطلاحا به هدفون درون گوشی معروف هست بهتره از نظر من

Mahdi

خب با این قیمت انتخاب های بهتری سراغ داری؟

Dr.Nazer

طراحیش عالیه…👌

Milad7

ظاهرش که بد نیست 🙂 باید دید عملکردش در چه حدیه

david2arc

نصف قیمت mi air 2 هست و کدک LHDC هم در گوشی های معدودی ارایه میشه . البته mi air 2 در کیفیت و شفافیت صدا بی نظیره من راضیم به شدددت.
این بیاد بازار جهانی، فروش “هدفون های کاملا بیسیم” رو متحول میکنه .

Amir galaxy

توی متن نوشته با قیمت زیر ۴۰۰ تومن خیلی جذاب میشه که فکر نکنم توی ایران عزیز همچین قیمتی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)