حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی Wing با فرم‌فکتور دو نمایشگره چرخان ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | ال‌جی

مدت‌زیادی است که طرح‌های دیوانه‌وار در دنیای موبایل‌های هوشمند ما کم تعداد شده‌اند اما ال جی همیشه یکی از برندهایی بوده که ریسک ارایه‌های این‌چنینی را به جان می خرد. امروز می بینیم که ال جی Wing با فرم‌فکتور دو نمایشگره چرخان ارایه خواهد شد. این طرح شاید شانس کمی برای به حقیقت پیوستن داشته باشد اما تصورش هم جالب است.

ال جی Wing

ال جی Wing

ال جی Wing

یک تلفن هوشمند جدید ال جی در گزارشات ظاهر شده است و یک تصویر (سوال برانگیز) به ما ایده ای می دهد که این تلفن چگونه می تواند به نظر برسد. دستگاه جدید ال جی با این نام کدگذاری شده است: WING و طراحی آن نشان می دهد که شکل آن شبیه حرف “T” است. چنین وسیله ای با نمایشگر مربعی ۴ اینچی که زیر دستگاه اصلی پنهان می شود و فرم فاکتور Dual Screen را به ارتفاعات جدید می برد. در حالی که این طرح صفحه نمایش جدید را نشان می دهد، صفحه اصلی به صفحه نمایش افقی تبدیل می شود.

این تصویر به وضوح (و به طرز وحشتناکی) ویرایش شده است، بنابراین شما باید این گزارش را با شک و تردید زیاد مرور کنید. دستگاه هنگام باز بودن به شکل T است و صفحه نمایش شبیه دو بال است که در کنار شکل اصلی باز می شوند و همین دلیل نامگذاری آن است. گفته می شود این دستگاه یک پردازنده ۷ سری Snapdragon را ارایه می کند و گفته می شود که به سنسور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده است.

ایده پشت نمایشگر کوچکتر و مربع (نسبت ابعاد 1:1) این است که ممکن است اطلاعات اضافی مربوط به صفحه اصلی (گفته شده 6.8 اینچ) ارائه دهد. نمونه ارائه شده توسط این گزارش قادر به ویرایش یک عکس یا ویدئویی است که در صفحه اصلی پیش نمایش است در حالی که کلیه کنترل ها و دستورات در صفحه ثانویه محفوظ است. یا تصور کنید که یک ویدیوی YouTube را در تمام صفحه مشاهده می کنید.

براساس گزارش ET News، ال جی در حال حاضر در مرحله توسعه این دستگاه است و قصد دارد تا آن را در نیمه دوم سال 2020 روانه بازار کند. LG قبلا توجه زیادی به گوشی های جدید ال جی Velvet خود جلب کرده است و ال جی نیز غریبه نیست که در معرض خطرهای بزرگی قرار بگیرد.

نظر شما درباره این ایده ال جی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir7090

خدایا توبه

Finch

بازم الجی شروع کرد به فرانک اشتاین بازی🙁

Finch

سلام آقای عطایی وقت بخیر
این قسمت کلا واسه گوشی مشکل داره و درست نمایش داده نمیشه
ممکنه به تعبیری چیزی بدید این قسمت رو؟🧡🧡
http://uupload.ir/files/2jqs_screenshot_۲۰۲۰-۰۵-۱۲-۱۲-۳۳-۰۵-۸۷۶_com.android.chrome.png

alone wolf

ببینین مثل قمار می مونه اگه بگیره پول خوبی درمی اره😏😏 ولی اگه شکست بخوره
یک شکست دیگه به کارنامه خیلی عااااالیش😞😞 اضافه میشه
من منتظر پیروزیشم ✌✌

bh974

شبیه w550 🙄🙄🙄

XPERIA 1MARK

دقیقا با این تقاوت که کیبورد گوشی با اصالت سونی سریWفیزیکی بود ولی اینجا لمسی و تمام صفحه هست

Milad7

ایده ی بدی نیست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)