حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز سونی WF-SP800N با ویژگی Noise Cancelling و عمر باتری عالی به قیمت ۲۰۰ دلار رسما معرفی شد

خب خبر جدید امشب این است که ایربادز سونی WF-SP800N با ویژگی Noise Cancelling و همر باتری عالی به قیمت ۲۰۰ دلار رسما معرفی شد. نمی توانم این را نگویم که پس از مدت‌ها فکر می کنم یک محصول “ارزنده” از سونی دیده ام که می تواند قیمت مناسبی ارایه کند تا شما بتوانید آن را جز انتخاب‌های خود قرار دهید. سونی همیشه محصولات باکیفیتی تولید می کند که به نظر من کمی در قیمت‌گذاری آن ها خیلی رقابتی عمل نمی کند. به هر صورت، ما امشب ایربادز سونی WF-SP800N را داریم، آ … درباره نام‌گذاری‌های پیچیده برای شما گفته بودم؟ حداقل این یکی عددش رند است!

ایربادز سونی WF-SP800N

ایربادز سونی WF-SP800N

ایربادز سونی WF-SP800N

این ایربادز سونی WF-SP800N است و با طراحی خاص خود می تواند حتی جذاب‌تر از چیزی باشد که می‌خواهد شبیه دیگری باشد. در این زمینه می توانم بگویم گلکسی بادز ایکس هم کاملا برای من جذاب است اما امشب شب ژاپنی‌هاست!

سونی به دلیل ارایه هندزفری‌های TWS با کیفیت بسیار خوب شناخته شده است، اما یکی از ویژگی های بدنام آنها اسامی آنهاست که به سادگی با برندهای دیگر قابل به خاطر سپردن نیست. در جایی که مارک های دیگر به دنبال نام های ساده هستند، سونی به سراغ نام هایی می رود که شبیه به شماره مدل ها هستند و این مربوط به جدیدترین ایربادزهای آن ها نیز هست که با عنوان Sony WF-SP800N به بازار عرضه می شوند. به هر صورت!

سونی WF-SP800N ایبادزهای TWS با قابلیت نویزکنسلینگ مجهز هستند که به خصوص برای ورزش طراحی شده اند. این محصول گوشی دارای قوس برای راحتی بیشتر، طراحی برجسته در قسمت بیرونی و دارای رتبه IP55 هستند، به این معنی که در برابر عرق و پاشش مقاوم هستند. رنگ های آبی ، سیاه و نارنجی برای آن در نظر گرفته شده است که می تواند تنوع خوبی باشد.

سونی می گوید WF-SP800N از فن آوری دیجیتال برای جلوگیری از ورود صدای محیط به گوش شما استفاده می کند تا هنگام ورزش و یا به طور کلی محیط شما را کاهش دهد. همچنین یک ویژگی به نام Quick توجه وجود دارد که به شما امکان می دهد با نگه داشتن یکی از گوشی ها، به طور موقت حجم آنچه را که گوش می دهید کاهش دهید تا بتوانید صدای پس زمینه را بشنوید.

همچنین هدفون گوش دارای یک کنترل صدای انطباقی است که به طور خودکار آنچه را که در آن هستید تشخیص می دهد و تنظیمات صدای محیط را تنظیم می کند. همچنین یک اپلیکیشن برای iOS و Android در دسترس است که به شما امکان می دهد لغو نویز را تنظیم کنید و تنظیمات اکولایزر را تنظیم کنید.

عمر باتری عالی

سونی WF-SP800N دارای کنترل لمسی برای پاسخگویی به تماسها، تماس با دستیار Google و کنترل پخش است. سونی می گوید باس اضافی نیز دارد. عمر باتری ۹ ساعت با حالت روشن حذف نویز و ۱۳ ساعت بدون آن است. این یک عمر باتری بی نظیر است که باید ببینیم آیا سونی واقعا آن را ارایه می کند یا نه؟

همراه با کیس عمر باتری به ترتیب ۱۸ ساعت و ۲۶ ساعت افزایش می یابد که این عجیب است، یعنی کیس فقط یک بار آن ها را شارژ می کند! همچنین پشتیبانی از شارژ سریع وجود دارد که پس از تنها ۱۰ دقیقه شارژ، ۶۰ دقیقه زمان پخش را فراهم می کند.

سونی این ایربادزهای “سخت‌نام” (!) را با سه جفت گوشی سیلیکون در اندازه های مختلف، یک جفت پایه قوس و یک کابل USB Type-C برای شارژ ارایه می کند. قیمت آن 199.99 دلار است و برای خرید در آمازون و از وب سایت سونی در دسترس است.

نظر شما درباره سونی WF-SP800N چیست؟ برای من جذاب هستند!

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

👍😳 عالیه
ولی قیمتش بالاست

Finch

بد نیست
قیمتش بالا هست.

Milad7

زیاد زیبا نیست 🤨

XPERIA MARK

میلاد جان کدوم ایربادز از کدوم کمپانی را زیباتر از این میدونی؟

Mahdi

اپل و نوکیا

Milad7

ایرپاد اپل

Milad7

البته سونی کارش درسته من هم نگفتم این ایربادز بد هست گفتم یه مقدار زشت هستش

مرسی سونی
سونی سابقه ی درخشانی در محصولات صوتی داره و مطمئناً این ایربادز هم از این قاعده مستثنی نیست .
این محصول از گلکسی بادز پلاس ۵۱ دلار گرون تره اما میتونه از کیفیت بالاتری چه در پخش صدا و چه در متریال ساخت برخوردار باشه و نسبت به اپل ایربادز پرو هم ۴۹ دلار ارزون تره …

در حال حاظر همون خبرهایی بوده که تا به حال ازش منتشر شده مثل طرح های کانسپت و ادیت شده برای نمایشگر بدون زائده و طراحی قاب پشتی و ماژول دوربین مشابه اس ۲۰ اولترا با این تفاوت که چه در قاب جلویی چه در قاب پشتی سری نوت همیشه گوشه های تیزتری نسبت به سری اس داشته و همچنین خبرهایی که راجع به چیپست ارتقاء یافته ی اگزینوس ۹۹۱ یا ۹۹۲ عنوان شده که یه مدلش حافظه ی ۱۶ گیگ از نوع UFS 3.1 داره. ولی خبرهای جدید پیرامون سری نوت ۲۰ فعلاً چیزی در دسترس نیست. اما در مورد ظرفیت باتریش حدس خودم اینه ؛ از اونجایی که پارسال اس ۱۰ 5G با نمایشگر ۶.۷ اینچ باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر داشت و نوت ۱۰ پلاس به دلیل پانچ هول کوچیکتر و گوشه های تیزه نمایشگر و حاشیه ی پایینه کمتر نمایشگر ۶.۸ اینچ داشت ، با وجود ابعاد مشابه اس ۱۰ ۵G اما به جهت فضای اشغال شده توسط قلم s-pen ظرفیت باتریش به ۴۳۰۰ میلی آمپر تقلیل پیدا کرد . پس میشه طبق همین استدلال نتیجه گیری کرد که نوت ۲۰ اولترا با ابعاد تقریباً برابر با اس ۲۰ ا‌ولترا ، یک دهمه اینچ نمایشگره بزرگتری نسبت به ۶.۹ اینچ اس ۲۰ اولترا داره یعنی دقیقاً میشه ۷ اینچ و ظرفیت باتریش هم احتمال داره به همون دلیل که گفتم بشه ۴۸۰۰ میلی آمپر .

من فقط منتظرم ببینم گوشی با چه نوع‌پنلی ارائه میشه و پردازشگرش چیه
خبرایی هست که میگه سامسونگ میخاد از پنل جدید SAMoled رونمایی کنه

XPERIA MARK

عالی،واقعا به همون اندازه که از نظر طراحی زیبا و منحصر به فرد هستن(زیباتر و بهتر از ایربادز اپل هستن)کارامد بیشتر و با دوام و با کیفیتی دارن
فقط تنها مشکلی که دارن نحوه نامگذاریشون هست
یه جایی تو یکی از بررسی های ایربادز سونی خونده بودم گفته بود اگه سونی مشکل نامگذاری پیچیده هندزفری و هدفون و خصوصا ایربادز حل کنه دیگه کسی سراغ ایربادز اپل نمیره

hamid reza

سونی هرچی تو این زمنیه بزنه عالیه صوتی تصویری سونی عالیه تلویزیون هاش کنسول هاش و هدفون هاش و حتی دوربین های dslr ش همشون رو دوست دارم اصلا اسم سونی خودش کیفیت میاره من یه هندزفری سونی دارم 7 ساله کار میکنه و سیمش معیوب نشده درصورتی که چندین هندزفری اورجینال برند های دیگه رو داشتم که زود خراب شدن
کاش سونی تو گوشی هاش هم مصمم بود عالی میشد یاد سری زد بخیر

😁

سایت خرید مطمعن چی پیشنهاد میدید 🤔

Finch

هما تلکام
دیجی کالا
ویزکالا
موبایل آبی
بارثا شاپ

😁

سلام خرید و تجربه خرید دیگران داشتی؟ با تشکر از شما 😎

Finch

اره بیشتر از ۱۰ بار از ویزکالا و یه بار از موبایل آبی
البته از دیجی گوشی نخریدم بیشتر کفش و این چیزا
از هماتلکام هم یکی از بچه ها سامسونگ خرید ، تحویل ۴۸ ساعته بود
بارثاشاپ هم تو گروه زیاد ازش خرید کردن اونایی که پاس دارن

😁

ممنون☺🌷

Mahdi

اوه خیلی نارنجی

aydin274

به نظر خیلی خوب میاد اما اندازش یکم بزرگه اگر خوب رو گوش نشینه راحت جدا میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)