حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز گیمینگ سونی InZone Buds با قیمت ۲۰۰ دلار رسما معرفی شد: عمر باتری ۱۲ ساعتی و تاخیر کم ۳۰ میلی‌ثانیه‌ای

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | سونی، لوازم جانبی

پس از رونمایی از پلی استیشن ۵ اسلیم حالا نوبت به یک ایربادز مناسب برای کنسول بازی این برند ژاپنی است. ایربادز گیمینگ سونی InZone Buds با قیمت ۲۰۰ دلار رسما معرفی شده که عمر باتری ۱۲ ساعتی و تاخیر کم ۳۰ میلی‌ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد. البته شما می‌توانید این ایربادز را با هر دستگاهی استفاده کنید اما سونی آن را با هدف گیمینگ طراحی کرده است.

ایربادز گیمینگ سونی InZone Buds

سونی به تازگی از ایربادز ۲۰۰ دلاری خود با نام InZone Buds پرده برداشته است که اولین ایربادز بی‌سیم متمرکز بر گیمینگ این برند خواهد بود. این شرکت می‌گوید محصول جدیدش برای بهینه‌سازی عمر باتری و انتقال صدا با کمترین میزان تأخیر ممکن طراحی شده‌اند. شما می‌توانید با یک بار شارژ تا ۱۲ ساعت ممتد موسقی گوش کنید و تاخیر انتقال صدا به ۳۰ میلی‌ثانیه کاهش یافته است.

ایربادز سونی InZone Buds از محصولات مختلفی از جمله PS5، رایانه‌های شخصی و موبایل‌ها پشتیبانی می‌کند. برای تجربه گیمینگ بهتر شما با استفاده از دانگل USB-C که درون قاب شارژر دستگاه قرار دارد متصل خواهید شد، چرا که در صورت استفاده از این دانگل تأخیر به زیر 30 میلی ثانیه کاهش می‌یابد.

البته InZone Buds از بلوتوث LE Audio نیز پشتیبانی می‌کند، که اگر یک گوشی اندرویدی جدید داشته باشید، می‌تواند برای‌تان مفید باشد.

سونی تمرکز خاصی روی بازاریابی قابلیت‌های صدای فضایی 360 این ایربادز دارد. با این حال باید بدانید که برای همه‌جانبه‌ترین تجربه صوتی به چند مرحله تنظیمات (و نرم‌افزار) نیاز دارد.

ایربادز InZone Buds به گونه‌ای طراحی شده که در بازه‌های طولانی بازی راحت باشید و هنگام ورود به گوش شما حداقل فشار را بر روی گوش شما ایجاد کند. در هنگام خرید با چهار مجموعه از نوک سیلیکونی نرم (شامل اندازه بسیار کوچک) ارائه می شود.

همچنین سونی می گوید که از همان معماری صوتی Dynamic Driver X ایربادز WF-1000X در این محصول جدید خود استفاده می کند.

همانطور که گفتیم مطمئناً می توانید از InZone Buds برای موسیقی و سایر سرگرمی‌های غیر از بازی استفاده کنید، اما آنها برای این کار تنظیم نشده‌اند. در هر صورت، شما همچنان حالت‌های حذف فعال نویز و صدای محیط را برای موقعیت‌هایی که ممکن است بخواهید از هر یک از این‌ها استفاده کنید، خواهید داشت.

نظر شما درباره ایربادز گیمینگ جدید سونی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)