حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز سونی WF-C500 و هدفون WH-XB910N رسماً معرفی شدند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سونی، گجت‌های پوشیدنی

کمپانی سونی و عملکرد این برند ژاپنی در بحث محصولات صوتی، در میان کاربران شناخته شده است. سونی در تولید محصولات صوتی بی سیم نیز فعالیت دارد. به تازگی، ایربادز سونی WF-C500 و هدفون WH-XB910N رونمایی شده‌اند. در ادامه با معرفی این محصولات جدید، با ما همراه شوید.

مشخصات فنی و قیمت ایربادز سونی WF-C500 و هدفون WH-XB910N با قابلیت حذف نویز

سونی آخرین بار از ایربادز WF-1000XM4 رونمایی کرده بود. این ایربادز، از کدک LDAC پشتیبانی می‌کند.

 

ایربادز سونی WF-1000XM4 با پشتیبانی از LDAC رسماً معرفی شد

 

به گفته Android Authority، سونی به تازگی از اعضای جدید هدفون‌های بی سیم و ایربادزهای کاملاً بی سیم خود رونمایی کرده است. این مدل‌ها، WF-C500 و WH-XB910N هستند.

هدفون WH-XB910N سونی، به شما امکان این را می‌دهد تا بتوانید صدایی با باس بالا را در هر سناریویی تجربه کنید. اما این هدفون، تنها مختص دوست داران باس صدا نیست. بلکه این محصولات، دارای آرایه میکروفون پیشرفته جدیدی هستند. به وسیله این محصولات، می‌توان تماس‌های کنفرانسی کم نقصی را برقرار کرد. ایربادز سونی WF-C500 هم از فناوری DSEE این کمپانی ژاپنی استفاده می‌کند. اما DSEE چیست؟

هدفون WH-XB910N سونی، از ویژگی کنترل لمسی برخوردار است. همچنین قابلیتی در آن موجود است که به کاربر اجازه می‌دهد تا دو دستگاه را به صورت همزمان به هدفون خود متصل کند. مانند بسیاری دیگر از هدفون‌های سونی، WH-XB910N نیز از قابلیت‌هایی از جمله Google Fast Pair و Swift Pair پشتیبانی می‌کند. به لطف این قابلیت‌ها، می‌تواند بدون وقفه به دستگاه‌های اندرویدی و ویندوزی اتصال یافت.

جالب است که بدانید عمر باتری هدفون تازه وارد سونی با فعال بودن ویژگی حذف نویز فعال، حدوداً ٣٠ ساعت است! سونی ادعا می‌کند که تنها با ١٠ دقیقه شارژ کردن WH-XB910N، می‌توان ۴.۵ ساعت به موزیک گوش فرا داد.

پس از هدفون جدید سونی، نوبت به ایربادز آن می‌رسد. ایربادز جدید سونی، از فرمان‌های لمسی پشتیبانی می‌کند. دسترسی به دستیار دیجیتال در این ایربادز فراهم است. سونی می‌گوید که این ایربادز جدید، به تنهایی از ١٠ ساعت عمر باتری برخوردار است. اما با احتساب ظرفیت باتری کیس شارژ، ١٠ ساعت عمر باتری دیگر در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین ژاپنی‌ها اعلام کرده‌اند که با ١٠ دقیقه شارژ کردن Sony WF-C500، می‌توان ۶٠ دقیقه با آن به گوش دادن موسیقی پرداخت.

ایربادز سونی WF-C500

مانند ایربادز WF-1000XM4، این ایربادز جدید نیز از استاندارد مقاومت در برابر قطرات IPX4 بهره می‌برد. بنابراین، می‌توان در حین ورزش نیز این ایربادز را در گوش قرار دارد. ایربادز جدید سونی، مجهز به تراشه‌ای اختصاصی است که صدا را به طور همزمان به گوشی چپ و راست هدایت می‌کند. بنابراین، احتمالاً شما متوجه تأخیر زیادی در پاسخگویی صوتی ایربادز سونی WF-C500 نخواهید شد. همان طور که در ابتدای نیز گفتیم، ایربادز WF-C500 از ویژگی اختصاصی سونی 360 Reality Audio پشتیبانی می‌کند. اما این امر، مستلزم استفاده از سرویس‌هایی از جمله Deezer و یا Tidal خواهد بود.

ایربادز سونی WF-C500

اما قیمت این هدفون و ایربادزهای جدید از چه قرار است؟ سونی اعلام کرده است که هدفون WH-XB910N با قیمت ٢۴٩.٩٩ دلار از امروز آماده پیش فروش است. ایربادز WF-C500 نیز با قیمت ٩٩.٩٩ دلار وارد این فاز شده است.

نظر شما در مورد قابلیت‌های ایربادز و هدفون جدید سونی چیست؟ شما کدام یک را به دیگری ترجیح می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️