حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی بادز ایکس با ویژگی حذف نویز ارایه خواهند شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سه هفته پیش برای اولین بار Galaxy Buds X سامسونگ را با هم دیدیم. گلکسی بادز ایکس طراحی کاملا جدیدی دارد که تا کنون در محصولات برندهای رقیب دیده نشده و این برای ما قابل احترام است. امروز خبر جدیدی می رسد و می گوید که گلکسی بادز ایکس با ویژگی حذف نویز ارایه خواهند شد.

گلکسی بادز ایکس

برکسی پوشیده نیست که سامسونگ در حال کار روی جانشین مناسب گلکسی بادز پلاس به نام Galaxy Buds X است. البته شاید هر دو ایربادز جدید همراه باهم ارایه شوند، اما با توجه به قیمت شایعه حدود ۱۴۰ دلار ما گمان می کنیم که گلکسی Buds X جایگزین نسل قدیمی شود. همچنین باید بدانید که برای این قیمت ویژگی جذابی هم همراه دارد.

گلکسی بادز ایکس

گلکسی بادز ایکس

به هر حال ، با توجه به لیست دفتر ثبت اختراعات ایالات متحده Galaxy Buds X قابلیت حذف نویز فعال یا Active Noise Canceling را ارائه می دهد که در قیمت کمتر نسبت به AirPods Pro و Pixel Buds 2 به دست کاربران خواهد رسید. این طراحی همچنین از نظر رندرهای منتشر شده از یک ماه پیش کمی جالب به نظر می رسد.

سامسونگ هم اکنون در مرحله آزمایش این طرح‌ قرار دارد؛ بنابراین شاید پیش از معرفی در طراحی آن تغییراتی اعمال کند. طراحی این ایرباد به گونه‌ای بوده که کاملا درون گوش قرار می‌گیرد و برخلاف گلکسی بادز پلاس، برجستگی بیرون گوش ندارد.

سامسونگ تصمیم گرفته بجای سری‌های قابل تعویض، از طراحی مشابه با کانال گوش استفاده کند. این سبک طراحی باعث استفاده راحت‌تر از این ایرباد شده و آسیبی به گوش کاربر وارد نمی‌کند.

یکی از مشکلات مربوط به این سبک طراحی، ورود نویز به گوش کاربر است. در صورتی که سری لاستیکی محکم درون گوش قرار می‌گیرد و مانع از ورود صدای محیط به گوشی می‌شود. شاید سامسونگ با استفاده از نرم افزار و جمع آوری اطلاعات توسط میکروفن‌ها بتواند به چنین مشکلی غلبه کند.

این ایرباد بی‌سیم جدید ابعادی نزدیک به ۲.۸ سانتی‌متر داشته و شماره مدل SM-R180 برای آن درنظر گرفته شده. سامسونگ محصول آینده خود را به سه میکروفن برای تماس‌ها و حذف نویز به همراه دو پخش‌کننده مجهز می‌کند. یکی از این اسپیکرها با کانال بیرونی جفت شده و به عنوان ساب‌ووفر کار می‌کند.

با توجه به انتشار این مطالب از دفتر ثبت اختراعات ایالات متحده امریکا می توان گفت که باید به زودی منتظر گلکسی بادز ایکس باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aydin274

امکان نداره مثل هندزفری های تو گوشی حذف نویز انجام بده تازه اگر حذف نویز فعال داشته باشه باتریش نهایت 2 ساعت باشه. به نظر به درد نخور میاد با قیمت نجومی

Amir

این دیدگاه به نظر من اشتباهه سامسونگ میاد با عمر ۲ ساعته میزنه صددرصد بیشتره امیدوارم قیمت خوبی داشته باشه هرچند من فن شیا هستم⁦✌️⁩⁦✌️⁩

Milad7

چقدر زشته 😐 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)