حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی ایربادز پلی استیشن را با قابلیت نویزکنسلینگ معرفی خواهد کرد؟

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | سونی، شایعات، لوازم جانبی

تلاش احتمالی سونی برای ساخت PlayStation Earbuds ممکن است به مرحله مهمی رسیده باشد چرا که تاییدیه آن‌ها برای فروش توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) صادر شده است. آنطور که گفته می‌شود احتمالا خیلی زود سونی ایربادز پلی استیشن را با قابلیت نویزکنسلینگ معرفی خواهد کرد.

ایربادز پلی استیشن

پیش از هر چیز باید بدانید که تصویر بالا یک رندر غیررسمی است و هنوز هیچ ایده‌ای نداریم که طراحی ایربادز پلی استیشن چه طراحی خواهد داشت.

ثبت یک ایربادز جدید توسط سونی در FCC ممکن است با توجه به جدیدترین رویداد مهم محصولات صوتی آن، غیرضروری به نظر برسد. با این حال شاید این ایربادز خط جدیدی از محصولات پرچمدار سونی باشد زیرا هدف خاصی طراحی شده است. طبیعتا این هدف پلی استیشن ۵ باید باشد.

با وجود عدم امکان اتصال بلوتوث این کنسول بازی سونی، به نظر می‌رسد ایربادز جدید سونی واقعاً برای برند پلی‌استیشن در نظر گرفته شده است، زیرا به عنوان یک «هدست گیمینگ بی‌سیم با قابلیت حذف نویز» توصیف می‌شود.

مدل عددی ثبت شده برای این ایربادز عبارت است YY2977 و یک محصول جانبی دیگر با عنوان “فرستنده گیرنده USB” با مدل YY2980 نیز در کنار آن و در FCC ثبت شده است.

هنوز مشخص نیست که که ایربادز چه زمانی و با چه مشخصات یا طراحی ارائه می‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ایده عرضه ایربادز با برند پلی استیشن می‌تواند برای کاربران جذاب و برای سونی پول‌ساز باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)