حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Y5p با مدیاتک Helio P22 و طراحی سنتی به قیمت ۱۲۵ یورو رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | هواوی

هواوی Y6p را باهم شناختیم و حالا نوبت به دستگاهی اقتصادی تر از آن یعنی Huawei Y5p است. هواوی Y5p با مدیاتک Helio P22 و طراحی سنتی به قیمت ۱۲۵ یورو رسما معرفی شده و آن را می توان دقیقا نسخه سنتی‌تر Y6p دانست چرا سخت افزاری پردازشی آن خیلی تفاوتی ندارد اما در تعداد دوربین و طراحی نمایشگر متفاوت است.

هواوی Y5p

هواوی Y5p از یک صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی با رزلوشن HD و پنل IPS ارایه می شود. این نمایشگر با وجود نداشتن ناچ اما نسبت تصویر ۱۸:۹ دارد و حاشیه کلی آن کمتر از گوشی های سنتی چند سال پیش است.

در حالی که شاید فکر کنید درون قاب مربعی دوربین اصلی هواوی وای ۵ پی شلوغ تر از این حرف ها باید اما فقط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED وجود دارد. بله، آن دایره دیگر تزئینی است! برای دوربین سلفی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی را داریم که تنها در لبه بالای نمایشگر نشسته است.

گوشی اقتصادی Huawei Y5p از پردازنده Helio P22 و یک ترکیب حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی و حافظه رم ۲ گیگابایتی استفاده می کند. از نظر حافظه داخلی و حافظه رم شاهد یک رتبه افت نسبت به Y6p هستیم.

هواوی Y5p

هواوی Y5p

برای ذخیره انرژی از یک باتری ۳۰۲۰ میلی آمپری استفاده شده است. این باتری با پورت Micro USB شارژ می شود و سرعت شارژ آن مشخص نیست. پشتیباتنی از مموری کارت microSD نیز اینجا هست.

در بخش نرم افزاری این جا هم خبری از خدمات گوگل پلی نیست و رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ به همراه خدمات موبایل هواوی یا HMS ارایه می شود.

همانطور که گفتیم قیمت هواوی وای ۵ پی برابر ۱۲۵ یورو است که این دستگاه هم در پیش فروش ۴۰ یورو تخفیف دارد. نظر شما درباره این دستگاه اقتصادی هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir

چه عجب به مدیاتک رو اورد میتونست از کایرین ۶۵۹ استفاده کنه

HOSEIN

کنجکاوم طرح بعدی چینش دوربینای برندایی مثل پیکسل و آیفون چه شکلیه

The Destroyer

آیفون چینش دوربیناش طبق شایعات مثل آیفون‌های ۲۰۱۹ هست فقط یه سنسور Lidar هم بهش اضافه میشه… یعنی باز هم کادر مربعی دارن… اما برای پیکسل هنوز مشخص نیست

Atta_h

واقعا باید این هواوی سرش به جایی خورده باشه تو که سرویس های گوگل نداری حداقل قیمتاتو بیار پایبن فکردکردی چی میفروشی خیلی به خودش اطمینان داره با اون رابط کاربری داغون ونچسبش آدمو از گوشی بیزار میکنه دوستان خداوکیلی خودتون قضاوت کنید این پردازنده دوسال پیش شیائومی روی ردمی ۶ صددلاری استفاده کرده بود حالا دیگه بعد از دوسال اصلا زشته بخوای این پردازنده رو استفاده کنی اونم با این قیمت …الان خیلیا میان میگن تحریمه پردازنده نداره ..خوب اگه تحریمه پردازنده بدرد بخور برای پایین رده هاش نداره گوشی اینقدر تولید نکنه یا لامصب قیمتشو بیار پایین هواوی ارزشش نصف برندای دیگه یعنی باید این گوشی نصف این قیمت بده بخاطر نداشتن گوگل و پردازنده بدردنخور یه ذره از realme یاد بگیر واقعا ای ولا داره اگه realmeتو ایران بود هیچکس پول بابت گوشیای بدردنخور هواوی نمیداد

Dr.Nazer

هیجان‌انگیز بود، هیجان‌انگیزتز شد…😂

Vito

سلام miui12 چه موقع منتشر میشه؟؟

m.b

دو ماه دیگه برای پرچمدار ها و یکم دیرتر برای گلوبال…

bh974

این همون آنر 9 اسه چند روز پیش معرفی شد طراحیش خیلی قدیمیه خدمات گوگلم نداره واقعا نمی ارزه

Milad7

عجب پنلی 😐 از اوناست که بغل به صفحه نمایش نگاه کنی هیچی نمیبینی!

Atta_h

ریلمی c2s با قیمت 43 دلار ازروی هواوی رد شده یعنی چطوری روشون شد این گوشی زاقارت با این قیمت معرفی کنن یعنی با این وضع هواوی و گوشیای مذخرفش و رابط کاربری آشغالش آیا کسی هم هست که روش بشه از هواوی طرفداری کنه فن هواویا برید قیمتای ریلمی یا ردمی رو نگاه کنید تو پایین ردهها ومیانرده ها یاامکاناتشون …تف به شرفت هواوی هرروز پرروتر از دیروز میای اشغال معرفی میکنی کایرین 710 ت بس نبود حالا دیگه بند کردی به p22 ….کاش این هواوی گوشی نمیزد بجاش گوشیای ریلمی یا شیا اینجا نمایندگی داشتن مثل همین هواوی جشنواره میذاشتن چی میشد حالم از اسم هواوی بد میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)