حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Y6p با مدیاتک Helio P22 و بدون GMS به قیمت ۱۵۶ یورو رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

هواوی چندین میان رده جدید معرفی کرده و امروز در این مطلب می خواهیم با هواوی وای ۶ پی آشنا شویم. هواوی Y6p با مدیاتک Helio P22 و بدون GMS به قیمت ۱۵۶ یورو رسما معرفی شد که با دوربین اصلی سه گانه توجه کاربران را می تواند به خود جلب کند.

هواوی Y6p

هواوی Y6p از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با ناچ قطره‌طور استفاده می کند و وضوح تصویر HD+ را دارد. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در این ناچ قرار دارد. برای دوربین اصلی شاهد یک دوربین سه گانه هستیم. سه دوربین عقب به ترتیب شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین زاویه دید عریض 5 مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج می شود.

مجهز به پردازنده مدیاتک Helio P22، حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است. همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری داخلی نیز وجود دارد. همچنین یک اسکنر اثر انگشت خازنی نیز وجود دارد.

هواوی Y6p

هواوی Y6p

هواوی Y6p با رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید ۱۰ ارایه شده است. همانطور که حدس می زنید، فاقد GMS است و از HMS (سرویس موبایل هوآوی) پشتیبانی می کند.

در رنگبندی هواوی وای ۶ پی سه رنگ وجود دارد: سبز زمردی، بنفش فانتوم و سیاه نیمه شب. قیمت این دستگاه ۱۶۵ یورو مشخص شده است که در پیش فروش آن ۴۰ یورو تخفیف وجود دارد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خیلی گرونه این دیگه چه وضعشه اصلا بلد نیست قیمت گذاری کنه

Atta_h

واقعا باید این هواوی سرش به جایی خورده باشه تو که سرویس های گوگل نداری حداقل قیمتاتو بیار پایبن فکردکردی چی میفروشی خیلی به خودش اطمینان داره با اون رابط کاربری داغون ونچسبش آدمو از گوشی بیزار میکنه دوستان خداوکیلی خودتون قضاوت کنید این پردازنده دوسال پیش شیائومی روی ردمی ۶ صددلاری استفاده کرده بود حالا دیگه بعد از دوسال اصلا زشته بخوای این پردازنده رو استفاده کنی اونم با این قیمت …الان خیلیا میان میگن تحریمه پردازنده نداره ..خوب اگه تحریمه پردازنده بدرد بخور برای پایین رده هاش نداره گوشی اینقدر تولید نکنه یا لامصب قیمتشو بیار پایین هواوی ارزشش نصف برندای دیگه یعنی باید این گوشی نصف این قیمت بده بخاطر نداشتن گوگل و پردازنده بدردنخور یه ذره از realme یاد بگیر واقعا ای ولا داره اگه realmeتو ایران بود هیچکس پول بابت گوشیای بدردنخور هواوی نمیداد

bh974

افتضاحه

Milad7

چون مدیا تکه ارزش نداره…

online_wireless

درسته قیمتش پایینه ولی سخت افزارش واقعا خیلی ضعیفه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)