حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت ویندوز ۱۰ ایکس برای دستگاه های با یک نمایشگر متمرکزتر می شود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | Windows، سیستم عامل، مایکروسافت

هفت ماه پیش بود که ویندوز ۱۰ ایکس (Windows 10X) برای دستگاه های ویندوزی با دو نمایشگر معرفی شد. در حالی که این سیستم عامل برای دستگاه هایی با دونمایشگر طراحی شده بود حالا خبر می رسد که مایکروسافت ویندوز ۱۰ ایکس برای دستگاه های با یک نمایشگر متمرکزتر می شود.

مایکروسافت ویندوز ۱۰ ایکس

کامپیوترهای دارای دو صفحه نمایش درراه هستند، اما شاید به آن شدتی که مایکروسافت برای اولین بار فکر می کرد. این شرکت در ابتدا قصد داشت ویندوز ۱۰ ایکس را در کنار سخت افزار جدید یعنی سرفیس نئو (Surface Neo) در این فصل تعطیلات ارایه کند. با این حال، شایعات مربوط به ماه گذشته حاکی از آن است که نسخه دو-نمایشگره این سیستم عامل -که به طور خاص برای تلفن ها، تبلت ها و لپ تاپ ها با دو صفحه طراحی شده بود- تا سال 2021 به تعویق افتاده است.

منو استارت جدید ویندوز ۱۰ ایکس (Windows 10X) بدون کاشی زنده ارایه شد

این تاخیر به آن دلیل است که بعید به نظر می رسد دستگاه های دارای صفحه دوتایی آماده ارسال شوند. انتشار یک پست وبلاگ از مدیر ارشد محصولات مایکروسافت نشان می دهد که این شرکت امیدوار است در این بین ویندوز 10X را به دستگاه های تک صفحه ای منتقل کند.

آقای Panos می گوید:

“با ویندوز 10X ما قابلیت انعطاف پذیری را طراحی کرده ایم و این انعطاف پذیری ما را قادر ساخته است تا تمرکز خود را به سمت دستگاه های تک صفحه ای ویندوز 10X که ابری-محور هستند را مورد توجه قرار دهیم تا به مشتریان ما کمک کند تا به شیوه های جدید کار کنند، یاد بگیرند و بازی کنند. این دستگاه های تک صفحه نمایش اولین ارایه ویندوز ۱۰ ایکس است که ما به مشتریان خود تحویل می دهیم و ما به دنبال لحظه ای مناسب هستیم تا همراه با همکاران تولیدکننده سخت افزار، دستگاههای دو صفحه ای را به بازار عرضه کنیم.”

ویندوز ۱۰ ایکس (Windows 10X) برای لپتاپ های عادی هم اریه خواهد شد

مشخص نیست که مزایای ویندوز ۱۰ ایکس برای دستگاه های تک صفحه ای چه مواردی می تواند باشد، با توجه به اینکه این سیستم عامل عمدتا برای دو صفحه طراحی شده است، ویندوز 10X ظاهرا ساماندهی و تعامل با ویندوز در دو صفحه را برای کاربران ساده تر خواهد کرد، ضمن اینکه ایجاد برخی تغییرات برای دستگاه‌های قابل حمل کمک می کند تا مصرف انرژی خود را بهتر مدیریت کنند. گفته می شود، ویندوز 10X ممکن است در نهایت در سال 2020 عرضه شود البته نه به شکلی که در ابتدا مایکروسافت تصور کرده بود.

نظر شما چیست؟ منتظر ویندوز ۱۰ ایکس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

دوستان یه سوال داشتم
کسی اینجا میدونه که آیا آیفون‌های سری ۱۲ همگی از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی میکنن یا اینکه فقط محدود به مدل پرو و پرو مکسه؟.‌..

1234567890

سلام. ببخشید دکتر جان دکتر واعظ رو نمیدونی کجاست چند وقته منتظرشم.
من رو اگر یادتون نمیاد دکتردیم سابق هستم. همون زمان که تو سایت جمع دکترها تشکیل داده بودیم. خیلی دنبال ایشونم.

Dr.Nazer

هستش توی سایت که! دیر به دیر کامنت میذاره
اسمش ⩔ ئه.

برای اطلاعات بیشتر به آیدی @Dr_Nazer11 در تل‌.گرام مراجعه نمائید😁

Milad7

فعلا که همه چیز در حد شایعه اس…

Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)