حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس نئو (Surface Neo) مایکروسافت رسما معرفی شد: رویای دستگاه ویندوزی تاشو

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، مایکروسافت

سرفیس نئو (Surface Neo) مایکروسافت در جهت تحقق رویایی دستگاه ویندوز تاشو رسما معرفی شد. سرفیس نئو به دو نمایشگر مجهز شده و مایکروسافت برای آن سیستم عامل ویندوز ۱۰ ایکس (Windows 10X) را در نظر گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره سرفیس نئو صحبت کنیم.

سرفیس نئو

سرفیس نئو

سرفیس نئو

نزدیک به ۱۰ سال پس از انتشار گزارش ها در رابطه با توسعه یک محصول با نمایشگر دوگانه توسط مایکروسافت، این شرکت در نهایت از آن رونمایی کرد. سرفیس Neo مایکروسافت این محصول متفاوت و جذاب بوده که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ ایکس بهره می برد. این دستگاه در تعطیلات آینده وارد بازار می شود.

سرفیس نئو مایکروسافت یک محصول مفهومی بوده و هنوز طراحی آن نهایی نشده است. این دستگاه به جای یک نمایشگر، از دو صفحه نمایش بهره می برد. در حال حاضر گوشی هایی مانند هواوی میت X دارای یک صفحه نمایش هستند که خم می شود. قدرت سرفیس Neo مایکروسافت را پردازنده اینتل تامین می کند و هر یک از بخش های آن تنها 5.6 میلی متر صخامت دارد. از این محصول می توان به صورت یک لپ تاپ نیز استفاده کرد به گونه ای که یکی از نمایشگرهای آن، حکم کیبورد را پیدا می کند.

سرفیس نئو

سرفیس نئو

پردازنده اینتل Lakefield برای این محصول در نظر گرفته شده که یک پردازنده هیبریدی است. این تراشه دارای نسل یازدهم موتور گرافیکی بوده که برای نمایشگر دوگانه توسعه پیدا کرده است. همانطور که در بالا گفته شد، کاربران می توانند در تعطیلات ۲۰۲۰ این دستگاه را خریداری کنید.

نظر شما درباره سرفیس نئو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

این بهترین دستگاهی بود که معرفی کرد.

نیما عرفانی

یکی این دیوایس یکی سرفیس لپ تاپ ۳ برای من جذابیت بیشتری داشتن تا بقیه .
سرفیس نئو رو میشه به نوعی شاهکار طراحیِ مایکروسافت نامید.
امیدوارم رو اصلی ترین بخشش یعنی یکپارچگیِ سخت افزار و نرم افزار این دستگاه حسابی کار کرده باشه که ضعف در این بخش می‌تونه پاشنه آشیل این نوع از طراحی تلقی بشه.

Milad7

خخخ نئو را از سامی اسکی رفته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)