حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع اوپو برای کیبرد QWERTY فیزیکی متصل شونده به موبایل

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اوپو، حق اختراع

زمانی برندی مثل بلک بری یکی از دلایل فروش اصلی برخی محصولاتش همین کیبرد فیزیکی QWERTY بود. این ویژگی جذاب که البته شخصا خودم به آن اعتقاد ندارم اما برای برخی کاربران جذاب است. اگر شما هم از آن دسته هستید باید بگویم که حق اختراع اوپو برای کیبرد QWERTY فیزیکی متصل شونده به موبایل برای شماست.

حق اختراع اوپو

تلفن های هوشمند با صفحه کلید QWERTY فیزیکی واقعا حدود سال های ۲۰۰۵ میلادی و حتی تا همین اواخر محبوب بودند. با این حال، آنها با ورود تلفن های هوشمند لمسی، ارتباط خود را را کاربر از دست داده اند. در طول سالهای گذشته، ما معتقدیم که بلک بری تنها شرکتی بود که به مزایای صفحه کلیدهای فیزیکی نسبت به راه حلهای صفحه لمسی اعتقاد داشت.

ما همچنین شاهد راه حل های فرانکنشتاین‌طور از طرف شرکت هایی مانند سامسونگ هستیم. فراموش نکرده اید که کاور صفحه کلید Galaxy S8 را؟ اگرچه این مفهوم امروزه تقریبا موردی برای استفاده خاص کاربران امروزی نیست، اما شرکت هایی وجود دارند که هنوز ایده های خوبی برای صفحه کلید QWERTY دارند. این همان چیزی است که آخرین حق اختراع Oppo پیشنهاد می کند.

کیبرد QWERTY فیزیکی متصل شونده به موبایل

کیبرد QWERTY فیزیکی متصل شونده به موبایل

اوپو حق ثبت اختراع را ثبت کرده که نشانگر تلفن هوشمند با صفحه کلید QWERTY است. با این حال، این از تلفن های هوشمند اخیر BlackBerry شاید بهتر است و بیشتر شبیه یک تلفن هوشمند مدرن است که به همراه یک مورد دو صفحه ای همراه خواهد بود. این همچنین شبیه به راه حل مورد استفاده LG در LG G8X ، V50 و جدیدترین V60 است. البته، ما نمی توانیم حق ثبت اختراع را خیلی جدی بگیریم و تأیید کنیم که آنها به محصولات واقعی تبدیل می شوند.

ظاهرا این مورد به پشت تلفن هوشمند وصل خواهد شد و به کاربران امکان استفاده از کلیدهای خازنی QWERTY را می دهد. بله، به نظر می رسد در ثبت اختراع، هیچ حالت کلیدی‌طور واقعی مانند کیبرد لپتاپ با این صفحه کلید پیدا نمی کند. اما این شرکت می تواند این احساس را با بازخورد تند تقلید کند. تلفن هوشمند در اینجا دارای حاشیه های ضخیم و ناچ قطره طور است که طراحی آن را اکثراً مانند یک تلفن عمومی احساس می کنید.

سرنخ های کافی وجود دارد تا ما باور کنیم که این چیزی نیست جز یک ایده صرف ناتمام. هیچ علامتی در دست نیست که مفهومی مانند این هرگز به واقعیت بپیوندد، اما طرفداران این جنبه طراحی همچنان می توانند امیدوار باشند. اوپو و سایر شرکت های موجود در BBK الکترونیکس همیشه با ایده های غیر متعارف بازی می کنند. این ایده ها معمولاً روند جدیدی را به وجود می آورند.

نظر شما چیست؟ این ابزار جانبی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

یاد مرحوم N97 بخیر ….عجب کیبوردی داشت …واییییی

Milad7

عالی 🙂

online_wireless

خیلی زشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)