حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع اوپو برای ساعت هوشمند با نمایشگر بازشو را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | اوپو، ساعت هوشمند

گوشی تاشو ایده‌ای است که به تازگی وارد بازار شده و شرکت‌های مختلف از جمله سامسونگ، هواوی و رویال در حال رقابت با یکدیگر برای در دست گرفتن بازار هستند. البته هنوز گوشی هوشمند تاشو به خوبی در بازار جا نیفتاده، سخن از ساعت هوشمند تاشو به میان آمده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا حق اختراع اوپو برای ساعت هوشمند با نمایشگر بازشو را ببینید.

ساعت هوشمند بازشو اوپو

ساعت هوشمند بازشو اوپو

ساعت هوشمند بازشو اوپو

در حالی که کاربران گوشی‌های هوشمند مختلف در حال کنار آمدن با گوشی‌های تاشو هستند و کم کم به حضور آن‌ها در فروشگاه‌های گوشی عادت می‌کنند، شرکت چینی اوپو می‌خواهد با معرفی ساعت هوشمند تاشو طرفداران را به وجد بیاورد.

شرکت اوپو به عنوان زیر مجموعه شرکت BBK الکترونیکس اخیرا پتنتی تحت عنوان ابزار الکتریکی پوشیدنی در سازمان وایپو به ثبت رسانده است که در بخش توضیحات آن به یک ساعت هوشمند با صفحه‌نمایش منعطف اشاره شده است.

همانطور که در پتنت ثبت شده مشاهده می‌کنید، ساعت هوشمند اوپو دارای یک بند ساعت معمولی و البته صفحه‌نمایش مستطیلی شکل است. ویژگی خاص ساعت اوپو این است که ماژول صفحه‌نمایش آن حالت تاشو دارد و می‌تواند فضای نمایش بیشتری ارائه دهد.

ساعت هوشمند بازشو اوپو

ساعت هوشمند بازشو اوپو

این ساعت از نظر پوشیده شدن در دست راست یا چپ هیچ‌گونه محدودیتی ندارد. هنگامی که آن را در دست راست بپوشید، بخش اضافی صفحه‌نمایش ساعت روی مچ دست شما قرار می‌گیرد و با پوشیدن آن در دست چپ، این بخش اضافی روی پشت کف دست قرار خواهد گرفت. با چنین طراحی جذابی می‌توان اطمینان حاصل کرد که پس از به کارگیری حالت تاشو، بخش اضافی صفحه‌نمایش دارای تکیه‌گاه است و در هوا معلق نخواهد بود.

این ساعت دارای دو حالت است: حالت تاشده و حالت باز. در حالت باز این ساعت تا 200 درصد صفحه‌نمایش بیشتر در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین رابط کاربری ساعت بسته به رابط کاربری گوشی که از آن برای اتصال به ساعت استفاده می‌شود، متغیر خواهد بود.

در حال تاشده اما بخش اضافی صفحه‌نمایش ساعت در قاب آن و در زیر صفحه‌نمایش اصلی ساعت قرار می‌گیرد. فرایند باز و تا شدن صفحه‌نمایش ساعت به صورت کاملا خودکار انجام می‌گیرد.

نظر شما درباره ایده اوپو چیست؟ فکر می کنید این ایده کاربردی باشد؟ من در عین جالب بودن اما در کاربردی بودنش نگاه مثبتی ندارم.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
VB

مدیرت محترم ترنجی خواهشا این تبلیغ آزار دهنده رو بیخیال شو
و ی مطلب ک خیلی کم وارد حوزه های دیگه میشید فقط چارتا خبر موبایلی و تموم روز شب میکنید
این روزها اختلال در سیستم بانک داری الکترونیک
قطع شدن های مکرر در دستگاه کارت خان و قطع در سیستم های خود بانک ی مورد ک میطلبه حداقل ترنجی از ابعاد مختلف بررسی کنه
دوم عدم بررسی گجت ها و … نظیر لپ تاپ و و و
سوم پرداختن موضوع عدم استفاده از تکنولوژی روز در خیابان ها و …
چهارم وارد شدن در حوزه آموزش ها
‌ و در آخر ممنون میشم ب عقاید جاری تون بر نخوره و حداقل یا پاسخ بدید یا فکری کنید
من بین این همه سایت اینجا انتخاب کردم پس براین انتخابت و انتخاب های دوستان کارتون پر رنگ تر و وسیع تر کنید قطعا شما در این راستا هم خلاقیت دارید و پشتکار
دمتونم گرم

afsoon

چه ایده فوق العاده ای .محشره این ایده

Amir galaxy

همچین چیزی که سامسونگ هم چند وقت پیش خبرش اومده بوده بود
اما در اون لحظه از نظر جنابعالی این گوشی ها و ساعت های تاشو بدرد نمیخوردند و ایده ی بسیار مسخره ای بود و بسیار هم بد بودند چون به بلوغ نرسیدن
با خودت چند چندی؟
وقتی بدون فکر کردن میای کامنت میزاری که فقط اعلام حضور کنی همین میشه

afsoon

من همچنین ایده ای از سامسونگ ندیدم .😐این ساعت هست که به تلفن همراه تبدیل میشه .سامسونگ فقط بلده یه گوشی رو شکل یه کتاب کنه همین .لطف کنید اون خبر رو پیدا کنید و صفحه اش رو بگید من برم نگاه کنم .

MohammadFarhaadi

واقعا در حال حاضر اوپو نوآورترین شرکت تکنولوژیه اونم با اختلاف و واقعا در این زمینه شجاعه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)