حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced edition شیائومی Mi Note 10 Lite عرضه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، شیائومی

سری Mi Note شیائومی (لطفا با Redmi Note اشتباه نگیرید) را به یاد دارید؟ محصولات کمی در این خانواده ارایه شده و به نظر نمی رسد که شیائومی جواب قوی‌ای از راهبرد میان رده لوکس خود گرفته باشد. حداقل برای بازار جهانی که اینطور است و نسخه جهانی شیائومی CIVI را ندیدیم. شیائومی می نوت ۱۰ لایت یک سال و نیم پیش رسما معرفی شد و به تازگی جدیدترین رابط کاربری شیائومی را دریافت می کند. بله، آپدیت MIUI 12.5 Enhanced edition شیائومی Mi Note 10 Lite برای بازار جهانی عرضه شده است.

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced edition شیائومی Mi Note 10 Lite

اگرچه این روزها بیشتر و بیشتر درباره آپدیت MIUI 13 صحبت می شود، اما هنوز دستگاه های شیائومی یا ردمی یا پوکو زیادی وجود دارند که هنوز به روز رسانی های MIUI 12.5 یا نسخه بهبودیافته آن را دریافت نکرده اند.

امروز Mi Note 10 Lite این فرصت را پیدا کرد که بالاخره آپدیت MIUI 12.5 Enhanced را اجرا کند. تا کنون فقط مدل های “گلوبال” این آپدیت را دریافت می کنند. منظور از گلوبال اما همان دستگاه های بازار اروپا است چرا که رابط کاربری MIUI برای بازارهای چین، روسیه، هند، ترکیه و … بیلد مخصوص خود را دارد.

رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced

آپدیت نرم افزاری که در حال عرضه است دارای نسخه V12.5.4.0.RFNMIXM بوده و حجم 2.7 گیگابایتی دارد. اگر یک مدل گلوبال گوشی شیائومی Mi Note 10 Lite دارید و اعلان به روز رسانی را دریافت نکرده اید، مشکلی وجود ندارد.

انتظار داریم که آپدیت MIUI 12.5 Enhanced نوید عملکرد بهتر، عمر باتری بیشتر، الگوریتم‌های جدید برای تخصیص کارآمدتر منابع به صورت پویا برای اطمینان از تجربه کلی راحت‌تر، مدیریت حافظه بهتر برای استفاده کارآمدتر از رم، مکانیسم‌های ذخیره‌سازی حساس جدید را می‌دهد که تلفن شما را سریع تر نگه می‌دارد.

شما می نوت ۱۰ لایت شیائومی دارید؟ آپدیت بهبودیافته MIUI 12.5 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)