حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 ردمی K30 5G و Mi CC9 Pro شیائومی ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، اخبار، ردمی، شیائومی

شیائومی با بیشتر کردن دستگاه‌های دریافت کننده رابط کاربری اختصاصی MIUI 12.5، در حال تکمیل پروژه آپدیت دهی چین در این برهه زمانی است. جدیدترین دستگاه‌های شیائومی که به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 را دریافت کرده‌اند، میان رده‌های این شرکت هستند. بر همین اساس، آپدیت MIUI 12.5 ردمی K30 5G و شیائومی Mi CC9 Pro رسماً ارائه شد. در ادامه، به جزئیات این به‌روزرسانی، خواهیم پرداخت.

آپدیت MIUI 12.5 ردمی K30 5G به صورت پایدار

ردمی K30 5G

ردمی K30 5G

گوشی ردمی K30 5G، در واپسین روزهای سال ٢٠١٩ میلادی، پا به نبرد میانی بازار موبایل چین گذاشت. این گوشی میان رده، یکی از اولین میان‌ رده‌های مجهز به فناوری اینترنت 5G بود. از مشخصات برجسته Redmi K30 5G، می‌توان به بهره گیری از تراشه اسنپدراگون ٧۶۵ جی و نمایشگری با رفرش ریت ١٢٠ هرتز اشاره کرد.

 

کوالکام اسنپدراگون ۷۶۵ و اسنپدراگون ۷۶۵ جی با ادرنو ۶۲۰ و Snapdragon X52 رسما معرفی شد

 

گوشی ردمی K30 5G، در ابتدا با رابط کاربری MIUI 11 و سیستم عامل اندروید ١٠ پیش فرض رونمایی شده بود. پس از گذر زمان، به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12 نیز برای این گوشی منتشر شد. به گزارش Gizmochina، اکنون زمان دریافت آپدیت MIUI 12.5 توسط گوشی Redmi K30 5G فرا رسیده است. برخی از کاربران Redmi K30 5G، اظهار داشته‌اند که آپدیت پایدار رابط کاربری MIUI 12.5 را دریافت کرده‌اند.

ظاهراً حجم دانلود این آپدیت جدید در ردمی K30 5G، حدود ٣.٣١ گیگابایت است. وصله امنیتی آوریل ٢٠٢١ نیز به همراه این به‌روزرسانی ارائه می‌شود. نسخه فریمور Redmi K30 5G با انجام این به‌ روزرسانی، به “V12.5.2.0.RGICNXM” تغییر خواهد یافت. اسم رمز گوشی ردمی K30 5G، پیکاسو است. با انجام آپدیت MIUI 12.5 ردمی K30 5G، این گوشی تغییرات زیادی را در بخش عملکرد و امکانات تجربه خواهد کرد. اگر به دانستن قابلیت‌های MIUI 12.5 علاقه مند هستید، می‌توانید پست ترنجی را در مورد این رابط کاربری مطالعه کنید.

 

رابط کاربری MIUI 12.5 شیائومی رسما رونمایی شد

 

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi CC9 Pro به صورت پایدار

شیائومی Mi CC9 Pro

شیائومی Mi CC9 Pro

شیائومی پیش از عرضه رسمی گوشی Redmi K30 5G در چین، از عضو جدید سری Mi CC9 نیز رونمایی کرده بود. این گوشی، Mi CC9 Pro نام داشت. از جمله مشخصات فنی قابل توجه این گوشی، می‌توان به تراشه ٨ نانومتری Snapdragon 730G و دوربین اصلی پنج گانه ١٠٨ مگاپیکسلی را نام برد.

 

شیائومی می سی سی ۹ پرو (Mi CC9 Pro) با دوربین پنج گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۴۰۰ دلار رسما معرفی شد

 

دومین گوشی که به تازگی آپدیت MIUI 12.5 را دریافت کرده است، همین Mi CC9 Pro است. این به‌روزرسانی‌، به صورت پایدار و نهایی ارائه شده است. به نظر می‌رسد که حجم دانلود آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi CC9 Pro، ٣.١ گیگابایت باشد. وصله امنیتی ماه آوریل ٢٠٢١ نیز در این بسته موجود است. در صورت نصب این به‌ روزرسانی‌، نسخه فریمور گوشی Mi CC9 Pro شما، به “V12.5.2.0.RFDCNXM” تغییر می‌کند. ظاهرهای جدید نمایشگر همیشه روشن، یکی از تغییرات قابل توجه در آپدیت MIUI 12.5 این گوشی است. اسم رمز گوشی می سی سی ٩ پرو، Tucana است.

نظر شما راجع به انتشار آپدیت MIUI 12.5 برای این دو گوشی چیست؟ آیا شیائومی سرعت خوبی در ارائه به‌ روزرسانی‌های جدید خود دارد؟ به نظرتان چه زمانی انتشار سریع‌تر آپدیت MIUI 12.5 نسخه جهانی رقم خواهد خورد؟ اگر گوشی شیائومی یا یکی از زیرمجموعه‌های آن را دارید، فکر می‌کنید که چه زمانی به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 را دریافت کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

یکم به میانرده هات هم برس برای آپدیت

آپدیتای شیا از نطر حجم سنگینه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️