حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر 9C با Kirin 710A به قیمت ۱۷۵ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 19 دیدگاه | آنر

آنر 9C عضو رده بالای خانواده اقصادی آنر ۹ است. اگر آنر 9S و آنر 9A با آن چیزی که شما می خواهید فاصله دارد اما همزمان نمی خواهید بیشتر از ۱۷۵ هزینه کنید، آنجاست که این دستگاه به میان می آید. آنر 9C با Kirin 710A به قیمت ۱۷۵ دلار رسما معرفی شد که طراحی به روزی هم دارد.

آنر 9C

آنر 9C

آنر 9C

همانطور که درباره دیگر اعضای خانواده آنر ۹ گفتیم، ابتدا باید بدانید هر سه دستگاه با اندروید ۱۰ و رابط کاربری Magic UI ارایه می شوند که متاسفانه بنابه‌دلیل تحریم ها از خدمات گوگل پلی پشتیبانی نمی کنند.

آنر 9C گران‌ترین تلفن در خانواده آنر ۹ است. این دستگاه به صفحه نمایش 6.39 اینچی با سوراخ نمایشگر مجهز شده است. این نمایشگر که از وضوح HD + با رزولوشن پشتیبانی می کند، پنل IPS LCD دارد. همچنین از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می برد.

در قاب عقب این گوشی یک دوربین سه گانه می بینیم که با یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین زاویه دید عریض ۸ مگاپیکسلی زاویه دید عریض و سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی تهیه شده است.

چیپستی که در قلب Honor 9C می تپد Kirin 710A است. تا پیش از این ما چنین چیپستی از هواوی شاهد نبودیم و فقط کایرین ۷۱۰ و ۷۱۰ اف را داشتیم. به نظر نمی رسد که تفاوت خاصی با آن چیپست داشته باشد ولی خب، هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

آنر ۹ سی دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. یک باتری 4000 میلی آمپری در داخل وجود دارد و این دستگاه با یک اسکنراثر انگشت و NFC همراه است. قیمت آن 12،990 روبل یا ۱۷۵ دلار است و به رنگ های سیاه و آبی می آید. به نظر می رسد برای ۲۵ دلار بیشتر یک انتخاب معقول‌تر نسبت به آنر 9A باشد، اینطور نیست؟ نظر شما درباره آنر 9C چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

بابت کامنت بی‌ربط عذر میخوام…

دوستان برای جلوگیری از Burn-in چه راهکاری پیشنهاد میکنید؟ طبق چیزی که قبلاً دوستان گفته بودن و خودمم تحقیق کردم گویا بسیاری رابط‌ها و کاستوم‌رام‌ها از جمله Miui قابلیتی برای جلوگیری از Burn-in در AOD دارن که هر چند ثانیه یک بار جای تصویر و نوشته‌ها رو عوض میکنه و همچنین میدونم که بهتره هر هفته والپیپر رو عوض کنم… و کلا تا جایی که میشه صفحه‌نمایش رو روی یه تصویر زیاد نگه ندارم و زمان روشن بودن صفحه تا رفتن به حالت Stand By رو هم زیاد نذارم… الان رو ۲ دقیقه هست… و یه سوال دیگه هم در خصوص AOD… آیا برای اون هم بهتره مثل والپیپر هر چند وقت یکبار (خودم هر هفته فک میکنم خوب باشه) عوض بشه؟

هادی

روشنایی صفحه نمایشو هم تو بالاترین سطح قرار نده

The Destroyer

نه خداروشکر هیچ وقت نیست رو بالاترین حالت… تو خونه که اصلا نمیشه… اگه بشه احتمالا خودم کور میشم…😂
اما بله ممنون نکته خوبی بود

Amin

من خودم طی تجربه ی چند سالم از صفحه نمایش آمولد با این دو مورد به مشکلی برنخوردم نور صفحه رو تا آخر زیاد نکن و زمینه رو بیشتر از دو سه روز نذار بمونه من خودم همینجوری تا الان روی ۳ گوشی مختلف که داشتم Burn-in نشدم ولی تو خانواده چون که زمینه رو دیر به دیر عوض میکردن و نور صفحه نمایش هم تا آخر بود روی نوت ۴ سامسونگ این مورد رو دیدم،در کل به نظرم نباید زیاد حساسیت نشون داد کافیه این دو مورد رو رعایت کنی به احتمال زیاد به مشکل نمیخوری مگه اینکه آدم خیلی بدشانسی باشی

The Destroyer

بله ممنون… پس نظرت رو سه روز هست؟ چون خودم برنامه گذاشته بودم که هر هفته عوضش کنم

Amin

سه روز که چه عرض کنم من مثل دیوونه ها ساعتی عوضش میکنم 😂 در کل هر چقدر زمینه کمتر بمونه بهتره 🙂

Amin

در ضمن مگه poco صفحه ش ips نیست دیگه از چی ناراحتی تا حالا نشنیدم ips همچین مشکلاتی داشته باشه 🤔

The Destroyer

نه دیگه پوکو دست من نیست… پایینتر توضیح دادم…
در هر صورت ممنونم…

Mahdi

تو که صفحه نمایشت lcd هست و هیچ مشکلی واست پیش نمیاد و بنظر من صفحه نمایش گوشی های گرون این مشکل واسشون پیش میاد بابام الان دوساله a7 2018 داره خاموش شدن صفحه رو روی ۵ دقیقه گذاشته همیشه هم موقع کار با گوشی خوابش میبره و روی یه صفحه می مونه و تا حالا این مشکلو نداشته

The Destroyer

در واقع یکی از اعضای خانواده نیاز به گوشی داشت پوکو رو دادم بهش یه می ۹تی گرفتم… قیمتش ثابت مونده بود از ۲ ماه پیش تا حالا… ۴۷۰۰ خریدم با گارانتی و رجیستری نسخه ۶۴ آبی…

Amin

ای جان مبارکه چرخش بچرخه داداش نگران نباش انشالله که مشکلی پیش نمیاد ⁦❤️⁩🙂

The Destroyer

ممنون⁦❤️⁩

Mahdi

مبارکه بنظر من اگه زیاد اهل چت و این چیزا نیستی مشکلی نداره

The Destroyer

ممنون⁦❤️⁩

نه خیلی اهل چت و اینا نیستم اون کارو با گوشی انجام نمیدم معمولا…

m.b

مبارکت باشه… ❤️💐

The Destroyer

ممنون…❤

Finch

گل شهداد زمانی گوشی سایه میوفته که 3.4 سال استفاده کنی
شیا عمر مفیدش 2 ساله
نگران نباش پس ، قبل از سایه افتادن احتمالا چند باری راهی تعمیرگاه میشه …

Atta_h

به به آقای فینچ عقده ای

Milad7

حاجی یکم تخفیف بده مشتری بشیم =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)