حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Enjoy 70 هواوی ۱۴ آذر معرفی می‌شود + تصاویر زنده

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | هواوی

بر اساس پوستر های فاش شده، هواوی در حال برنامه ریزی برای معرفی سری Enjoy 70 در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر ماه) است. این گوشی هوشمند طراحی مشابه سری P60 دارد. اما تنها ۲ لنز دوربین در قاب پشتی آن دیده می‌شود و وضوح دوربین اصلی نیز به ۵۰ مگاپیکسل افزایش یافته است.

هواوی Enjoy 70 با تراشه Kirin و Enjoy 70 Pro با تراشه اسنپدراگون عرضه می‌شود

تصاویر زنده و پوستر های منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو، طراحی Enjoy 70 را به ما نشان می‌دهد. همچنین می‌دانیم که هواوی Enjoy 70 Pro از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و ماژول دوربین دایره ای شکلی برخوردار خواهد بود. نسخه استاندارد این سری از تلفن های هوشمند آینده هواوی یک دستگاه مقرون به صرفه بوده که از صفحه نمایش ۶.۷۵ اینچی LCD با وضوح 720p بهره می‌برد. تراشه قدیمی‌ و نام‌آشنای Kirin 710a، نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین خواهد کرد. هواوی Enjoy 70 از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. ضخامت این دستگاه ۸.۹۳ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۲۰۷ گرم خواهد بود. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این تلفن هوشمند مشخصات خارق‌العاده ای ندارد.

پوستر هواوی Enjoy 70

هواوی Enjoy 70 و Enjoy 70 Pro

در سوی دیگر هواوی Enjoy 70 Pro قرار دارد که نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ تأمین می‌کند. این یک تراشه LTE است که بیش از ۲ سال از عمر آن می‌گذرد. LCD بزرگتر ۶.۸ اینچی این گوشی هوشمند رزولوشن 1080p خواهد داشت. این دستگاه از باتری کم ظرفیت‌تری نسبت به نسخه استاندارد بهره می‌برد، اما توان شارژر آن افزایش یافته است. هواوی اینجوی ۷۰ پرو از باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه نارکتر و سبک‌تر از نسخه استاندارد خواهد بود.

تصویر زنده Huawei Enjoy 70

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، هواوی به ندرت سری Enjoy خود را در خارج از چین عرضه می‌کند و ما انتظار نداریم که این رویه، در آینده ای نزدیک تغییر کند‌. این شرکت به آرامی در حال بازگشت به بازار داخلی خود است. اما مدتی طول می‌کشد تا طیف کاملی از گوشی های هوشمند را در سطح جهانی عرضه کند.

هواوی Enjoy 60 Pro با تراشه اسنپدراگون و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما درباره سری Enjoy 70 هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی