حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Enjoy 70z با تراشه نام‌آشنای Kirin 710A معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

هواوی Enjoy 70z در چین معرفی شد. این شرکت همچنین، امروز از گوشی تاشو Pocket 2 نیز رونمایی کرد. مشخصات Enjoy 70z در وب‌سایت هواوی مشاهده شده است. این دستگاه، یک تلفن هوشمند با قیمت مناسب است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

هواوی Enjoy 70z از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است

هواوی اینجوی ۷۰ زد دارای ابعاد ۱۶۸.۳ در ۷۷.۷ در ۸.۹۸ میلی‌متر است. این دستگاه وزن ۱۹۹ گرمی دارد. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند اندازه ۶.۷۵ اینچی داشته و از نوع LCD با وضوح HD+ است. نمایشگر Enjoy 70z بیش از ۹۰ درصد پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. دوربین اصلی به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین تشخیص عمق نیز ۲ مگاپیکسلی است. هواوی، برای دوربین سلفی این گوشی به سراغ یک سنسور ۸ مگاپیکسلی رفته است.

Huawei Enjoy 70z

تراشه نام‌آشنا و قدیمی Kirin 710A نیروی پردازشی مورد نیاز هواوی Enjoy 70z را تأمین می‌کند. این تراشه دارای CPU هشت هسته‌ای است. این تلفن هوشمند تنها با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، قابل تهیه خواهد بود. طبق گزارش منبع، گوشی مذکور به طور پیش‌فرض HarmonyOS 4.0 را اجرا می‌کند. ویژگی برجسته Huawei Enjoy 70z، برخورداری آن از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری است. این باتری توسط آداپتور ۲۲.۵ واتی شارژ می‌شود. طبق گفته هواوی، این گوشی دارای فناوری صرفه جویی هوشمند در مصرف انرژی، برای افزایش طول عمر باتری است. از دیگر ویژگی های کلیدی Enjoy 70z می‌توان به برخورداری از سنسور اثرانگشت بر روی فریم کناری، درگاه USB type-C و پشتیبانی از Wi-Fi، بلوتوث ۵.۱ و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد.

Huawei Enjoy 70z

قیمت هواوی اینجوی ۷۰ زد

در حال حاضر، پیش‌سفارش هواوی Enjoy 70z در کشور چین آغاز شده است. فروش رسمی این تلفن هوشمند از ۲۴ فوریه (۵ اسفند) شروع خواهد شد. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این تلفن هوشمند با قیمت ۱,۰۹۹ یوآن (معادل ۱۵۲ دلار) عرضه می‌شود. نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز با پرداخت ۱,۲۹۹ یوآن (تقریباً معادل ۱۸۰ دلار) قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه را می‌توان در رنگ های مشکی، سفید و آبی تهیه کرد.

گوشی جدید هواوی Enjoy 70 Pro رسما با Snapdragon 680 معرفی شد

نظر شما درباره Huawei Enjoy 70z چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی