حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر 9S با چیپست مدیاتک Helio P22 به قیمت ۹۵ دلار در روسیه رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

آنر در ادامه فعالیت‌هایش در بازار روسیه و ارایه آنر ۳۰ با کایرین ۹۸۵ آر در این کشور حالا سه عضو در خانواده آنر ۹ معرفی کرده است. ما با اقتصادی‌ترین نمونه این خانواده آغاز می کنیم که آنر ۹ اس است. آنر 9S با چیپست مدیاتک Helio P22 به قیمت ۹۵ دلار در روسیه رسما معرفی شد.

آنر 9S

آنر 9S

آنر 9S

ابتدا باید بدانید هر سه دستگاه با اندروید ۱۰ و رابط کاربری Magic UI ارایه می شوند که متاسفانه بنابه‌دلیل تحریم ها از خدمات گوگل پلی پشتیبانی نمی کنند.

آنر ۹ اس در مقایسه با Honor 9A و Honor 9C ارزان ترین است. قیمت این گوشی با قیمت 6،990 روبل یا ۹۵ دلار است. همانطور که در تصویر بالا هم می بینید، رنگ های Honor 9S مشکی ، قرمز و آبی است.

آنر 9S نمایشگر 5.45 اینچی دارد و در بخش حاشیه ها نه می شود که گفت که به زیادی آیفون SE 2020 است نه به کمی دیگر موبایل های ناچ‌دار. این پنل LCD از رزلوشن HD+ با و نسبت ابعاد 18:9 پشتیبانی می کند. دوربین سلفی آنر ۹ اس یک ۸ مگاپیکسلی است. قسمت پشتی این گوشی دارای یک دوربین عکاسی مربع شکل است و طراحی قاب پشتی را مدرن تر می کند.

این مجموعه که شاید فکر کنید دوربین دوگانه است اما حقیقتا یک دوربین بیشتر درونش وجود ندارد (!) و شامل یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک فلاش LED است. در بخش سخت افزار چیپست مدیاتک هلیو پی ۲۲ با ۲ گیگابایت رم به انجام فعالیت های شما خواهد پرداخت. همچنین این گوشی دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. برای تامین انرژی نیز باتری ۳۰۲۰ میلی آمپری قرار دارد.

در پایان باید گفت حسگر اثرانگشت در این دستگاه ۹۵ دلاری جایی ندارد. نظر شما درباره آنر 9s چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اگه حسگر اثر انگشت داشت بد نبود

bh974

طراحیش مناسب 2017ئه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)