حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر 9A با مدیاتک Helio P22 به قیمت ۱۵۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | آنر

امروز آنر سه دستگاه بین رده قیمت ۹۵ تا ۱۷۵ دلار را در روسیه معرفی کرده است که همه در خانواده آنر ۹ هستند. دیدیم که آنر 9S با چیپست مدیاتک Helio P22 به قیمت ۹۵ دلار در روسیه رسما معرفی شد و اقتصادی ترین عضو بود. عضو میانی اما آنر ۹ ای است. امروز آنر 9A با مدیاتک Helio P22 به قیمت ۱۵۰ دلار رسما معرفی شده با وجود چیپست یکسان اما نمایشگر کم‌حاشیه تر و در دوربین پرتعدادتر ظاهر شده است که خب البته شاید اضافه شدن حسگر اثرانگشت مهم تر هم حتی باشد.

آنر 9A

آنر 9A

آنر 9A

همانطور که درباره آنر ۹ اس گفتیم، ابتدا باید بدانید هر سه دستگاه با اندروید ۱۰ و رابط کاربری Magic UI ارایه می شوند که متاسفانه بنابه‌دلیل تحریم ها از خدمات گوگل پلی پشتیبانی نمی کنند.

گوشی اقتصادی Honor 9A دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی با ناچ قطره طور است که از رزولوشن 720 در 1600 پیکسل استفاده می کند. این گوشی با چیپست مدیاتک Helio P22 و ۳ گیگابایت حافظه رم قدرت را در اختیار گوشی قرار می دهد.

همچنین در بخش حافظه داخلی دارای حداقل ۶۴ گیگابایت است. دوربین سلفی آنر 9A یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است. برای دوربین اصلی شاهد یک دوربین سه گانه هستیم. رزلوشن دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و با f/1.8 است. دوربین دوم یک ۵ مگاپیکسلی زاویه دید عریض با f/2.2 بوده و دوربین سوم همانطور که حدس زده اید یک دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج خواهد بود.

باتری Honor 9A یک ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و درباره سرعت شارژ اطلاعاتی وجود ندارد. این دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت نصب شده در عقب است. همچنین بد نیست بدانید که رادیو با آنتن داخلی نیز در آنر 9A ارایه می شود. قیمت آنر ۹ ای 10،990 روبل برابر با ۱۵۰ دلار است و به رنگ های مشکی، آبی و سبز عرضه می شود.

نظر شما درباره آنر 9A چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
UnderTaker

حیف پول که بدی به این گوشی!!!

Mahdi

اصلا خوب نیست

bh974

افتضاح!!!

Milad7

زیاد جالب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)