حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ سفید گلکسی اس ۲۰ اولترا را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

دیروز درباره رنگ سفید گلکسی اس ۲۰ برای شما نوشتیم. سامسونگ در پرچمدارهای ۲۰۲۰ خود رنگ سفید به صورت رسمی استفاده نکرده است، حداقل از مراسم معرفی رسمی تا کنون اینطور بوده ولی به نظر می رسد که اوضاع چنان نخواهد ماند. اگر دو انتخاب مشکی و خاکستری گلکسی اس ۲۰ اولترا برای شما کافی نیستند خبر خوب اینکه رنگ سفید گلکسی اس ۲۰ اولترا هم در راه است.

رنگ سفید گلکسی اس ۲۰ اولترا

حتما کیفیت ساخت پایین دستگاه درون این تصویر از چشم تیزبین شما دور نمانده است. دلیل مشخص است چون این دستگاه یک ماکت از گلکسی S20 اولترا است. البته اینکه این ماکت گلکسی اس ۲۰ اولترا است دلیل نمی شود که رنگ سفید واقعا تولید نشود. این ماکت ها معمولا برای نمایش پشت ویترین مغازه ها استفاده می شود و وقتی به رنگ سفید تهیه شده باشد یعنی حتما انتخاب رنگ سفید هم برای شما موجود خواهد بود.

منبع مطلب ادعا می کند که این تلفن در چین در حال فروش است و افزود که ممکن است وارد کشور های دیگری نیز شود. تاکنون گلکسی S20 Ultra تنها در Cosmic Grey و Cosmic Black منتشر شده است. یک مدل سفید می تواند مورد استقبال قرار بگیرد.

متاسفانه هنوز درباره زمان ارایه رنگ سفید گلکسی S20 اولترا خبری در دست نیست اما بعید نیست که به زودی به بازارهای دیگر هم راه پیدا کند. اگر به یاد داشته باشید، سه هفته پیش در ترنجی خواندیم که افزایش رنگ بندی گلکسی اس ۲۰ اولترا با یک گزینه جدید صورت خواهد پذیرفت.

افزایش رنگ بندی گلکسی اس ۲۰ اولترا با یک گزینه جدید

ما قبلا نیز این موضوع را در ابتدای عرضه Galaxy S10 5G شاهد بوده‌ایم، در ابتدا Galaxy S10 5G با انتخاب محدودی از رنگ‌ها (سیاه و نقره‌ای) روانه بازار شد. اما پس از چند ماه رنگ  Royal Gold نیز به طیف رنگ‌های قابل سفارش سامسونگ اضافه گردید.

پیش از این نیز سامسونگ، نسخه المپیک گلکسی اس ۲۰ پلاس را با رنگ طلایی عرضه کرده بود. بنابراین رنگ Royal Gold می‌تواند محتمل‌ترین گزینه باشد. نظر شما چیست؟ رنگ سفید گلکسی اس ۲۰ اولترا زیباست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa67

جالب نیست

mostafa3

زشت بی روح
28 میلیون واسه گوشی 4g
معلوم نیست 5g چنده
داری با کیفیت‌ترین صفحه نمایش سبز جهان

😁

من موندم با این ترولی درک فهم پایین چطوری ترنج خیلی رسیده شدی البته بعید نیست که ترول هایی مثل خودت هواتو دارن

pooria

زشت ، بیریخت ، کم ارزش (1400 دلار )

Dr.Nazer

بد نیست، به‌نظرم از مشکیش بهتره.

Milad7

این رنگش خیلی زشته 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)