حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S20 Ultra محبوب ترین گوشی هوشمند 2022 میان کاربران آمریکایی لقب گرفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تحلیل بازار، سامسونگ

بر کسی پوشیده نیست که گوشی‌های سامسونگ در چند سال گذشته بسیار محبوب‌تر شده‌اند و این محبویت به‌ویژه در ایالات‌متحده، جایی که برندهای اصلی این کشور مانند اپل وجود دارد، روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند. آخرین نظرسنجی آماری که از بیش از 23 هزار نفر در آمریکا انجام شده است، نشان می‌دهد که محبوبیت سامسونگ تا چه میزان افزایش پیدا کرده و گوشی پرچمدار دو سال گذشته این شرکت، یعنی گلکسی S20 Ultra، کماکان به‌عنوان محبوب ترین گوشی هوشمند سال 2022 در این کشور شناخته می‌شود.

گلکسی S20 Ultra؛ محبوب ترین گوشی هوشمند 2022

گزارش جدیدی از شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI) نشان می‌دهد که بهترین گوشی هوشمند در ایالات‌متحده که توسط کاربران انتخاب شده است، Galaxy S20 Ultra سامسونگ می‌باشد. این مورد، مشابه گزارش سال گذشته است که در آن زمان نشان می‌داد که گلکسی نوت 10 پلاس، اس 20 پلاس و گلکسی اس 10 پلاس برتری دارند.

گوشی پرچمدار 2020 سامسونگ با کسب امتیاز 86 در بازار ایالات‌متحده، در گزارش‌های رضایت مصرف‌کننده پیشتاز است. پس از آن LG Aristo 3 با امتیاز 84 قرار دارد. آیفون 11 پرو مکس اپل با گلکسی اس 20 و گلکسی اس 10 نیز، هر سه در جایگاه سوم قرار گرفته‌اند. همچنین هر یک از این دستگاه‌ها امتیاز 82 را کسب کرده است. دیگر گوشی‌های سامسونگ که در این لیست قرار گرفته‌اند، گلکسی S20 Plus با 81، گلکسی A20 با 80 و گلکسی A21 با 78 امتیاز می‌باشند.

گلکسی S20 Ultra؛ محبوب ترین گوشی هوشمند 2022

گلکسی S20 Ultra؛ محبوب ترین گوشی هوشمند 2022

این خبر قطعاً برای سامسونگ رضایت‌بخش خواهد بود. بااین‌حال، خبرهای بدی نیز برای این شرکت وجود دارد. سال گذشته، سامسونگ توانست با 81 امتیاز، جایگاه اول را ازنظر رضایت کلی مصرف‌کننده کسب کند و اپل را با 80 امتیاز شکست دهد. بااین‌حال، امسال سامسونگ یک امتیاز ازدست داده درحالی‌که اپل در جایگاه خود باقی مانده است؛ به این معنی که هر دو شرکت اکنون 80 امتیاز دارند. گوگل، موتورولا و ال‌جی نیز، به‌ترتیب در سه رتبه بعدی تا جایگاه پنجم قرار گرفته‌اند.

طبق معمول، گزارش ACSI از بهترین گوشی‌های هوشمند، تعداد زیادی از دستگاه‌های قدیمی‌تر ازجمله Google Pixel 4 را شامل می‌شود. جالب‌تر اینکه شرکت‌هایی مانند HTC و LG نیز موفق شدند در این لیست قرار بگیرند. این تنها نشان می‌دهد که اگرچه سامسونگ و اپل گزینه‌های ترجیحی برای مصرف‌کنندگان در ایالات‌متحده می‌باشند، بسیاری از مردم، همچنان از تلفن‌های قدیمی‌تر استفاده کرده و از آن‌ها نیز راضی هستند.

نظر شما درباره‌ی محبوب‌ترین گوشی هوشمند 2022 درمیان کاربران آمریکایی و موفقیت گلکسی S20 Ultra سامسونگ در کسب این عنوان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی