حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ سفید گلکسی اس ۲۰ به صورت اختصاصی برای ورایزن ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

بنا به هردلیل نانوشته‌ای به نظر می رسد رابطه سامسونگ با رنگ سفید خیلی خوب نیست. در عرضه پرچمدارهای اخیر این شرکت می بینیم که تعداد کمی از آن ها رنگ سفید را دارند و یا از ابتدا داشته اند. خبر خوب برای طرفداران این رنگ این است که رنگ سفید گلکسی اس ۲۰ به صورت اختصاصی برای ورایزن ارایه می شود. البته خب هنوز مشخص نیست که در بازار جهانی با به صورت مشخص، بازار ما هم ارایه می شود یا خیر.

رنگ سفید گلکسی اس ۲۰

 

رنگ سفید گلکسی اس ۲۰

رنگ سفید گلکسی اس ۲۰

همانطور که می بینید، این رنگ سفید گلکسی S20 است. سامسونگ آن را “سفید ابری” می نامد. ایوان بلس این رندرهای رسمی مطبوعاتی رنگ جدید را به اشتراک گذاشته است. خوب است که هیچ اثری از برندسازی ورایزون در هیچ کجا مشاهده نمی شود.

اگر در مورد رنگ گیج شدید البته توجه داشته باشید که این رنگ در تعداد معدودی بازار دیگر ارایه شده است اما در ایالات متحده منحصر به Verizon خواهد بود. سایر شرکت های مخابراتی و کانال های خرده فروشی در ایالات متحده فقط صورتی، آبی و مشکی را دریافت می کنند.

یکی از دلایل دیگر تاخیر عرضه گلکسی اس ۲۰ در اپراتور ورایزن، یک تغییر تکنیکی مهم است. یکی از تفاوت های گلکسی اس ۲۰ با دو برادر بزرگترش در پشتیبانی از انواع شبکه 5G است. در حالی که این دستگاه در بازار جهانی و در نسخه 5G خود فقط از شبکه 5G زیر ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می کند اما در اپراتور ورایزن همانند دو برادر بزرگترش هم این نوع 5G و هم نوع mmWave پشتیبانی خواهد کرد.

شما چه رنگی از خانواده گلکسی اس ۲۰ را بیشتر می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

کلا رنگ بندی خانواده اس بیست جالب نبود 😐

hamid reza

رنگ سفید رو نمیپسندم ولی رنگ نوت 10 پلاس که 7 رنگ بود عالی بود اصلا یعنی اون مدلو برای من ساختن که متاسفانه من نتونستم بخرم گفتم نخرم بشه 9 میلیون بخرمش شد 14 میلیون!الان داره 15 میلیونی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)