حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ردمی نوت ۹ رسما مشخص شد: ۱۱ اردیبهشت ۹۹

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | ردمی

آخرین عضو خانواده ردمی نوت ۹ که معرفی می شود دقیقا دستگاهی است که این خانواده نامش را از آن گرفته است! بله، پس معرفی چندین عضو در خانواده Redmi Note 9 حالا نوبت به خود این دستگاه است. امروز تاریخ معرفی ردمی نوت ۹ رسما مشخص شده و ۱۱ اردیبهشت ۹۹ خواهد بود.

تاریخ معرفی ردمی نوت ۹

شیائومی در ماه گذشته چند عضو در سری Redmi Note 9 را معرفی کرد. با کمال تعجب دو دستگاه معرفی شده در هند با Redmi Note 9 Pro و Note 9 Pro Max همراه بودند. بنابراین سوال اینجاست که خود ردمی نوت ۹ کجاست؟ از ابتدای این ماه، شواهدی در مورد یک نوع استاندارد شروع به انتشار در وب کرد که قابل اعتمادترین اطلاعات از آژانس های نظارتی چینی مانند TENAA گرفته شده است. امروز، این شرکت سرانجام تأیید کرد که Redmi Note 9 در راه است.

تاریخ معرفی ردمی نوت ۹

تاریخ معرفی ردمی نوت ۹

شیائومی تأیید کرد که این گوشی جدید تنها در یک رویداد آنلاین که قرار است در تاریخ  برگزار شود، رونمایی می شود. طبق اطلاعات اخیر، این گوشی با شماره مدل M2003J15SC در چین با نام ردمی 10X در چین به فروش می رسد. ردمی نوت ۹ دومین تلفن هوشمند از این سری است که به بازارهای جهانی می رسد. این شرکت قبلا ردمی نوت ۹ اس را معرفی کرده است که در اصل همان Redmi Note 9 Pro است. بعد از ۱۱ اردیبهشت تنها دستگاهی که ارایه جهانی را از دست خواهد داد شاید ردمی نوت ۹ پرو مکس باشد. با این حال، شیائومی مانند نوت ۷ پرو سال گذشته می تواند آن را منحصر به هند کند.

با معرفی نوت ۹ جدید که آخر همین هفته انجام می شود می توان گفت هواداران شیائومی یک هفته شلوغ را پشت سر خواهند گذاشت. همه چیز با انتشار آپدیت رابط کاربری MiUI 12 همین دوشنبه و همزمان با عرضه Mi 10 Youth آغاز می شود. جالب اینجاست که این شرکت اظهار داشت که محصولات بیشتری در همان تاریخ معرفی می شوند.

این گوشی جدید نشانگر تداوم همکاری شیائومی با مدیاتک و سری Helio G این شرکت است. این چیپست دارای ویژگی های بازی محور است اما از لحاظ عملکرد باید کمی عقب تر از Redmi Note 8 Pro سال گذشته باشد. سایر دستگاه های خانواده نوت ۹ اسنپدراگون 720G دارند. صفحه نمایش این دستگاه همچنین با یک دوربین سلفی تکی با تراز بالا و سمت چپ، متفاوت از بقیه است. در نسخه های Pro ما دارای سوراخ نمایشگر در وسط بودیم.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی نوت ۹ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
calantar

پردازندش از نسخه پرو بهتره؟🤔

smartiz

Gsmarena نوشته بود شاید نسخه گلوبال پرومکس هم تو این مراسم معرفی بشه

AAAA_.reza._AAAA

ای کاش نسخه پرو و پرو مکس رو هم واسه گلوبال عرضه کنه

Milad7

پرو وارد ایران شده 😀

Finch

لَجَن ، ببخشید لنجد
واقعا لجند اسکولایی هست که LCD دست میگیرن
خخ هه خخ هه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)