حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هر چه سریع تر گوگل کروم خود را آپدیت کنید

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | گوگل، نرم افزار

مرورگرهای اینترنت راه خوبی برای ورود آن‌هایی است که ورودشان‌ممنوع است. گوگل به تازگی از بروز و کشف یک آسیب‌پذیری خطرناک در مرورگر اینترنتی گوگل کروم خبر داده پس بهتر است هر چه سریع تر گوگل کروم خود را آپدیت کنید.

گوگل کروم

گوگل کروم

گوگل کروم

هفته پیش بود که گوگل آپدیت جدید مرورگر کروم را برای عموم کاربران منتشر کرد که طبق اعلام رسمی این شرکت، این به‌روزرسانی به منظور برطرف کردن یک نوع نقص امنیتی در این مرورگر توسعه داده شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

گوگل به هنگام انتشار این به‌روزرسانی جدید به منظور جلوگیری از سوءاستفاده هکرها از بیان جزئیات و اطلاعات بیشتر و کامل تر در خصوص آسیب پذیری جدید مرورگر کروم خودداری کرده بود و تنها اعلام کرد که این حفره امنیتی از نوع Use-After-Free است.

کارشناسان فعال در شرکت گوگل با انتشار گزارشی جدید به بیان جزئیات مربوط به نقص امنیتی مرورگر گوگل کروم پرداخته اند که به هکرها اجازه می داده تا با انجام برخی کارها دیالوگ های بررسی موارد امنیتی کروم را دور بزند. به عبارت دیگر زمانی که کاربران وارد وب‌سایت‌های می شوند که ممکن است امنیت بالایی نداشته باشند، این مرورگر از آنها با پرسش سوال « آیا مطمئن هستید» و برخی دیگر از بررسی های امنیتی سعی دارد از کاربر بخواهد که توجه بیشتری در خصوص مراجعه و ورود به آن سایت مربوطه داشته باشند. وجود این نقص امنیتی موجب می شود که کاربر بدون انتخاب و کلیک بر روی گزینه های موردنظر، وارد سایت شود و در معرض خطر هک و نفوذ هکرها قرار بگیرد.

این کارشناسان از تمامی کاربرانی که از مرورگر کروم برای جستجو های اینترنتی خود استفاده می کنند، درخواست کرده اند که هرچه زودتر این مرورگر را آپدیت و به روز رسانی کنند تا بدین ترتیب دست هکرها و مهاجمان سایبری را برای نفوذ به اطلاعات شخصی آنها قطع کرده و بدین ترتیب امنیت سایبری دستگاه خود را بالا ببرند.

شما از چه مرورگری استفاده می کنید؟ اگر گوگل کروم هستید حتما آن را آپدیت کنید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

Version 81.0.4044.122
آخرین نخسه هست .
دوستان این ادج کروم چطوره واقعا بهتر از کرومه تست نکردم .

mostafa3

81.0.4044.111 ورژن مال منه صبح اپ کردم نسخه موبایل

Milad7

جاست فایرفاکس!!!

Milad7

به شخصه اصلا با کروم ارتباط برقرار نمیکنم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)