حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت برطرف کننده مشکل سبز شدن نمایشگر گلکسی اس ۲۰ اولترا ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

هفته گذشته در ترنجی خواندیم که مشکل سبز شدن نمایشگر گلکسی اس ۲۰ اولترا برای برخی کاربران ایجاد شده است. سه روز بعد نیز گفته شد که رفع مشکل سبز شدن نمایشگر گلکسی S20 اولترا با آپدیت نرم افزاری به زودی انجام خواهد شد. سامسونگ خیلی سریع وارد عمل شده و امروز آپدیت برطرف کننده مشکل سبز شدن نمایشگر گلکسی اس ۲۰ اولترا ارایه شد.

آپدیت برطرف کننده مشکل سبز شدن نمایشگر گلکسی اس ۲۰ اولترا

سامسونگ شروع به انتشار بروزرسانی جدید برای سری Galaxy S20 کرده است و مشکل رنگ سبز که توسط آپدیت قبلی ایجاد شده بود، برطرف شده است. این بروزرسانی جدید با نسخه سیستم عامل G98xBXXU1ATD3 همراه است و در آلمان روانه بازار شده است، هرچند می توانیم انتظار داشته باشیم که طی دو روز آینده راه خود را به کشورهای دیگر برساند.

می توانیم تأیید کنیم که سبز شدن نمایشگر به دلیل دمای دستگاه، شارژ کم باتری، یا هنگامی که دستگاه به طور خودکار از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز به ۶۰ هرتز تقلیل میابد یا وقتی که نرم افزاری از رفرش ریت ۱۲۰ هزتر پشتیبانی نمی کند و یا هنگامی که به طور خودکار میزان روشنایی صفحه نمایش را کم می توانید، دیگر وجودن دارد. این رنگ سبز بیشتر توسط کاربران Galaxy S20 Ultra گزارش شده است اما این آپدیت می تواند از وقوع چنین مشکلی در گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ اولترا هم جلوگیری کند.

متأسفانه، لیست تغییرات آپدیت سامسونگ ارایه نشده است بنابراین ما نمی دانیم آیا پیشرفت دیگری ایجاد کرده یا ویژگیهای جدیدی را اضافه می کند یا خیر. آپدیت قبلی همچنین سرعت شارژ گلکسی اس ۲۰ اولترا را نیز کاهش داده بود که هنوز مشخص نیست در این آپدیت برطرف می شود یا نه.

شما گلکسی اس ۲۰ اولترا دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟ موثر است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
arsham xia

بابا ولمون کن با آپدیت
برو اگزینوس رو بردار

Milad7

نیاز به جراحی قلب و تعویض اگزینوس داره

pooria

عجب نیاز به بازگشایی روده (شما بخونید لوله ) داری اخه اگزوز توش گیر کرده

online_wireless

بنظرم ربط اصلیش بخاطر اگزینوسه نه چیز دیگه و مواردی که میگن برای توجیه کردنه. کاربرانی که شاکی بودن هم از نسخه اگزینوس استفاده میکردن و اسنپ اینقدر تو همه زمینه ها بهینه و خوب هست که از این قبیل مشکلات نداره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)