حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل فوق ارزان 5G شیائومی به قیمت ۱۴۱ دلار تا پایان سال ۲۰۲۰ ارایه می شود

شیائومی بدون شک یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین برندهای بازار است. هر موبایلی از این شرکت را در هر رده قیمتی بخرید، نسب عملکرد به قیمت آن سطح بسیار بالایی دارد. به نظر می رسد که این شرکت چینی می خواهد هر چه زودتر حباب قیمتی موبایل های 5G را از بین ببرد و تا زمانی که شاید حتی هنوز آیفون های 5G بالای هزار دلاری به بازار نرسیده اند، موبایل فوق ارزان 5G شیائومی به قیمت ۱۴۱ دلار تا پایان سال ۲۰۲۰ ارایه شود. بله، فقط ۱۴۱ دلار برای یک موبایل دارای پیشرفته‌ترین ویژگی ارتباطی.

موبایل فوق ارزان 5G شیائومی

موبایل فوق ارزان 5G شیائومی

موبایل فوق ارزان 5G شیائومی

شیائومی یکی از سازندگان اولیه فناوری 5G است. اولین گوشی هوشمند 5G آن ها شیائومی می میکس ۳ بود. این شرکت آن را در اردیبهشت ۹۸ در اروپا با تنها با قیمت 599 یورو به بازار عرضه شد. بعدا این برند Mi 9 Pro 5G را در چین با قیمت پایین تر قیمت 3،699 یوان یا 523 دلار معرفی کرد کرد.

سپس Redmi K30 5G در آغاز سال 2020 با قیمت حتی پایین تر 1.999 یوان یعنی 283 دلار آمد. اکنون طبق یک سند لو رفته می بینیم که تا پایان سال جاری یک گوشی 5G با قیمت 999 یوان معادل 141 دلار را روانه بازار خواهد کرد.

در حال حاضر، شیائومی شش گوشی هوشمند 5G در بازار چین در بازار دارد:

  1. ۱- شیائومی Mi 9 Pro 5G
  2. ۲- شیائومی Mi 10 5G
  3. ۳- شیائومی Mi 10 Pro 5G
  4. ۴- ردمی K30 5G
  5. ۵- ردمی K30 Pro 5G
  6. ۶- ردمی K30 Pro Zoom Edition

طبق اسناد، دستگاه 5G بعدی این شرکت احتمالا Redmi K30i خواهد بود، نسخه اقتصادی‌تر ردمی K30 5G معمولی با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به جای دوربین ۶۴ مگاپیکسلی است. این دستگاه در پایان ماه آوریل رونمایی می شود و پیش بینی می شود خرده فروشی آن 1799 یوان برابر 254 دلار باشد.

سپس، این برند در ابتدای خرداد ۹۹ یک تلفن هوشمند ناشناخته 5G به قیمت 1.599 یوان حدود ۲۲۵ دلار را به بازار عرضه می کند که می تواند Redmi Note 9 5G شایعه شده باشد. پس از آن در آغاز پاییز، شیائومی سرانجام یک تلفن هوشمند ارزان 5G قیمت 999 یوان یا 141 دلار را به بازار عرضه خواهد کرد.

برای آن هایی که شاید ندانند باید بگویم بنیانگذار شرکت لی جون در نیمه سال ۹۸ اظهار داشت که اسمارت فون 5G با قیمت 1000 یوان یا 141 دلاری تا سال 2021 به واقعیت خواهد پیوست. و اگر همه طبق برنامه ریزی ها خوب پیش برود، بیانیه وی تا پایان سال 2020 به حقیقت خواهد پیوست.

نظر شما چیست؟ موبایل فوق ارزان 5G شیائومی به قیمت ۱۴۱ دلار برای شما جذاب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ردمی ۷آ یه چیپست ۵جی اضافه کن این قیمت درمیاد

Mahdi

نوبیا پلی که میگفتن این بود؟؟
اسنپ۷۶۵
باتری۵۱۰۰
ریفرش ریت۱۴۴هرتز ، فول اچ دی oled
Ufs2.1
340 دلار

“نوبیا پلی که میگفتن این بود؟؟”
تو این رنج قیمت کدوم گوشی همچین نمایشگری بهت میده؟؟
کدوم مشخصاتش نسبت به قیمتش ضعیفه؟؟

اول اینکه این برند بسیار کمیاب تر از شیائومی/ردمی،وان پلاس/اوپو و غیره در بازار ایران هستش که بخوایم به خریدش فکر کنیم و شایدم اصلاً اینجا پیدا نشه.
ضعف رابط کاربری و آپدیت دهی نسبت به برندهای دیگه رو قبول دارم ولی بین رقبای هم رده ی قیمتیش ببین میتونی همچین مشخصاتی پیدا کنی که دوربینش اهمیت پیدا نکنه؟؟ ضمناً این گوشی به جهت ماهیت گیمینگ میان رده ای که داره زیاد رو دوربینش کار نشده …
سایر متعلقات مثل ؛ ظرفیت باتری ، شارژر ،دیسپلی ، چیپست و کانفیگ
در بالاترین سطح برای یه موبایل گیمینگ اقتصادی قرار داره …

اولد بودن نمایشگرش از کی۳۰فایوجی بهتره ولی در باقی موارد فکر نکنم چیزی از اون بهتر باشه ولی باز طراحی اینو بیشتر می پسندم حاشیه های کم بالای گوشی و طرح خاص پشتش

online_wireless

5g با این قیمت واقعا خیلی خوبه حالا برا هر برندی بخواد باشه

bh974

حالا ی عده تا چند وقت پیش میگفتن فناوری 5g باعث بالا رفتن قیمت گوشیا شده

Milad7

عالیه بالاخره افراد ضعیف از لحاظ مالی هم حق دارن گوشی فایو جی داشته باشن 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)