حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی رابط کاربری MIUI 12 مشخص شد: ۸ اردیبهشت ۹۹

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

هیجان ارایه سیستم عامل جدید، آپدیت تازه یا رابط کاربری به روزشده خیلی زیاد است و شخصا تغییر و بهبود در رابط کاربری را بسیار می پسندم. پیش از اینکه اندروید ۱۱ خیلی همه‌گیر شود به نظر می رسد که اولین رابط کاربری مبتنی بر آن توسط شیائومی ارایه می شود. رابط کاربری MIUI 12 البته نه فقط روی اندروید ۱۱ بلکه روی نسخه های قدیمی‌تر اندروید هم برای برخی دستگاه ها ارایه خواهد شد. امروز تاریخ معرفی رابط کاربری MIUI 12 مشخص شده که دوشنبه هفته آتی یعنی ۸ اردیبهشت ۹۹ خواهد بود.

رابط کاربری MIUI 12

رابط کاربری MIUI 12

رابط کاربری MIUI 12

رابط کاربری شیائومی MIUI به دو دلیل اصلی یکی از محبوب ترین پوسته های اندرویدی است. اولین و بارزترین دلیل این دو ، استفاده در دستگاه های معمولی و مناسب برای نمونه‌های اقتصادی دستگاه‌های تحت برند شیائومی ، ردمی یا POCO است. دومی سری ویژگی های MIUI است که شیائومی بیشتر از اندروید را ایجاد کرده است تا این تجربه کاربر بهتر شود.

چند ماه است که ما در حال جستجو برای هر گونه اطلاعات در مورد MIUI 12 هستیم، رابط کاربری روی MIUI 11 موفق عرضه خواهد شد. انتظار ما به زودی پایان یابد زیرا شیائومی اعلام کرد که MIUI 12 را در کنار تلفن جدید میان رده 5G معرفی خواهد کرد. درباره این موبایل میان رده 5G در مطلب بعدی صحبت می کنیم و اینجا به رابط کاربری جدید آن ها خواهیم پرداخت.

شیائومی از طریق جلسات AMA در Weibo نکاتی را درباره برخی از ویژگی های آینده MIUI 12 ارایه کرده است. در آخرین قسمت، تیم MIUI فاش کرد که MIUI 12 با سبک های قلم یکنواخت، بهینه سازی ها از نظر نمادشناسی و زبان طراحی در سراسر UI ، حداکثر چشم انداز و برخی از ویژگی های دوربین مانند امکان حذف رهگذران از تصاویر ارائه می شود.

در حالی که شیائومی در مورد جزئیات بهینه سازی ها یا ویژگی های جدید، تا زمان معرفی رسمی در هشتم این ماه صحبتی نکرده است، تیزر MIUI 12 می گوید پوسته آینده اندرویدی تخیل و واقعیت را متحد می کند و شعار مورد استفاده برای MIUI 12 ترجمه می شود به: “تخیل را لمس کن، حقیقت را احساس کن.”

شما کاربر شیائومی یا توسعه‌دهنده علاقه‌مند به پوسته های مختلف اندروید هستید؟ منتظر MIUI 12 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقتم میو

Amin

از دیشب تا حالا داری عاشق همه چی میشی این از اثرات خوردن گرمی زیاده 😂

m.b

لطفاً با معرفی یه پرچمدار همراهش، رسما بترکون… 🤦‍♂️🙆‍♂️

Amin

فقط شعار miui12👌😂 جنسای ناظر به همه جا راه پیدا کرده،امیدوارم تغییرات خوبی داشته باشه من خودم زیاد با miui11 حال نکردم

Milad7

رابط کاربری خیلی خوبی هست بعد از سامسونگ 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)