حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز هواوی FreeBuds 3i برای رقابت با AirPods Pro به بازار خواهد آمد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، لوازم جانبی، هواوی

هواوی یکی از شرکت‌هایی است که تقریبا تمام محصولات مورد نیاز یک کاربر را تولید می کند. نه فقط هواوی بلکه اکثر اکوسیستم را نمی توان بی تاثیر از تصمیمات اپل دید. پنج ماه پیش بود که اپل ایرپادز پرو (Airpods Pro) مجهز به نویزکنسلینگ با قیمت ۲۵۰‌ دلار رسما معرفی شد و برای اولین مرتبه از گوشی‌های سیلیکونی و توانایی حذف نویز استفاده می کرد. امشب جدیدترین شایعات به ما می گوید که ایربادز جدید هواوی با گوشی‌های سیلیکونی و توانایی حذف نویز ارایه خواهد شد. مشخص است که پس ایربادز هواوی FreeBuds 3i برای رقابت با AirPods Pro به بازار خواهد آمد.

هواوی FreeBuds 3i

هواوی FreeBuds 3i

هواوی FreeBuds 3i

طبق جدیدترین شایعات هواوی به زودی یک ایربادز جدید را معرفی می کند. هدفون گوش به عنوان هواوی Freebuds 3i ارایه خواهد شد و ممکن است در کنار سری نوا ۷ آن را ببینیم.

ایربادز هواوی FreeBuds 3i طراحی متفاوتی از FreeBuds 3 دارد. آنها به جای طراحی قبلی، طراحی را با گوشی سیلیکونی برای جلوگیری از ورود صدای بیرون به داخل دارند. کیس همچنین طراحی متفاوتی دارد؛ در واقع مانند FreeBuds Lite است اگرچه FreeBuds 3i به جای رنگ سیاه به رنگ سفید است.

ایربادز FreeBuds 3i در واقع جانشین FreeBuds 3 نیست. این دستگاه کیس مجهز شارژ بی سیم ندارد اما ظرفیت باتری 410 میلی آمپری آن را برابر با FreeBuds 3 دارد. باتری هر گوشی FreeBuds 3i دارای ظرفیت باتری به اندازه ۳۷ میلی آمپر است. نسل قبلی یعنی FreeBuds 3 حجم باتری هر گوشی ۳۰ میلی آمپر را داشت.

هندزفری فری بادز ۳ هواوی با قابلیت حذف نویز رسما معرفی شد

عمر باتری هر گوشی با روشن بودن ویژگی حذف نویز فعال تا ۳.۵ ساعت است. این عدد برای فریبادز ۳ برابر ۴ ساعت بود. همچنین هر گوشی دارای یک تراشه اختصاصی بلوتوث هستند. که باید Kirin A1 باشد و از پشتیبانی برای جفت شدن سریع با تلفنهای EMUI 10 پشتیبانی می کند.

ایربادز FreeBuds 3i حدود ۱ ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود و شما باید قادر به دریافت ۳ بار شارژ کامل از کیس آن باشید که خود از شارژ USB Type-C پشتیبانی می کند و 100 دقیقه طول می کشد تا شارژ کامل شود. این شایعه گزارش می دهد که گوشهای گوش ۵.۵ گرم وزن دارند و کیس ۵۱ گرمی است. از قیمت هواوی FreeBuds 3i اطلاعاتی در دست نیست اما انتظار می رود مقرون به صرفه تر از FreeBuds 3 باشد. به هر حال i است!

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی ایربادز ۳ آی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اینجاست که میگن شتر در خواب بیند پنبه دانه
لامصب کدوم برند توانایی رقابت با اپل رو داره

persepolis

خخخ
اپل کیه
سیخی چنده
شیطان بزرگ…

Mahdi

اپل رو همه میشناسن شما رو چطور؟😂

Mohammadr

از هیچی بت نساز دوست من…

Mahdi

کی با تو بود

Mohammadr

وقتی تو یک جای عمومی که امکان پاسخ دادن آزاده نظر میزاری، هر کس اختیار داره بیاد و نظر بده… فکر نکنم ارث بابات باشه درسته؟
منم منظورم این نبود اپل هیچیه!!
منظورم این بود از هیچ چیزی بت نساز، از تیم فوتبال و ادم بگیر تا برند موبایل و…

Milad7

ایرپاد اپل چیز دیگه ای هست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)