حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توقف ارایه آپدیت گلکسی اس ۲۰ اولترا که مشکل ایجاد می کرد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

به نظر می رسد که مشکل آپدیت جدید گلکسی اس ۲۰ اولترا جدی است و سامسونگ نمی خواهد تعداد بیشتری کاربران دچار به مشکلات عدیده‌ای که این آپدیت ایجاد می کند، بشوند. پس از این آپدیت مشکل سبز شدن نمایشگر گلکسی اس ۲۰ اولترا برای برخی کاربران ایجاد شده است. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر کاهش سرعت شارژ گلکسی اس ۲۰ اولترا پس از آپدیت اخیر نیز وجود دارد. به همین دلیل شاهد توقف ارایه آپدیت گلکسی اس ۲۰ اولترا که مشکل ایجاد می کرد، هستیم.

توقف ارایه آپدیت گلکسی اس ۲۰ اولترا

چند روز پیش ما خبر از بروزرسانی سامسونگ دادیم که باعث ایجاد رنگ سبز جزئی در صفحه نمایش سامسونگ Galaxy S20 Ultra شد. بروزرسانی بخشی از نسخه نرم افزاری بزرگ برای جدیدترین سری Galaxy S20 بود که شامل S20 Ultra هم می شد.

مشکل سبز شدن نمایشگر گلکسی اس ۲۰ اولترا برای برخی کاربران ایجاد شده است

سامسونگ بعدا ادعا كرد كه قصد دارد راه حلی را برای این مسئله منتشر كند، اما به نظر می رسد كه فعلا اینگونه نیست. در عوض، سازنده تلفن کره ای تصمیم گرفته است تا بروزرسانی را به طور کامل از سرورها خارج کند. این بدان معناست که اگر قبلا بروزرسانی “G988xXXU1ATCT” را در Galaxy S20 Ultra خود دریافت نکرده اید، دیگر نمی توانید آن را دریافت کنید. مهم نیست که آیا شما آن را از طریق OTA و یا مستقیم از طریق نرم افزار Smart Switch سامسونگ جستجو می کنید.

در زمان نوشتن این مطلب ما نمی دانیم که آیا مسئله نمایش که با بروزرسانی به وجود آمده است، تنها دلیلی است که سامسونگ تصمیم گرفت این آپدیت را متوقف کند. گفته می شود، همان آپدیت برای Galaxy S20 و Galaxy S20 + هنوز در دسترس است.

در هر صورت، سامسونگ به احتمال زیاد به روزرسانی جدیدی را منتشر خواهد کرد که مشکل رنگ سبز نمایشگر را در روزهای بعد برطرف می کند.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A70 به علت مشکلات حاد متوقف شد

نکته عجیب درباره آپدیت های اخیر سامسونگ این است که هفته گذشته هم آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A70 به علت مشکلات حاد متوقف شد. باید دید که دلیل این مشکلات فقط دورکاری حاصل از کروناست یا دقت تیم آپدیت سامسونگ پایین آمده است.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

بنظر من که مشکل از سامسونگ نیست از فینچ هست که فقط قصدش تخریب برندهای دیگه هست

m.b

الان گفته شد s20 هم گویا در 120 هرتز مشکلاتی داره…

pooria

بچه ها یه اعلامی بکنم دلار دیگه تقریبا کفشه و دیگه ارزون تر نمیشه چون اگه بیاد زیر 15 خود دولت ضرر میکنه پس قبل از اینکه اقتصاد پوف بشه بره هوا پیشنهاد میکنم هر چی میخواید بخرید ( از جمله موبایل )وگرنه دیگه شتر دیدی ندیدی

mostafa3

میخریم ولی سامسونگ نه

pooria

خب مگه من گفتم سامسونگ بخرید ؟😐
الان توی وضع کرونا و اقتصاد نابود شده میگم دلار کفشه دیگه پایین نمیاد از 15

Milad7

لعنت به اگزینوس….

Milad7

امیدوارم سامسونگ ی فکری بکنه وگرنه وجهه اش بدجوری خراب میشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)