حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ایکس ۳ با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | ریلمی، شایعات

سری ریلمی ایکس ۲ پیش از این به ما نشان داد که یک دستگاه میان رده و یک دستگاه پرچمدار را ارایه خواهد کرد. شش ماه پیش بود که ریلمی ایکس ۲ پرو (Realme X2 Pro) با نمایشگر ۹۰ هرتز و دوربین چهارگانه به قیمت ۳۸۰ دلار رسما معرفی شد. حالا اما امروز درباره ریلمی X3 و ریلمی X3 پرو اطلاعاتی به دست آمده است. ریلمی ایکس ۳ با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری لو رفته هر چند اطلاعات قابل انتظار و نه چندان با اهمیتی است اما پرونده جدیدی در ذهن با نام این خانواده ایجاد می کند.

ریلمی ایکس ۳

یک روز دیگر و یک تلفن هوشمند معرفی نشده دیگر از Realme در TENAA خودنمایی می کند. امروز دستگاهی که دارای کد مدل RMX2142 باشد از آژانس نظارتی چین تاییده دریافت کرد. همان دستگاهی که هفته گذشته دارای گواهینامه 3C بود، اعتقاد بر این است که Realme X3 آینده خواهد بود.

ریلمی ایکس ۳

ریلمی ایکس ۳

طبق لیست مشخصات در TENAA دستگاه RMX2142 نمایشگر 6.57 اینچی را دارد که احتمالا دارای رزولوشن FHD + است. دستگاه دارای ضخامت 8.9 میلی متر و دارای باتری 4100 میلی آمپر ساعتی است که از طریق درگاه USB-C شارژ می شود. مطابق لیست 3C ، دستگاه دارای 30W پشتیبانی شارژ سریع و دارای اتصال 5G است. در حالی که TENAA هنوز با مشخصات و تصاویر کامل به روز نشده است.

ما هنوز مطمئن نیستیم که آیا ریلمی X3 با یک تراشه پرچمدار یا یک میانه رده عرضه می شود. اگر شرکت برنامه معمول خود را دنبال کند، ما یک Realme X3 با رده متوسط و یک پرچمدار Realme X3 Pro خواهیم داشت. از آنجا که دستگاه اتصال 5G را داراست، احتمالا اسنپدراگون ۷۶۵ جی یا مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ خواهد داشت. البته، این فقط یک فرض مبتنی بر نسخه های قبلی Realme X است.

جالب اینجاست که این شرکت همچنین در حال تهیه نسخه Realme X3 SuperZoom است. گفته می شود که این نوع خاص  اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس همراه با 12 گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۰ را ارایه می کند. این گوشی دارای مدل RMX2086 است و در حال حاضر چندین گواهی نامه را دریاف کرده است. بنابراین، ما معتقدیم که این شرکت به زودی دستگاه های مذکور را ارایه خواهد کرد.

منتظر ریلمی ایکس ۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

منتظریم 🙂

Ali.v

طراحی نوکیا طور ریلمی رو میشه اینجا به وضوح دید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)